Modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Poznaniu na potrzeby stworzenia INFORMATORIUM wraz z adaptacją pomieszczeń i budową stanowisk pracy w ramach Zadania 3 (SISk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2)

Data publikacji 2014-07-30
Data zakończenia 2014-08-20 10:00:00
Instytucja Urząd Statystyczny w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 254798 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 453000000, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Poznaniu na potrzeby stworzenia INFORMATORIUM, modernizacji dedykowanej sieci elektrycznej oraz realizacja dostaw na potrzeby adaptacji pomieszczeń i budowy stanowisk pracy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:
1) modernizację pomieszczenia na potrzeby sali szkoleniowej Informatorium oraz modernizację dedykowanej sieci elektrycznej (CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA);
2) dostawy elementów adaptacji pomieszczeń i wyposażenia stanowisk pracy wykazane w załączniku nr 18 do SIWZ (CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA).

Opis

1) prace rozbiórkowe i demontaż pozostałej części instalacji sanitarnej; 2) wykonanie konstrukcji oraz dostawa i montaż dźwiękoszczelnej ruchomej ścianki; 3) modernizacja instalacji elektrycznej w celu zainstalowania tablicy multimedialnej oraz rzutnika wraz z wymianą opraw oświetleniowych; 4) prace budowlane - wymiana podłogi, sufitów, tynkowanie i okładziny ścian, malowanie, wymiana stolarki drzwiowej i parapetów, montaż żaluzji; 5) dostawa i montaż instalacji klimatyzacyjnej obejmującej 6 sztuk klimatyzatorów; 6) częściowa przebudowa istniejącej rozdzielni głównej RGnn; 7) przebudowa tablicy Tgkomp; 8) ułożenie okablowania wraz z pracami budowlanymi; 9) dostawa z montażem piętrowych rozdzielni komputerowych; 10) badania i pomiary nowej instalacji 11) przygotowanie dokumentacji powykonawczej, która będzie zawierać: projekty z naniesionymi zmianami jeżeli takie będą, atesty, certyfikaty, aprobaty zgodności, oświadczenie kierownika budowy, dziennik budowy. Komplet dokumentacji powykonawczej należy wykonać w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej;.dostawy elementów adaptacji pomieszczeń i wyposażenia stanowisk pracy wykazane w załączniku nr 18 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Statystyczny w Poznaniu
Ulica ul. Wojska Polskiego 27/29
Nr domu 27/29
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60-624
Województwo wielkopolskie
Tel 61 27 98 200
Fax 61 27 98 100
Internet http://poznan.stat.gov.pl
Regon 00033167100000
E-mail uspoz@stat.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam B
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/10/2014
Wadium DOTYCZY I CZĘŚCI ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Urzędu Statystycznego w Poznaniu 04 1010 1469 0029 2913 9120 1000 NBP O/O Poznań. Z dopiskiem wadium - numer sprawy: AD-2900-2/SISP-2/2014 3. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu nie może zawierać żadnych klauzuli warunkujących zapłatę przez gwaranta należnej kwoty oraz musi być płatne niezwłocznie po złożeniu żądania zapłaty. 6. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 7. Wraz z ofertą należy złożyć stosowne dokumenty: 1) oryginały - w przypadku wnoszenia wadium w jednej z form, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, 2) w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wskazane jest złożenie kserokopii dowodu jego wniesienia. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca udowodni Zamawiającemu, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Wiedza DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że należycie wykonał w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na remoncie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) o wartości nie niższej niż 150.000.00 zł brutto. DLA CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Zdolne DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z uprawnieniami do kierowania robotami: 1) budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub posiadającą odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Ponadto wskazana osoba musi posiadać co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. 2) budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń udzielonymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub posiadającą odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Ponadto wskazana osoba musi posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych. DLA CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Sytuacja DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000.00 zł. DLA CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany i uzupełnienia postanowień umowy mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony przewidują możliwość zmiany treści umowy w przypadku: 1) zaistnienia okoliczności skutkujących koniecznością dokonania zmian w zakresie przedmiotu umowy, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy, 2) zaistnienia przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 3) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającej z czynników obiektywnych lub niezależnych od Stron, tj.: zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia zdarzenie występujące po zawarciu umowy, uniemożliwiające należyte wykonanie przez Stronę jej obowiązków. 3. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności wskazanych w ust.2
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://poznan.stat.gov.pl/
Adres uzyskania siwz Urząd Statystyczny w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 27/29, 60 - 624 Poznań
Data składania wniosków 20/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Statystyczny w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 27/29, 60 - 624 Poznań, pok. Nr 125
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1.Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG), 7 osi priorytetowej Społeczeństwo informacyjne - Budowa elektronicznej administracji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2.Zamówienie będzie finansowane w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w 15% z polskich środków krajowych (współfinansowanie)
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)