Dostawa, wdrożenie i dostosowanie do potrzeb Zamawiającego systemu informatycznego do obsługi elektronicznego obiegu dokumentów wraz z przeniesieniem danych z dotychczas użytkowanego systemu

Data publikacji 2014-07-25
Data zakończenia 2014-08-08 10:15:00
Instytucja Prezydent Miasta Tychy
Miejscowość Tychy
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu,
  • Systemy baz danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 249854 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 482000000, 486100007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie i dostosowanie do potrzeb Zamawiającego systemu informatycznego do obsługi elektronicznego obiegu dokumentów (System) wraz z przeniesieniem danych z dotychczas użytkowanego systemu.
System musi zapewnić efektywną obsługę 400 użytkowników i rejestrację min. 350.000 nowych dokumentów rocznie.
Rozwiązania wchodzące w skład Systemu muszą być w pełni zgodne z aktami prawnymi regulującymi pracę urzędów administracji publicznej.
Stacje robocze użytkowników Systemu pracują pod kontrolą systemu operacyjnego MS Windows XP/7/8, a podstawowym pakietem oprogramowania biurowego jest MS Office.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Prezydent Miasta Tychy
Ulica Al. Niepodległości 49
Nr domu 49
Miejscowość Tychy
Kod Pocztowy 43-100
Województwo śląskie
Tel (032) 7763333
Fax (032) 7763344
Internet www.umtychy.pl
Regon 00051592200000
E-mail poczta@umtychy.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 3
Wadium 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 PLN) 2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PKO Bank Polski S.A. 73 1020 2528 0000 0902 0267 5213 Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): BPKOPLPW b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Niniejszy dokument należy dołączyć do oferty. 4 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 5 Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 6 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a ustawy Pzp tj; zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
Zaliczka Nie
Wiedza - wymagane jest wykonanie minimum 2 zamówień (jedno zamówienie na podstawie jednej umowy) obejmujących swoim zakresem dostawę, wdrożenie oraz dostosowanie systemu obiegu dokumentów do potrzeb zamawiającego o wartości min. 150 000,00 zł brutto każda - według załącznika nr 4 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia prezentacji oferowanego systemu informatycznego. W prezentacji wezmą udział Wykonawcy, których oferty nie podlegają odrzuceniu. Prezentacja ma na celu sprawdzenie zgodności systemów informatycznych oferowanych przez Wykonawców z zapisami określonymi w specyfikacji. Prezentacje zostaną przeprowadzone na wszystkich systemach dostarczonych przez Wykonawców w określonym przez Zamawiającego dniu. Zamawiający zawiadomi Wykonawców o terminie prezentacji. Systemy zostaną dostarczone przez wszystkich Wykonawców w określonym dniu i godzinie do wskazanego pomieszczenia na terenie siedziby Zamawiającego. Prezentacje zostaną przeprowadzone w obecności komisji przetargowej a ich przebieg zostanie ujęty w protokole. Oferta Wykonawcy, którego oferowany system na prezentacji nie spełni wymagań określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ: Zasady prezentacji oferowanych systemów informatycznych zostanie odrzucona. Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) dowód wpłaty wadium c) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Adres uzyskania siwz Specyfikację w wersji papierowej można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy-Wydział Zamówień Publicznych, pok. 808 w cenie 40,00 zł
Data składania wniosków 08/08/2014
Godzina składania wniosków 10:15
Miejsce Urząd Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy-Wydział Zamówień Publicznych, pok. 808
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie - w zakresie dostarczenia, wdrożenia i dostosowania Systemu, przeniesienia danych z dotychczas użytkowanego systemu a także wykonania szkolenia pracowników Zamawiającego - do 3 miesięcy od daty podpisania umowy, - w zakresie udzielenia na przedmiot umowy gwarancji poprawnego działania - w okresie 24 miesięcy od dnia zakończenia wdrożenia, - w zakresie udzielenia prawa do użytkowania aplikacji przez Zamawiającego - bezterminowo od dnia podpisania umowy.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)