Dostawa i montaż wyposażenia technicznego wystawy multimedialnej pt. Dzieło Oskara Kolberga. Podstawa źródłowa i inspiracja w Muzeum im. Oskara Kolberga w Przysusze Oddział Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu wraz z montażem instalacji technicznych niezbędnych do wykonania aranżacji wystawy.

Data publikacji 2014-07-25
Data zakończenia 2014-08-04 14:00:00
Instytucja Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 249978 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302300000, 302410000, 453142320, 453112002, 453143200, 360000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja urządzeń technicznych na potrzeby wystawy multimedialnej pt. Dzieło Oskara Kolberga. Podstawa źródłowa i inspiracja
w Muzeum imienia Oskara Kolberga w Przysusze, które jest oddziałem Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu wraz z wykonaniem instalacji technicznych niezbędnych do aranżacji wystawy. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: infokioski - 3 szt.,stanowiska odsłuchowe - 2 szt.,
głośniki kierunkowe - 2 szt.,ekran - 1 szt.,projektor multimedialny - 1 szt.,
oświetlenie i nagłośnienie Sali - 1 kpl.,mapę poglądową - 1 szt.,biblioteczka drewniana - 1 szt.,obudowa do infokiosków - 3 szt.,krzesła - 30 szt., gry multimedialne dla dzieci - 1 kpl., prezentacja multimedialna do infokiosków - 1 szt.
Zakres dostawy i prac instalacyjnych określa projekt który stanowi Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu
Ulica ul. Szydłowiecka 30
Nr domu 30
Miejscowość Radom
Kod Pocztowy 26-600
Województwo mazowieckie
Tel 48 3329281 w. 20
Fax 48 3329281
Internet www.muzeumwsi@muzeum-radom.pl
Regon 14585771600000
E-mail muzeumwsi@muzeum-radom.pl; skensenr@op.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 19/09/2014
Wadium Ustala się wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: pieniężnej, poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancji bankowej;gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Pekao BP 58 1020 1026 0000 1602 0232 4101 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt. 14 SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt.1 należy w formie oryginału załączyć do oferty. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy):ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu, określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ)określać termin ważności (wynikający z SIWZ),określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ),być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907), w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania stosuje się odpowiednio W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt 1-4 wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Ponieważ zamówienie obejmuje dostawę sprzętu multimedialnego Wykonawcy składający ofertę na wykonanie zamówienia muszą wykazać, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej dwie dostawy kiosków multimedialnych wyposażonych w autorskie oprogramowanie typu portal/CMS oraz co najmniej jednej dostawy profesjonalnego systemu nagłośnienia. Na potwierdzenie spełniania warunków wskazanych wyżej Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ, oraz złożenia wykazu wykonanych głównych dostaw, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, określających, czy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamawiający za główne dostawy uznaje te, które swoim zakresem i wartością potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
Potencjał Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Wykonawcy składający ofertę na wykonanie zamówienia muszą wykazać, iż dysponują co najmniej: a) jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie wzornictwa a zwłaszcza projektowania przedmiotów codziennego użytku, mebli, elementów małej architektury, zajmują się komunikacją wizualną, projektowaniem w przestrzeni publicznej, b) jedną osobą posiadającą doświadczenie w projektowaniu CMS tj. wykonali co najmniej 2 systemy zarządzania informacją obejmujące: - budowę systemu uprawnień dla wielu administratorów, - budowę systemów dostosowanych do urządzeń dotykowych, - wyposażone w responsywny interfejs webowy, Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz złożenia wykazu kadry, którego wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ, do którego należy wpisać wymagane informacje o uprawnieniach i doświadczeniu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów potwierdzających powyższe dopiero przed podpisaniem umowy. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
Sytuacja Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty Oferta na wykonanie zamówienia publicznego (Załącznik Nr 1 do SIWZ)Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Strony dopuszczają zmianę terminu zakończenia realizacji umowy, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu stanowi konsekwencję: a) siły wyższej, b) wprowadzenia robót zamiennych, które ze względu na technologię wykonania w znacznym stopniu wpływają na terminową realizację przedmiotu umowy, c) konieczności wykonania robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. d) jeżeli z przyczyn obiektywnych a także na wniosek Zamawiającego nie jest możliwe wykonanie zamówienia w czasie określonym umową. Do Zamawiającego należy decyzja czy wyrazi zgodę na wniosek Wykonawcy odnośnie zmiany terminu wykonania zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia przez jedną ze stron umowy w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana taka może spowodować wydłużenie terminu wykonania zamówienia, ale nie może spowodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.muzeumwsi@muzeum-radom.pl
Adres uzyskania siwz Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu, ul. Szydłowiecka 30, 26-600 Radom
Data składania wniosków 04/08/2014
Godzina składania wniosków 14:00
Miejsce Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu, ul. Szydłowiecka 30, 26-600 Radom, gabinet Dyrektora
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)