Dostawa sprzętu komputerowego w modułach - Znak sprawy: BZP 026/06007/14

Data publikacji 2014-07-31
Data zakończenia 2014-08-08 09:00:00
Instytucja Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Telefony komórkowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 166365 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302130005, 302313000, 302321108, 302132007, 322500000, 302341009, 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w podziale moduły (części). Oznacza to, że każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na całość zamówienia w podziale na moduły lub na dowolnie wybrany moduł.
a) Moduł I Komputer stacjonarny Monitor Drukarka Urządzenie wielofunkcyjne - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 3 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 3A SIWZ zawierających parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu, jak również w Formularzu nr 8 stanowiącym istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy
b) Moduł II Notebooki - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 4 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 4A SIWZ zawierających parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu, jak również w Formularzu nr 8 stanowiącym istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy
c) Moduł III Notebooki - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 5 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 5A SIWZ zawierających parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu, jak również w Formularzu nr 8 stanowiącym istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy
d) Moduł IV Tablet, Smartfon - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 6 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 6A SIWZ zawierających parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu, jak również w Formularzu nr 8 stanowiącym istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy
e) Moduł V Dysk przenośny, Prezenter, E-book leader, PenDrive, Karta pamięci, Napęd DVD przenośny - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 7 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 7A SIWZ zawierających parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu, jak również w Formularzu nr 8 stanowiącym istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu komputerowego i akcesoriów fabrycznie nowych, które będą zakupione w autoryzowanej sieci sprzedaży - oficjalnym kanale sprzedaży - na rynek europejski i podlegać będą pełnej obsłudze gwarancyjnej i pogwarancyjnej producenta na terenie Polski - będą posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych przez producenta do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Dla sprzętu komputerowego wymagane jest posiadanie deklaracji zgodności CE.

Opis

Komputer stacjonarny Monitor Drukarka Urządzenie wielofunkcyjne - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 3 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 3A SIWZ zawierających parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu, jak również w Formularzu nr 8 stanowiącym istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowyNotebooki - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 4 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 4A SIWZ zawierających parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu, jak również w Formularzu nr 8 stanowiącym istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowyNotebooki - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 5 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 5A SIWZ zawierających parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu, jak również w Formularzu nr 8 stanowiącym istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowyTablet, Smartfon - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 6 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 6A SIWZ zawierających parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu, jak również w Formularzu nr 8 stanowiącym istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowyDysk przenośny, Prezenter, E-book leader, PenDrive, Karta pamięci, Napęd DVD przenośny - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 7 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzu nr 7A SIWZ zawierających parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu, jak również w Formularzu nr 8 stanowiącym istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Ulica ul. 1 Maja 50
Nr domu 50
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-287
Województwo śląskie
Tel 32 2577000 w. 7108, 2577108
Fax 32 257 74 99,2577108
Internet www.ue.katowice.pl
Regon 00000154800000
E-mail bzp@ue.katowice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 49
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego formularz nr 2A SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego formularz nr 2A SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego formularz nr 2A SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego formularz nr 2A SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego formularz nr 2A SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego formularz nr 2A SIWZ. 2.Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie poświadczona kopia dla osoby podpisującej ofertę w przypadku, gdy wykonawca nie ma możliwości osobistego podpisania oferty. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa wymagana jest forma i rodzaj właściwy do poszczególnych czynności. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Pzp, możliwość zmiany postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, tylko w przypadku zaprzestania produkcji sprzętu, który był oferowany w ofercie. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, Wykonawca może zaoferować inny sprzęt w ramach dostawy pod warunkiem, iż: 1. parametry tego sprzętu nie są gorsze od parametrów sprzętu oferowanego w ofercie i opisanego w SIWZ 2. przedstawi odpowiedni dokument producenta sprzętu potwierdzający, że zaprzestano produkcji sprzętu oferowanego w ofercie. Skutkiem zmian będzie zawarcie stosownego aneksu do umowy. Termin dostawy oraz cena nie mogą ulec zmianie.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ue.katowice.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach; Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, pok. nr 7, bud. E; 40-287 Katowice.
Data składania wniosków 08/08/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach; Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, pok. nr 7, bud. E; 40-287 Katowice.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie w zakresie modułu IV realizowane jest w ramach projektu: Innowacyjni Informatycy - studia na kierunku zamawianym Informatyka - POKL.04.01.02-00-083/12
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)