Data publikacji |
2014-07-31 |
Data zakończenia |
2014-08-08 08:30:00 |
Instytucja |
Gmina Bobowa |
Miejscowość |
Bobowa |
Województwo |
małopolskie |
Branża |
- Instrukcje,
- Różny sprzęt i artykuły biurowe,
- Komputery osobiste,
- Sprzęt peryferyjny,
- Meble łazienkowe,
- Pomoce naukowe,
- Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
- Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
- Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
- Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
- Pakiety oprogramowania multimedialnego,
- Wyroby rękodzielnicze i artystyczne,
- Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
166153 / 2014 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
452362105, 451127105, 375300002, 391621006, 378000006, 485200009, 396100001, 397131004, 397111309, 375200009, 301900007, 224700005, 302131006, 302321108, 320000003, 323200002, 323200006, 444113007, 391440003, 331416233, 351113204 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Bobowa
|
Ulica |
Rynek 21
|
Nr domu |
21
|
Miejscowość |
Bobowa
|
Kod Pocztowy |
38-350
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
018 3514300
|
Fax |
018 3514300 w. 21
|
Internet |
www.bobowa.pl
|
Regon |
00053595900000
|
E-mail |
inwestycje@ug.bobowa.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/10/2014
|
Wadium |
Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości:
1) 18.000,00 zł słownie: osiemnaście tysięcy zł.
2) Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych.
3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Grybowie, Oddział w Bobowej
Nr 02 8797 1013 0010 0100 0202 0006
4) Kserokopię przelewu załącza się do oferty.
5) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich należy dokonać w kasie Urzędu Miejskiego w Bobowej (I piętro), a kserokopię oraz za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę, dołączyć do oferty.
Złożenie ma być dokonane przed terminem składania ofert.
6) Jeżeli złożenie oferty następuje za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, a Wykonawca nie złoży poręczeń lub gwarancji w kasie Urzędu Miejskiego w Bobowej to oryginał poręczenia lub gwarancji ma być załączony do oferty.
7) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11.
8) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
9) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Wiedza |
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że należycie zrealizował lub realizuje
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
- co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie placu zabaw i montażu urządzeń oraz co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie wyposażenia do placówek oświatowych na łączną kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto.
|
Potencjał |
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek.
|
Zdolne |
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia, którymi Wykonawca będzie dysponował tj.
- kierownik robót - 2 osoby, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod-kan lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W/w osoba winna posiadać aktualny wpis na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
w oparciu o ustawę z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów.(Dz. U z 2001r Nr 5 poz. 42 z późn. zmianami)
|
Sytuacja |
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę 500.000,00 zł oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zmówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie placu zabaw i montażu urządzeń oraz co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie wyposażenia do placówek oświatowych na łączną kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- zał. nr 1
2) Parafowany przez wykonawcę Wzór umowy (każda strona) - załącznik nr 6
3) Podpisany i uzupełniony harmonogram rzeczowo-finansowy - załącznik nr 11
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą:
a) Zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej takimi samymi uprawnieniami,
b) Zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami/doświadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiającego
c) Ustawowej zmiany przepisów podatkowych,
d) Wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia.
e) Zmiany terminów wykonania zamówienia z przyczyn zewnętrznych
(np. warunki atmosferyczne) niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bobowa.pl/BIP
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Bobowej
ul. Rynek 21
38-350 Bobowa
pok. nr 20
|
Data składania wniosków |
08/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
08:30
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Bobowej ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa pokój nr 4
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych
w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienie edukacji przedszkolnej
|
Czy unieważnienie |
Nie
|