Dostawa sprzętu komputerowego oraz aparatu fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie

Data publikacji 2014-07-31
Data zakończenia 2014-08-08 10:30:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 255628 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 324200003, 302131006, 486200000, 385200006, 386510003, 302341009, 302313000, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego oraz aparatu fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, zamówienie zostało podzielone na 11 zadań częściowych. Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera równiż projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ

Opis

Przedmiot zamówienia: Sprzęt komputerowy (zestaw komputerowy z monitorem-2 szt. różne, zestaw komputerowy bez monitora-3 szt., monitor - 2 szt., router WiFi - 3 szt., drukarka laserowa kolorowa - 1 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania znajdują się w Załączniku 1 do SIWZ.Notebook - 2 szt. różne oraz tablet - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania znajdują się w Załączniku 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia: Notebook - 2 szt. różne oraz tablet - 1 szt. dla Biblioteki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania znajdują się w Załączniku 1 do SIWZ.Przedmiot zamówienia: Skaner A-3 - 1 szt., skaner A-4 - 3 szt. oraz oprogramowanie: graficzne i do skanowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania znajdują się w Załączniku 1 do SIWZPrzedmiot zamówienia: Sprzęt komputerowy (komputer stacjonarny - 13 szt., monitor 24 - 39 szt., notebook - 2 szt., drukarka-laserowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., switch 24 porty - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania znajdują się w Załączniku 1 do SIWZ.Przedmiot zamówienia: Oprogramowanie Delphi XE5 Professional-wersja edukacyjna - 12 stanowisk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania znajdują się w Załączniku 1 do SIWZ.Przedmiot zamówienia: Zestaw komputerowy bez monitora- 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania znajdują się w Załączniku 1 do SIWZ.Przedmiot zamówienia: Laptop- 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu i wymagania znajdują się w Załączniku 1 do SIWZ.Przedmiot zamówienia: Dysk zewnętrzny USB- 2szt. Szczegółowy opis przedmiotu i Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania znajdują się w załączniku 1 do SIWZ..Przedmiot zamówienia: Punkt dostępowy WLAN - 1 szt., technologia 802.11n zgodny z systemem Eduroam. Szczegółowy opis przedmiotu i wymagania znajdują się w załączniku 1 do SIWZ.Przedmiot zamówienia: Notebook - 1 szt. i drukarka laserowa monochromatyczna - 1 szt.. Szczegółowy opis przedmiotu i Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania znajdują się w załączniku 1 do SIWZ.Przedmiot zamówienia: Aparat fotograficzny - 1 szt.. Szczegółowy opis przedmiotu i Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania znajdują się w załączniku 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Warszawska 24
Nr domu 24
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-155
Województwo małopolskie
Tel 12 628 26 56; 628 22 20
Fax 12 6282072
Internet www.pk.edu.pl
Regon 00000156003300
E-mail zampub@pk.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 11
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego- załącznik 2 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego- załącznik 2 do SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego- załącznik 2 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego- załącznik 2 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego- załącznik 2 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Dokumentację techniczną oferowanego urządzenia Dokumentacja techniczna pozwalająca na ocenę zgodności oferowanego urządzenia objętego niniejszym zamówieniem z wymaganiami SIWZ zawierającą typ, model, producenta, parametry techniczne. Dokumentacja techniczna oferowanego sprzętu winna być przygotowana w sposób umożliwiający Zamawiającemu identyfikację poszczególnych zadań częściowych. Protokoły z badania wydajności komputerów przygotowane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym z załączniku 1 do SIWZ dla zadań częściowych: nr 1 -zestawy komputerowe, nr 2 -notebooki, nr 4 - komputery stacjonarne, notebooki, nr 6 - zestaw komputerowy
Inne dokumenty Formularz ofertowy-Załącznik 5 do SIWZ Kalkulacja cenowa zadania częściowego-Załącznik 6 do SIWZ Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem a) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy i których w dniu podpisania umowy nie można było przewidzieć. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, b) zmiany parametrów technicznych dostarczanych urządzeń, w przypadku gdy Wykonawca jest w stanie dostarczyć Zamawiającemu nowsze niż określone w SIWZ modele sprzętu z zachowaniem cen określonych w ofercie, z tym jednak zastrzeżeniem, iż modele sprzętu/wersje oprogramowania muszą posiadać tożsame lub wyższe parametry w stosunku do określonych w ofercie złożonej w postępowaniu i gdy produkcja jakiegoś sprzętu/ oprogramowania/ elementu została zakończona na etapie realizacji umowy. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.pk.edu.pl
Adres uzyskania siwz siedzibie Zamawiającego
Data składania wniosków 08/08/2014
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9 (dawny 10-24), ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: - dla zadania częściowego: 1 - dla sprzętu objętego preferencyjną stawką podatku VAT 0% do 7 dni roboczych od daty dostarczenia Wykonawcy dokumentów potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT 0% - dla zadania częściowego: 2 - do 7 dni roboczych od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: 3 - dla sprzętu objętego preferencyjną stawką podatku VAT 0% do 7 dni roboczych od daty dostarczenia Wykonawcy dokumentów potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT 0% (dot. dostawy skanerów), - dla pozostałego sprzętu do 7 dni roboczych od dnia udzielenia zamówienia (dot. dostawy oprogramowania) - dla zadania częściowego: 4 - dla sprzętu objętego preferencyjną stawką podatku VAT 0% do 7 dni roboczych od daty dostarczenia Wykonawcy dokumentów potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT 0% (dot. dostawy komputerów stacjonarnych, monitorów, switcha), - dla pozostałego sprzętu do 7 dni roboczych od dnia udzielenia zamówienia (dot. dostawy notebooków i drukarki-laserowego urządzenia wielofunkcyjnego) - dla zadania częściowego: 5 - do 7 dni roboczych od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: 6 - dla sprzętu objętego preferencyjną stawką podatku VAT 0% do 7 dni roboczych od daty dostarczenia Wykonawcy dokumentów potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT 0% - dla zadania częściowego: 7 - do 7 dni roboczych od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: 8 - do 7 dni roboczych od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: 9 - do 7 dni roboczych od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: 10 - dla sprzętu objętego preferencyjną stawką podatku VAT 0% do 7 dni roboczych od daty dostarczenia Wykonawcy dokumentów potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT 0% (dot. dostawy drukarki laserowej monochromatycznej), - dla pozostałego sprzętu do 7 dni roboczych od dnia udzielenia zamówienia (dot. dostawy notebooka) - dla zadania częściowego: 11 - do 7 dni roboczych od daty udzielenia zamówienia
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)