Budowa kontenerowej świetlicy wiejskiej wraz z jej wyposażeniem w miejscowości Grochowiska Szlacheckie

Data publikacji 2014-07-24
Data zakończenia 2014-08-08 13:00:00
Instytucja Gmina Rogowo
Miejscowość Rogowo
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 160675 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 452150007, 452238004, 452332001, 320000003, 392200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie robót budowlanych polegających na budowie świetlicy wiejskiej w miejscowości Grochowiska Szlacheckie w systemie kontenerowym. Projektowaną kontenerową świetlicę o wymiarach zewnętrznych 12,06x6,30m należy zakupić jako fabrycznie nową (rok produkcji 2014) i usytuować równolegle do drogi powiatowej na działce nr 15/57 w odległości 18,00m od krawędzi nawierzchni jezdnej utwardzonej. Kontener należy ustawić na wykonanym fundamencie betonowy B20.
Kontenerowa świetlica stanowi budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony i bez poddasza użytkowego z dachem o konstrukcji dwuspadowej (symetrycznej) pokrytym blacho dachówką. Konstrukcja budynku - kontenera stanowi sztywna rama przestrzenna wykonana
z kształtowników stalowych spawanych. Konstrukcja zabezpieczona poprzez malowanie farbami ognioochronnymi.
Wskaźniki techniczne:
- powierzchnia zabudowy 76,10m2,
- powierzchnia użytkowa 71,29m2,
- kubatura 312,00m3.
W budynku przewidziano:
- pomieszczenie świetlicy 57,88m2,
- aneks kuchenny 6,65m3,
- toaletę dla mężczyzn 3,29m2,
- toaletę dla kobiet dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych 3,47m2.
Szczegółowe wymagania w zakresie kontenerowej świetlicy
1)Konstrukcja kontenera:
a)ścian zewnętrznych obłożona płytami warstwowymi z rdzeniem z pianki PIR grubości 100mm;
b)ścian wewnętrznych obłożona płytami warstwowymi z rdzeniem ze styropianu grubości 75mm;
c)stropu wykonana z płyt warstwowych z rdzeniem z pianki PIR grub. 100mm;
d)dachowa stalowa, dwuspadowa spawana pokryta blacho dachówką z uwzględnieniem wykonania izolacji z folii para przepuszczalnej;
e)podłoga:
- ocieplenie ze styropianu FS-20 grubości 15cm,
- izolacja przeciwwilgociowa z folii budowlanej,
- posadzka betonowa z betonu B20 grubości 8cm,
- płytki podłogowe trudnościeralne, antypoślizgowe,
f) stolarka (wg projektu budowlanego zestawienie stolarki):
- okna z PCV 10 sztuk w tym; o wym. w świetle 1470x1440mm - 6 sztuk, okna 870x1440mm - 2 sztuki, okna o wym. 870x540mm - 2 sztuki;
- drzwi łącznie 4 sztuki w tym drzwi zewnętrzne metalowe o wym. w świetle 1000x2050mm- 1 sztuka, drzwi wewnętrzne o wym. 900x2050mm -3 sztuki,
g) obróbki blacharskie:
- opierzenia z blachy ocynkowanej, powlekanej gr. 0,6mm,
- rynny Ø150 i rury Ø120 z PCV,
h) instalacja wentylacyjna:
- anemostaty ścienne nawiewne i wywiewne,
- wentylatory ścienne w toaletach,
i) instalacja elektryczna:
- przewody rozprowadzone w listwach elektrycznych naściennych,
- oświetlenie lampy jarzeniowe (zgodnie projektem budowlanym instalacja elektryczna z nr rys E - 1) - 14 szt.,
- oświetlenie żarowe w toaletach (zgodnie projektem budowlanym instalacja elektryczna z nr rys E - 1) - 3 szt.,
- gniazda wtyczkowe podwójne (zgodnie projektem budowlanym instalacja elektryczna z nr rys E - 2) - 22 szt.,
- gniazda wtyczkowe IP44 (zgodnie projektem budowlanym instalacja elektryczna z nr rys E - 2) - 6 szt.,
- rozdzielnia główna (wyłącznik różnicowo prądowy wtyczkowe (zgodnie projektem budowlanym instalacja elektryczna z nr rys E - 4) 1 szt, zabezpieczenia obwodów: oświetlenia, ogrzewania, gniazd wtyczkowych, podgrzewaczy wody, kuchenki elektrycznej, lodówki,
j) instalacja grzewcza:
- grzejniki elektryczne konwektorowe zamontowane na ścianie - 9 szt.,
k) instalacja wodno-kanalizacyjna:
-przewody do wody i kanalizacyjne rozprowadzone po ścianach wewnętrznych,
- armatura w tym zlewozmywak z baterią stojącą z wlewką wydłużoną - 1kpl., umywalki z bateriami stojącymi - 2 kpl., sedesy wraz ze spłuczką - 2 kpl.,pisuar - 1 kpl. (rozmieszczenie zgodnie z projektem budowlanym -rzut przyziemia),
- podgrzewacz wody o poj. 50l, (montaż w toalecie dla kobiet) - 1 szt.,
- toaleta dla osób niepełnosprawnych wyposażona w pochwyty i poręcze,
l) wyposażenie kuchni (meble):
- szafka pod zlewozmywak 80 - 1 szt.,
- szafka stojąca 80 - 2 szt.,
- szafka stojąca z szufladami 45 - 1 szt.,
- szafka wisząca 80 - 3 szt.,
- szafka wisząca 45 - 1 szt.,
- szafka wisząca nad okap kuchenny 60 - 1 szt.,
m)dodatkowo:
- gaśnica 2kg - 1 szt.,
- wieszaki ubraniowe stojące o konstrukcji chromowej z 4 (czterema) zawieszeniami - 2 szt.,
- lustro łazienkowe o wym. 40x60cm w oprawie chromowanej (wraz z montażem) - 2 szt.,
- pojemnik na papierowe ręczniki (wraz z montażem) w toaletach - 2 szt.,
- uchwyt chromowany na papier toaletowy wraz z ich montażem - 2 szt.,
- mydelniczki chromowana - 2 szt.,
- szczotka do czyszczenia chromowana - 2 szt.,
n)daszek nad wejściem konstrukcja stalowa pokryty blacho dachówką.
Kolorystyka kontenera zgodna z projektem budowlanym.
Wykonawca winien w kosztach uwzględnić zakup materiału, jego transport jak
i również montaż elementów kontenera w miejscu jego budowania.
2)Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
a)roboty ziemne:
- usunięcie mechaniczne warstwy ziemi urodzajnej (humus) o grubości 15 cm - 124,90m2,
- wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami na odkład w gruncie kat. III - 12,96m3,
- ręczne wykopy ze złożeniem urobku na odkład grunt kat. III - 1,44m3,
- pomiary przy wykopach fundamentowych - 33,135m3,
b) roboty fundamentowe:
- podkład betonowy z betonu B10 gr. 10 cm - 1,44m3,
- ławy fundamentowe betonowe, prostokątne z betonu B20 - 11,88m3,
- izolacja przeciwwilgociowa, pionowa ław fundamentowych dwukrotna - 79,20m2,
c) posadzka:
- podkład z zagęszczonego piasku grubości 20cm - 21,96m3,
- podkład betonowy z betonu B10 grubości 10cm - 7,32m3,
- folia budowlana - 73,20m3,
d) przyłącze wodociągowe:
- wykonanie ręczne wykopów liniowych w gruncie kat. III-IV wraz z ich umocnieniem - 28,35m3,
- ułożenie rurociągu z rur polietylenowych PE Ø 25/2,3mm wraz z drutem miedzianym DY6 ( na przewodzie wod.) w wykopie - 19,00m,
- kształtki (kolana, złączki) PE Ø 25mm z gwintem - 4 szt.,
- zawór przelotowy kulowe mufowe o Ø 25mm - 1 szt.,
- zawór spustowy o Ø 15mm - 1 szt.,
- włączenie przyłącza do sieci wodociągowej - 1 szt.,
-zasypanie ręczne wykopu grunt kat. III-IV warz z jego zagęszczeniem - 28,35m3,
- zasuwa wodociągowa Ø 20mm z obudową i skrzynką uliczną (obłożoną bloczkami z betonu - 1kpl.,
- oznakowanie trasy wodociągu ułożonego w ziemi taśmą sygnalizacyjną z PE - 19,00m,
- oznakowanie zasuwy tabliczką na słupku stalowym - 1kpl.,
- próba szczelności przyłącza wodociągowego z rur PE - 1kpl.,
- dezynfekcja rurociągu przyłącza wody - 1kpl.,
- płukanie rurociągu przyłącza wodociągowego - 1kpl.,
- montaż wodomierza skrzydełkowego o Ø15mm - 1kpl.
e) przyłącze kanalizacyjne:
- wykopy liniowe ręczne pod rurociąg w gruncie kat. III-IV - 18,90m3,
- ułożenie rurociągu kanalizacyjnego z PCV Ø 160x4,7mm - 14,00m,
- włączenie rurociągu z PCV do istniejącej studni rewizyjnej - 1 szt.,
- tuleja szczelna z PCV dla przewodu Ø 160mm w ścianie studni - 1 szt.,
- studzienka kanalizacyjna VAWIN Ø 425mm (zamknięcie rurą teleskopową i włazem żeliwnym C-250) - 1 szt.,
- próba szczelności rurociągu - 14,00m,
- zasypanie ręczne wykopów grunt kat. III-IV wraz z jego zagęszczeniem - 18,90m3,
- oznakowanie trasy rurociągu taśmą sygnalizacyjną z PE - 14,00m,
f) przyłącze energetyczne:
- ręczne kopanie rowów dla kabli w gruncie kat. III - 45,00m,
- ręczne układanie kabli wielożyłowych - 45,00m,
- ręczne zasypanie rowów dla kabli - 45,00m,
g) zagospodarowanie terenu:
- transport ziemi na odległość 3 km na zasypanie istniejących fundamentów i obsypanie ław fundamentowych wykonanych z przeznaczeniem na kontenerową świetlicę z uwzględnieniem uprzednio zmagazynowanej ziemi w ilości 33,135m3 ziemia winna być zagęszczona - 167,00m3,
- zasypywanie wykopów mechaniczne z przemieszczeniem gruntu na odległość 10m w gruncie kat. I-III - 200,00m3,
- zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi grunty spoiste kat. III-IV - 250,00m3,
- wykonanie schodów betonowych (o wymiarach: 215x140cm + stopnie zgodnie z projektem budowlanym - rzutem przyziemia i przekrojem) na podsypce z piasku zagęszczonego 20cm z piasku i podkładzie betonowym gr. 10cm wraz z obłożeniem płytkami klinkierowymi,
- wykonanie podjazdu betonowego (wym. 372x140cm zgodnie z projektem budowlanym- rzutem przyziemia) o spadku 8% o nawierzchni z kostki betonowej (szarej) grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej oraz na podsypce piaskowej grubości 20 cm po zagęszczeniu i wylaniu podkładu betonowego gr. 10cm z wykonaniem obustronnych balustrad na słupkach oraz uwzględnieniem wykończenia części nadziemnej podjazdu,
- wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej o szerokości 50cm ze spadkiem od budynku 2%,
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej (szarej) grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej - 30,00m2 ,
- obrzeża betonowe o wym. 20x6cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 45,00m,
- rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wym. 20x20cm - 120,00m,
- cokoły betonowe z betonu B10 0,2x0,3m 0,2x0,8m - 120,00m,
- ogrodzenie z siatki o wysokości 1,0m na słupkach z kątownika 75x75x8mm o rozstawie 2,40m obsadzonych w cokole - 120,00m,
- wrota i furtka o wysokości 1,0m w ramkach stalowych z pasem dolnym z blachy o wysokości 25cm - 1kpl.,
- sadzenie drzew tuja - 60 szt.,
- podsypka piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym grubości 15cm po zagęszczeniu - 450,00m2,
- nawierzchnia z tłucznia kamiennego (kliniec kamienny) warstwa górna grubości 7cm po zagęszczeniu - 450,00m2,
h) wyposażenie świetlicy:
- kuchenka gazowo - elektryczna z 4 palnikami gazowymi i piekarnikiem elektrycznym o pojemności min. 60 litrów, klasa energetyczna A+, atestowana butla gazowa, reduktor gazu, przewód gazowy atestowany z końcówkami oraz montaż przez osobę uprawnioną - 1 szt.,
- kuchenka mikrofalowa wolnostojąca o wym. min. 59,5x32,5x 37cm, o poj. min 24,5l - 1 szt.,
- okap kuchenny ze stali nierdzewnej wyposażony dodatkowo w wentylator elektryczny wywiewny o mocy 240m3/godzinę, wymiary okapu 120x60cm - 1 szt.,
- lodówka z zamrażarką szufladkową o pojemności chłodziarki min. 230 litrów i zamrażarki min. 50 litrów, wysokości od 180 do 185cm, szerokości 60-65cm, klasa energetyczna A+ - 1 szt.,
- telewizor min. 40 cali LED z montażem konstrukcji nośnej na ścianie wraz z montażem anteny dachowej (zewnętrznej) - 1 kpl.,
- stoły składane o wym. min. 200x80cm o grubości blatu 25mm (blaty laminowane, konstrukcja ze stali) - 10 szt.,
- krzesła o konstrukcji chromowej (siedzisko i oparcie tapicerowane) - 60 szt.,
- zestaw komputerowy w skład, którego wchodzą: stacja dysków(procesor dwurdzeniowy min. 3,3 GHz, pamięć RAM min. 4GB, dysk twardy min. 500 GB, napęd optyczny DVD-RW , klawiatura multimedialna , myszka, monitor 21 cali LCD - 1 kpl. + oprogramowanie WINDOWS 7 Home Premium, Microsoft Office 2013, wraz z instalacją oprogramowania - 1kpl.,
- drukarka laserowa A-4 monochromatyczna o rozdzielczości równej lub większej 600x600dpi, pamięć 2MB, interfejs USB 2.0 ¬¬- 1 szt.,
- stolik komputerowy z blatem laminowanym o wymiarach 120x60cm, nogi ze stali chromowanej oraz półką jezdną dla klawiatury - 1 szt.,
- krzesło komputerowe z oparciem wysokim i podłokietnikami z regulowanym siedziskiem o zmiennej wysokości, krzesło wyposażone w nóżki na kółkach - 1 szt.,
- talerze obiadowe śr. 26 cm głębokie - 50 szt.,
- talerze płytkie obiadowe o śr. 28cm - 50 szt.,
- talerze płytkie deserowe o śr. 22cm - 50 szt.,
- talerze do ciasta z pokrywą o śr. 29cm - 6 szt.,
- widelce obiadowe nierdzewne - 60 szt.,
- noże obiadowe nierdzewne - 60 szt.,
- łyżki obiadowe nierdzewne - 60 szt.,
- łyżeczki deserowe nierdzewne - 60 szt.,
- szczypce uniwersalne nierdzewne 400mm - 2 szt.,
- szklanki z duraleksu z uchwytem - 60 szt.,
- literatki o poj. 190 ml - 60 szt.,
- kieliszki małe - 60 szt.,
- kieliszki szampanówki - 60 szt.,
- czajnik elektryczny o poj. min.1,7l - 2 szt.,
- dzbanek do soków szklany o poj. 1,8l - 6 szt.,
- cukiernice o poj. 200ml - 6 szt.,
- taca nierdzewna o wym. 48 x 37cm - 6 szt.,
- garnek nierdzewny z pokrywą z rączką o poj. 10l - 2szt.,
- garnek nierdzewny z pokrywą z rączką o poj. 2l - 2szt.,
- bulionówka ze spodkiem o poj. 400ml - 60szt.,
- brytfanna żeliwna z pokrywą o poj. 10l - 2szt.,
- kosz na śmieci o poj. 12l - 3szt.,
- suszarka do naczyń ze stali nierdzewnej - 1szt.,
- półmisek średni 36 x 20cm - 6 szt.,
- półmisek mały 26 x 18cm - 6 szt.,
- półmisek duży 35x26x6cm - 6 szt.,
- miska nierdzewna śr. 28cm wys. 9cm - 6 szt.,
- patera nierdzewna do ciasta śr. talerzy - 6 szt.,
- sosjerka nierdzewna o poj. 0,15ml - 6 szt.
5) Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie przed przystąpieniem do przygotowania oferty;
6)Wymagania dotyczące robót:
a)wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, p.poż., ochrony zdrowia i środowiska oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru;
b)roboty należy prowadzić zgodnie z wymaganiami projektów budowlanych (konstrukcyjno - budowlanego, wewnętrznej i zewnętrznej instalacji sanitarnej oraz instalacji elektrycznej) określających przedmiot zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ;
c)wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia winny spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymogi ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz odpowiadać warunkom opisanym w przedmiarach robót;
d)Wykonawca realizuje zadanie zgodnie z przedmiarem robót, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami państwowymi i branżowymi, przepisami prawa budowlanego oraz zaleceniami inspektora nadzoru lub Zamawiającego w porozumieniu z inspektorem nadzoru.
7)Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:
a)do formularza ofertowego załączyć kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową;
b)wykonanie prac towarzyszących (geodezyjne wytyczenie i inwentaryzację powykonawczą w 3 egz.);
c)oznakowanie miejsca wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami;
d)odpowiedzialność za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia;
e)sporządzenie planu bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (BIOZ) przez kierownika budowy (robót);
f)wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia;
g)organizacja placu budowy oraz jego zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich;
h) w przypadku uszkodzenia jakiejkolwiek infrastruktury technicznej podziemnej (kabli telekomunikacyjnych, kabli energetycznych, sieci wodociągowej wraz z przyłączami, sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami) Wykonawca będzie zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt niezwłocznie je usunąć po uprzednim zawiadomieniu inwestora, gestora urządzeń;
i)pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody;
j)wykonanie niezbędnych sprawdzeń, badań i pomiarów;
k)po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym;
l)po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót tzn. zgodnie z dokumentacją techniczną, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót;
m)przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokóły z zagęszczania gruntu, wykonanych pozytywnych prób ciśnieniowych i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia w tym badanie wody, certyfikaty lub atesty na zastosowany materiał, karty gwarancyjne na każde urządzenie elektryczne wchodzące w skład wyposażenia, DTR urządzeń, instrukcje obsługi w języku polskim, dokumentację powykonawczą kosztorysy szczegółowe powykonawcze - zgodnie z załączonymi przedmiarami robót, książkę obmiaru robót oraz dziennik budowy;
n)spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
8)Możliwość zatrudnienia podwykonawców:
a)Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonanie części zamówienia podwykonawcom; w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz dalszym podwykonawcom;
b)Zamawiający może zgodnie z art. 6471 k.c. wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia
do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą.
9)Zamawiający wymaga, że:
a)Wykonawca udzieli min. 36 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlano - montażowych i podpisania (bez uwag) protokółu końcowego;
b)na odbiór końcowy przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży:
- protokóły odbiorów technicznych,
- protokoły z wymaganych; badań, prób,
- atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i aprobaty techniczne na wbudowane materiały,
- karty gwarancyjne na każde urządzenie elektryczne wchodzące w skład wyposażenia, DTR urządzeń,
- instrukcje obsługi w języku polskim,
- książkę obmiarów,
- dziennik budowy,
- inwentaryzację powykonawczą w 3 egz.,
- kosztorys powykonawczy sporządzony metodą szczegółową.
10)Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalno - technicznego oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia i nie ponosi odpowiedzialności za mienie zgromadzone na placu budowy.
11)Zamawiający posiada pozwolenie na budowę.

Do każdej nazwy firmy, przykładowych znaków towarowych, typów urządzeń, które zostały wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót dodaje się lub równoważne. Za równoważne rozumie się materiały lub urządzenia o parametrach nie gorszych niż wyszczególnione w SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Rogowo
Ulica ul. Kościelna 8
Nr domu 8
Miejscowość Rogowo
Kod Pocztowy 88-420
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 3024053
Fax 52 3024275
Internet http://rogowo.bip.net.pl
Regon 09235121600000
E-mail gmina@rogowo.paluki.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2014
Wadium W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Weryfikacja tego warunku nastąpi poprzez odesłanie do odrębnych przepisów, które wskazują na obowiązek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykazaniu spełnienia tego warunku może posłużyć odpowiedni dokument koncesji, zezwolenia lub licencji Wykonawcy (ubiegającego się o zamówienie publiczne - przyszła strona umowy). Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.
Wiedza Do weryfikacji spełnienia tego warunku posłużą odpowiednio wykazy wykonanych robót budowlanych. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawcy udokumentują, że wykonali tj. zakończyli roboty budowlane w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca powinien udokumentować co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajowo przedmiotowi zamówienia tj. budowie, przebudowie o podobnym przeznaczeniu obiektów użyteczności publicznej o podobnych parametrach o wartości całego zadania minimum 250 000,00zł brutto. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.
Potencjał Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie posiadał co najmniej: a)1 samochód wywrotka do 5,0t, b)1 samochód wywrotka 10-15t, c)1 koparko - spycharka na podwoziu ciąg. 0,15 m3, d)1 spycharka gąsienicowa 75KM, e)1 żuraw samochodowy 4 t, f)1 walec statyczny samojezdny 4-6 Mg, g)1 walec statyczny samojezdny 15 Mg, h)1 ubijak spalinowy 200 kg, i)1 wibrator powierzchniowy, j)1 piła do cięcia kostki z informacją o podstawie ich dysponowania. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia o specjalnościach min. w ograniczonym zakresie: - konstrukcji budowlanych, - sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Inne dokumenty nie wymienione w ust. 1-9 niniejszego rozdziału SIWZ: a)wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty Załącznik nr 1 do SIWZ; b)projekt umowy (zaparafowany na każdej stronie) stanowiący Załącznik nr 13 do SIWZ; c)sporządzony kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót; d)Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą winien do oferty dołączyć dokument rejestrowy wykazujący do reprezentowania podmiotu, a w przypadku osób fizycznych wydruk z Centralnego Ewidencji I Informacji O Działalności Gospodarczej (CEIDIG) w Rzeczypospolitej Polskiej.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a dotyczących: 1)zmiany kierownika robót bądź osób wskazanych do kontaktu w sprawach realizacji umowy w przypadku zdarzeń uniemożliwiających wykonywanie przez nich wskazanych funkcji; 2)zmiany terminu zakończenia realizacji inwestycji: a)z powodu okoliczności siły wyższej tj. klęski żywiołowej, warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych; b)w przypadku prowadzenia badań w wykopaliskach archeologicznych; 3)zmiany obowiązującej stawki podatku VAT: a)zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny kontraktowej, w części jakiej dotyczą te zmiany przepisów. 4)zmiany sposobu wykonania robót budowlanych na skutek zmian technologicznych spowodowanymi następującymi okolicznościami: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b)pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; c)pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groził niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; e)odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; f)konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 4 możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest możliwa w przypadkach wskazanych wyżej, na zasadach określonych w warunkach umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://rogowo.bip.net.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Rogowo ul. Kościelna 8, 88 - 420 Rogowo k/Żnina
Data składania wniosków 08/08/2014
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Urząd Gminy Rogowo ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo pok. 3-sekretariat (parter)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)