Dostawa szafek ubraniowych do hali sportowo - widowiskowej w Zgorzelcu

Data publikacji 2014-07-25
Data zakończenia 2014-08-12 10:00:00
Instytucja Gmina Miejska Zgorzelec
Miejscowość Zgorzelec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 249730 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391510005, 391413005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem szafek ubraniowych do hali sportowo - widowiskowej w Zgorzelcu.

2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem następujących szafek ubraniowych:
a) z drzwiami podciętymi w kształcie litery L dla 8 osób - 31 szt.
b) z drzwiami podciętymi w kształcie litery L dla 4 osób - 7 szt.
c) z podziałem na odzież czystą i brudną dla 4 osób - 16 szt.
d) z podziałem na odzież czystą i brudną dla 2 osób - 4 szt.

3) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.

4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, obejmujący zestawienie wymaganych minimalnych parametrów został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

5) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nie używany, z roku produkcji 2014, wolny od wad i usterek, wykonany z należytą starannością oraz spełniać warunki określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia.

6) Wszystkie dostarczone meble muszą posiadać atesty i dokumenty, o których mowa w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
Wymienione wyżej dokumenty Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu zamówienia.

7) Wszystkie wymagane dokumenty muszą być dostarczone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być przedłożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

8) Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne określają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, może zastosować rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, ale jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania techniczne określone przez Zamawiającego.
Opisane przez Zamawiającego parametry mebli zostały określone jako minimalne. Wykonawca może zaoferować meble o lepszych parametrach, właściwościach i cechach.
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia został użyty znak towarowy, patent lub pochodzenie, przyjmuje się, że wskazaniom tym towarzyszy zwrot: lub równoważny.
Obowiązek udowodnienia, że oferowany asortyment odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia lub stanowi standard wyższy niż wymagany w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia spoczywa na Wykonawcy.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie składania oferty stosownych dokumentów uwiarygodniających ten asortyment. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez komisję przetargową, która sporządzi stosowną opinię. Opinia ta może być podstawą do podjęcia decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miejska Zgorzelec
Ulica ul. Domańskiego 7
Nr domu 7
Miejscowość Zgorzelec
Kod Pocztowy 59-900
Województwo dolnośląskie
Tel 0-75 77 56 988
Fax 075 77 56 988
Internet www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
Regon 23082154600000
E-mail wzp@zgorzelec.com
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 60
Wadium 1) Wykonawca wniesie wadium w wysokości 4.700,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 16 ppkt. 2 SIWZ. 2) W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3) W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 19 ppkt. 2 lit. od b do e SIWZ oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 29 1160 2202 0000 0002 2290 9774, z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr WZP.271.68.2014 /kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty/. Skuteczne wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert. 5) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 19 ppkt. 7 SIWZ. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10) W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 19 ppkt. 2 lit. od b do e SIWZ z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 19 ppkt. 7 SIWZ. 11) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców, o których mowa w pkt. 8 SIWZ uważa się za wniesione prawidłowo. 12) Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.4.1 ogłoszenia.
Wiedza Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wykonał: minimum dwie dostawy mebli wraz z montażem ( w ramach dwóch odrębnych umów) o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto każda, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (Formularz Nr 4 do SIWZ). Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy Wykonawca przedstawi w wykazie dostaw, kwotę wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający do oceny spełniania warunku przyjmie średni kurs tej waluty w stosunku do PLN publikowany przez NBP z dnia otwarcia ofert. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 10 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności określonej w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wezwania do uzupełnienia dokumentów.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.4.1 ogłoszenia.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.4.1 ogłoszenia.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.4.1 ogłoszenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty: dla każdego rodzaju szafki minimum jedną, osobną kartę katalogową (format minimum A4), na której będzie przedstawiona proponowana szafka. Karta katalogowa musi zawierać nazwę szafki, nazwę producenta szafki, rysunek lub zdjęcie proponowanej szafki ( rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły), wymiary oraz szczegóły techniczne pozwalające zweryfikować czy proponowana szafka spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ.
Inne dokumenty Do oferty Wykonawca musi dołączyć następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy - Formularz Nr 1 do SIWZ, 2) pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 9 ppkt. 3 SIWZ oraz dokument, o którym mowa w pkt. 9 ppkt. 4 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, zgodnie z zapisami pkt. 8 SIWZ, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 4) wypełniony formularz oświadczenia dot. podwykonawstwa - Formularz Nr 5 do SIWZ. W przypadku nie dołączenia do oferty powyższego formularza, bądź jego nie wypełnienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy. Zakres zmian został przewidziany w paragrafie 8 umowy, której projekt stanowi Formularz Nr 7 do SIWZ. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy zaistnieje konieczność przedłużenia terminu wykonania umowy z uwagi na zmianę prawa lub obowiązujących norm wywołujących konieczność zmiany zakresu przedmiotu umowy. 3. Zmianę umowy w zakresie podwykonawstwa, na każdym etapie realizacji zamówienia, przy uwzględnieniu zapisów dot. podwykonawstwa, o których mowa w umowie, której projekt stanowi Formularz Nr 7 do SIWZ. 4. Zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa możliwa będzie w przypadku: 1) wskazania innych podwykonawców, 2) rezygnacji podwykonawcy, 3) wskazania innego zakresu podwykonawstwa albo wykonanie części zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w ofercie żadnej części zamówienia do powierzenia podwykonawcom. 5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, potwierdzonej przez każdą ze stron umowy, w terminie 7 dni od dnia wystąpienia przesłanki do wprowadzenia takiej zmiany. 7. W przypadku przesunięcia terminu realizacji zamówienia, Wykonawca który wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formach innych niż pieniądz, będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu dokument przedłużający termin ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy, najpóźniej w dniu podpisania aneksu do zawartej umowy z Wykonawcą.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta w Zgorzelcu, 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, Wydział Zamówień Publicznych III piętro, pok. 304. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia udostępniona będzie bezpłatnie
Data składania wniosków 12/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Punkt Obsługi Interesanta Urząd Miasta w Zgorzelcu, 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)