Dostawa mebli do siedziby Nadleśnictwa Strzałowo

Data publikacji 2014-07-29
Data zakończenia 2014-08-06 11:30:00
Instytucja Nadleśnictwo Strzałowo
Miejscowość Piecki
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 253548 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 391300002, 391410002, 391431007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz kuchennych dla potrzeb Nadleśnictwa Strzałowo jako wyposażenie budynku biurowego zlokalizowanego w Strzałowie wraz z ich rozładunkiem, przemieszczeniem do odpowiednich pomieszczeń i montażem zgodnie z załączonym podziałem wyposażenia na pomieszczenia oraz opisem technicznym stanowiącym załączniki do niniejszej specyfikacji.
W skład zamówienia wchodzą m.in. meble biurowe, biurka, krzesła, fotele oraz inne wyposażenie.
2. Szczegółowy zakres zadania znajduje się w formularzu wyceny - załącznik 1a oraz opisie technicznym wyposażenia, stanowiącym załącznik 1b do niniejszej specyfikacji.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (umowy) do siedziby Zamawiającego Strzałowo 2, 11-710 Piecki, własnym transportem i na własny koszt.
4. Oferowane meble powinny być produktem wysokiej jakości, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad materiałowych i prawnych (wyprodukowane nie wcześniej niż 2013 rok).
5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
6. Wykonawca zadania udzieli 3 lat gwarancji na dostarczone meble zgodnej z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ i załącznikiem nr 4a do wzoru umowy - kartą gwarancyjną. Okres rękojmi za dostarczone meble wynosi 1 rok od daty podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nadleśnictwo Strzałowo
Ulica Strzałowo 2
Nr domu 2
Miejscowość Piecki
Kod Pocztowy 11-710
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 089 7422211
Fax 089 7421165
Internet http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_strzalowo/zamowienia_publiczne
Regon 51054971928111
E-mail strzalowo@olsztyn.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej PGL LP
Rodzaj zam inny jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej PGL LP
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Czas D
Data zakończenia 15/08/2014
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100), które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 1 Za prawidłową datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się tylko przelew - wpływ/uznanie na rachunku Zamawiającego, a nie dokonanie polecenia przelewu. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu Wykonawca załącza do oferty w oryginale. 2 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank BOŚ 79154010722001505067410001 z dopiskiem Wadium i nr postępowania NS-2710-4/14 3 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 5 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie uzupełnił dokumentów, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego; d)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie brak wymagań w tym zakresie
Wiedza należy wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali dostawy o podobnym charakterze przedmiotowym i wartościowym - w tym przynajmniej jedno zadanie o wartości minimum 100 000,00 PLN brutto wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie
Potencjał brak wymagań w tym zakresie
Zdolne brak wymagań w tym zakresie
Sytuacja brak wymagań w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające atesty lub wyniki badań wytrzymałości krzeseł, foteli i sof w zakresie bezpieczeństwa użytkowania z wynikiem pozytywnym wg norm wskazanych w opisie technicznym, b)protokoły oceny ergonomicznej z wynikiem pozytywnym foteli wskazanych w opisie technicznym, c) atesty lub wyniki badań trudnopalności z wynikiem pozytywnym tkanin, użytych jako pokrycia tapicerskie w krzesłach, fotelach i sofach zgodnie z wymogami wskazanymi w opisie technicznym, wraz z deklaracją producenta potwierdzającą użycie tkanin objętych wymaganymi badaniami w oferowanych siedziskach, d) atesty lub wyniki badań wytrzymałościowe tkanin na ścieranie, użytych jako pokrycia tapicerskie w krzesłach, fotelach i sofach, potwierdzające wymaganą wytrzymałość wskazaną w opisie technicznym, wraz z deklaracją producenta potwierdzającą użycie tkanin objętych wymaganymi badaniami w oferowanych siedziskach, e) atesty higieniczne oraz wyniki badań mebli, potwierdzające spełnienie norm wskazanych w opisie technicznym, Każdy atest lub wyniki badań należy oznaczyć na jego pierwszej stronie odpowiadającymi mu symbolami pozycji ze specyfikacji, umożliwiającymi przypisanie ich do oferowanych produktów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http:/bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_strzalowo/zamówienia_publiczne
Adres uzyskania siwz Nadleśnictwo Strzałowo, Strzałowo 2, 11-710 Piecki
Data składania wniosków 06/08/2014
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce sekretariat Nadleśnictwa Strzałowo, Strzałowo 2 11-710 Piecki
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w wysokości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia opisanego w SIWZ.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)