Serwis urządzeń sieciowych

Data publikacji 2014-08-01
Data zakończenia 2014-08-18 11:00:00
Instytucja Bank Gospodarstwa Krajowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 167287 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu dla urządzeń sieciowych użytkowanych przez Zamawiającego, wylistowanych szczegółowo w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ - dostępny na stronie internetowej Zamawiającego).
Maksymalny okres świadczenia serwisu: 24 miesiące od daty zawarcia umowy.
Dla części urządzeń świadczenie serwisu rozpocznie się od daty zawarcia umowy, dla innych - od daty wskazanej w OPZ.
Każdemu z urządzeń objętych serwisem przypisany jest poziom świadczonej usługi:
a) serwis krytyczny lub
b) serwis standardowy.
Warunki świadczenia usług w ramach każdego poziomu określono w OPZ.

W ramach Opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany poziomu serwisu dla danego urządzenia oraz wcześniejszego zakończenia świadczenia usług (zawsze po upływie 12 miesięcy świadczenia serwisu dla danego urządzenia), a także wyrównania okresu serwisowania (powyżej 12 miesięcy) do daty zakończenia umowy, dla urządzeń których świadczenie usług rozpoczyna się z opóźnieniem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Bank Gospodarstwa Krajowego
Ulica Al. Jerozolimskie 7
Nr domu 7
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-955
Województwo mazowieckie
Tel +48 22 599 80 48
Fax +48 22 596 59 05
Internet www.bgk.com.pl
Regon 00001731900000
E-mail m.sledzewska@bgk.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 25.500,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy pięćset złotych). 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 16 września 2014 r. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 18 sierpnia 2014 r. o godz. 11:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie mie dotyczy
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: co najmniej dwa (2) zamówienia, polegające na świadczeniu serwisu urządzeń sieciowych w okresie nie krótszym niż 1 rok, o wartości każdego zamówienia nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto. W przypadku świadczeń okresowych i ciągłych Zamawiający dopuszcza nie tylko usługi wykonane (zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Zamawiający wymaga, by okres świadczenia usług (serwisu) do terminu składania ofert był nie krótszy niż 12 miesięcy a wartość wynagrodzenia otrzymanego przez Wykonawcę za realizację części zamówienia wykonaną do upływu terminu składania ofert (tj. wartość dostawy i wykonanego serwisu) była nie mniejsze niż 500.000,00 złotych brutto. Jeżeli rozliczenie następowało w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia tej kwoty na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki opisane powyżej winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie
Potencjał nie dotyczy
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem, niezbędnymi do wykonania zamówienia: 1) co najmniej dwiema (2) osobami, które posiadają: a) wykształcenie wyższe techniczne (dyplom inżyniera); b) certyfikat producenta urządzeń objętych usługami w ramach niniejszego zamówienia, w zakresie konfiguracji i serwisowania urządzeń typu >firewall<; 2) co najmniej dwiema (2) osobami, które posiadają: a) wykształcenie wyższe techniczne (dyplom inżyniera); b) certyfikat producenta urządzeń objętych usługami w ramach niniejszego zamówienia, w zakresie konfigurowania i serwisowania routerów i switchy. Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała obydwa certyfikaty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki opisane powyżej winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Oświadczenie, że Wykonawca jest certyfikowanym partnerem producenta urządzeń sieciowych, których serwisowanie jest przedmiotem niniejszego zamówienia, w zakresie świadczenia serwisu. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców, certyfikowanym partnerem producenta musi być co najmniej jeden z tych Wykonawców.
Inne dokumenty 1) Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Do oferty należy załączyć dokumenty określające zasady repraezentacji oraz osoby uprawnione do reorezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bgk.com.pl
Adres uzyskania siwz anna.iwasinska@bgk.com.pl
Data składania wniosków 18/08/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Bank Gospodarstwa Krajowego Kancelaria Ogólna (dla Biura Zamówień Publicznych) Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe PODWYKONAWCY: 1. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w formula-rzu >Oferta<) części zamówienia (zakresu), których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 3. Przez powierzenie części zamówienia podwykonawcom rozumie się w szczególności powierzenie świadczenia usług serwisowych producentowi sprzętu. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: p. Anna Iwasińska, Biuro Zamówień Publicznych, tel. + 48 22 522 9542, faks: +48 22 596 59 05 e-mail: anna.iwasinska@bgk.com.pl INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH PO WYBORZE OFERTY: 1) Zamawiający poinformuje wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana w danej części jako najkorzystniejsza, o miejscu i terminie zawarcia umowy. 2) W przypadku, gdy do realizacji zamówienia zostanie wybrana oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od wykonawców działających wspólnie przedłożenia umowy regulującej ich współpracę, najpóźniej w dniu podpisania umowy na wykonanie zamówienia. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu, najpóźniej na trzy (3) dni przed datą podpisania umowy o wykonanie zamówienia, niżej wymienionych dokumentów: a. dokument (y) poświadczające, że Wykonawca (albo co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie) jest certyfikowanym partnerem producenta urządzeń sieciowych, których serwisowanie jest przedmiotem niniejszego zamówienia, w zakresie świadczenia serwisu. b. certyfikaty producenta urządzeń objętych serwisem potwierdzające uprawnienia osób wskazanych w wykazie >Potencjał kadrowy< do świadczenia usług konfiguracji i serwisowania danego rodzaju sprzętu. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu, najpóźniej na trzy (3) dni przed datą podpisania umowy o wykonanie zamówienia, kopii ważnej polisy ubezpieczeniowej OC (wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia oraz dowodem potwierdzającym opłacenie składki ubezpieczeniowej) z tytułu prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej obejmującej m. in. świadczenie usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty Wykonawcy, której termin ważności powinien obejmować okres obowiązywania Umowy. 5. W przypadku, gdyby przedstawiona polisa wygasała przed upływem terminu obowiązywania Umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia dalszych umów ubezpieczenia, zgodnie z zapisami w § 6 ust. 5 Istotnych postanowień umowy. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 i 4, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą >za zgodność z oryginałem,, przez Wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy lub przez umocowanego pełnomocnika). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej (ponumerowanej) stronie. 7. Gdyby Wykonawca nie dostarczył dokumentów, o których mowa w ust. 3 i 4, Zamawiający uzna, że Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (art. 94 ust. 3 ustawy Pzp) i będzie uprawniony do zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Pzp
Czy unieważnienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana lub uzupełnienie postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, w sytuacjach określonych w Umowie oraz: a) W przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); b) W zakresie podwykonawstwa, jeżeli Zamawiający zaakceptuje taką zmianę; c) W przypadku zmiany postanowień Umowy, w szczególności w zakresie terminów realizacji Umowy oraz/lub zasad współpracy, w sytuacji wystąpienia Siły wyższej lub innych nadzwyczajnych okoliczności (niebędących Siłą wyższą), grożących rażącą stratą, których Strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu Umowy; 4) W przypadku zmian organizacyjnych po stronie Zmawiającego wpływających na konieczność zmiany zakresu lub terminu Umowy. Zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie mogą w żadnym przypadku stanowić podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Każda ze zmian, o których mowa w niniejszym ustępie, może natomiast skutkować obniżeniem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)