Budowa fontanny w m. Powidz w ramach zadania Stworzenie markowego produktu turystycznego Województwa Wielkopolskiego poprzez budowę infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej wzdłuż Jeziora Powidzkiego, na terenie nieruchomości gminnych w m. Powidz

Data publikacji 2014-08-01
Data zakończenia 2014-08-20 10:30:00
Instytucja Gmina Powidz - Urząd Gminy w Powidzu
Miejscowość Powidz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Przekładnia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 167649 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 451000008, 451112000, 451112914, 452000009, 452235001, 454000001, 454310007, 453000000, 452300008, 453100003, 452314009, 452322004, 312140009, 452314009, 452315705, 451000008, 452311109, 453300009, 453320003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Budowa fontanny w m. Powidz .
Zakres robót obejmuje:
-likwidacja istniejących trawników,
-wykonanie przyłączy do obsługi fontanny ( energetyczne, wodociągowe, kanalizacji sanitarnej)
-przebudowa przyłącza elektroenergetycznego ingerującego w projektowany obszar fontanny i komory technologicznej,
-wykonanie robót ziemnych pod konstrukcje fontanny i komory technologicznej,
-wykonanie fundamentowania pod fontannę oraz izolacji poziomych i pionowych,
-montaż prefabrykowanej, podziemnej komory technologicznej z technologia instalacji uzdatniania wody i zasilania fontanny,
-wykonanie żelbetowej konstrukcji fontanny ,
-montaż instalacji i urządzeń technologicznych w obrębie niecki fontanny,
-montaż okładzin z płyt granitowych, elementów granitowych,
-uszczelnienie spoin, przejść instalacyjnych i dylatacji,
-roboty wykończeniowe,
-uporządkowanie terenów zielonych wokół fontanny.
-inwentaryzację geodezyjno- powykonawczą

Fontanna o tradycyjnej formie na planie koła o średnicy 600 cm wzbogacona będzie centralnie lokalizowanym elementem rzeźbiarskim w formie dwóch kielichów: większy o średnicy 210 cm, mniejszy o średnicy 88 cm, umożliwiającym kaskadowy spływ wody. Nadziemna część fontanny wykończona będzie granitem w kolorze nawiązującym do kolorystyki nawierzchni promenady. Kamienna okładzina bortnicy stanowiła będzie masywny cokół dla piętrzącej się w czterech układach atrakcji wody. Dysze o strumieniach smukłych w ilości 64 szt. skierowane zostaną do wnętrza fontanny, natomiast dysze spieniające w ilości 8 szt. rozmieszczone będą wokół centralnego elementu. Na szczycie fontanny umieszczona zostanie pionowa dysza wielostrumieniowa.

Wymiary ogólne fontanny:-średnica po obrysie zewnętrznym: 600 cm;-wysokość całkowita: 199 cm;-bortnica:-średnica zewnętrzna: 600 cm;- średnica wewnętrzna: 474 cm;- wysokość: 64 cm;- kielich dolny:- średnica zewnętrzna: 210 cm;-średnica wewnętrzna: 179 cm;- wysokość: 90 cm;-kielich górny:- średnicazewnętrzna: 88 cm;- wysokość: 45 cm.
Zbiornik fontanny o średnicy zewnętrznej 600 cm zaprojektowany został w konstrukcji żelbetowej. Ze względu na występowanie gruntów o niskich właściwościach geotechnicznych, przyjęto posadowienie pośrednie za pośrednictwem studni fundamentowych.

Studnie fundamentowe z kręgów żelbetowych średnicy 1500mm. Kręgi należy zagłębiać w podłoże gruntowe pod własnym ciężarem przez usuwanie gruntu z wnętrza i spod ścianek studni. Ze względu na wysoki poziom wody gruntowej połączenia kręgów należy uszczelnić zaprawą wodoszczelną i usuwać na bieżąco wodę z wnętrza studni. Studnie należy zagłębić w gruncie nośnym na głębokość min. 50cm, z badań wynika, że jest to poziom około 2,5m p.p.t. Prace należy prowadzić pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia w zakresie geotechnicznym. Po zagłębieniu na odpowiednią głębokość wnętrze studni należy wypełnić betonem B10.
Zamawiający dopuszcza wykonanie płyty żelbetowej z elementów prefabrykowanych po uprzednim zatwierdzeniu dokumentacji projektowej przedłożonej przez Wykonawcę Zamawiającemu.

Nadziemna część fontanny obłożona zostanie płytami kamiennymi z granitu. Dno niecki stanowiła będzie płyta żelbetowa grubości 30 cm posadowiona na studniach. Wszystkie przerwy robocze powyżej lustra wody zostaną zabezpieczone np. taśmami bentonitowymi. Spadek podłużny w niecce 0,5% uzyskany zostanie poprzez wykonanie wylewki o zmiennej grubości 3-9cm. Niecka fontanny wyłożona zostanie dwiema warstwami szlamu uszczelniającego.
Włączenie przyłącza wodociągowego dokonane zostanie do istniejącego wodociągu DN25.
Przyłącze wykonane zostanie z rur wodociągowych ciśnieniowych polietylenowych z PE100 o SDR 17 PN10 i średnicy 32 x 2,0mm.
Zaprojektowano także przyłącze kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej od studni S1. Przykanaliki zaprojektowano z rur PVC 160 mm klasy S, SN8 o jednolitej strukturze ścianki. Materiał, z którego wykonane zostaną rury będzie odporny na agresywne działanie gazów kanałowych (CH4, H2S, CO i CO2) oraz ścieków , i posiadać będzie współczynnik W10.
Zaprojektowane zasilenie w energię elektryczną rozdzielnicy zasilająco-sterowniczej fontanny, z której zasilane będą urządzenia technologiczne. Rozdzielnica zasilająco- sterownicza zasilać będzie również instalacje potrzeb własnych komory technologicznej. Zaprojektowano również przebudowę istniejącej linii zasilającej będącej w kolizji z projektowaną fontanną.

UWAGI :
1.szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączone do SIWZ przedmiary maja charakter pomocniczy i informacyjny do kalkulacji ceny oferty. Dokumenty te stanowią załącznik Nr 8,9, 11 do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy.3.Świadczenia dodatkowe ( roboty, usługi ) , które należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia, a nie ujęte we wszystkich przedmiarach robót są następujące :a) urządzenie i ochrona terenu budowy wraz z doprowadzeniem niezbędnych mediów,b) naprawa urządzeń nad i podziemnych zniszczonych lub uszkodzonych w trakcie wykonywania robót budowlanych,c) zapewnienie dozoru a także właściwych warunków bhp i p.poż,d)koszt przywrócenia terenu, dróg gruntowych do stanu pierwotnego (odpowiednie zagęszczenie naruszonego w trakcie realizacji terenu, odbudowa ogrodzenia,)e) inwentaryzację geodezyjno- powykonawczą w 4 egzemplarzach,f) właściwe oznakowanie terenu robót (zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu bezpieczeństwa), do czasu zakończenia i odbioru robót, prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP oraz w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie ruchu kołowego i pieszego. Zapewnienie w trakcie prowadzenia robót bezpiecznego przechodzenia pieszych i przejazdu samochodów przez teren, w którym prowadzi roboty.
4.Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia wynosi: 36 miesięcy i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych Zasady gwarancji określa załącznik nr 12 do SIWZ.
5.Minimalny Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem cywilnym wynosi: 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru technicznego robót budowlanych
6.Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako niezobowiązujące propozycje projektanta.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych oraz odpowiadającym normom obowiązującym w danym zakresie. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny:-winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć,-winny być kompatybilne z pozostałymi urządzenia, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych.
7.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważne materiały, elementy, urządzenia itp. należy wykazać w ofercie.
8.Szczegółowe rozwiązania projektowe, zalecenia dotyczące zastosowanych materiałów i technologii wykonania robót oraz zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Przedmiary robót załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jako załączniki, pełnią funkcję pomocniczą do kalkulacji ceny oferty.. Wykonawca może wycenić ofertę na podstawie dowolnych podstaw wyceny w oparciu o dokumentację projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
9.W czasie realizacji zamówienia na działce nr 441 w Powidzu oraz 814/4 trwać będą równolegle roboty budowlane wynikające z udzielenia zamówienia na dwa zadania, tj. budowę promenady, ścieżki rowerowej, oświetlenia i elementów małej architektury, budowa placu zabaw, budowa siłowni zewnętrznej, budowa widowni i boiska, przebudowę ul. Bilskiego w Powidzu ( czas realizacji od czerwca 2014 roku do 30 kwietnia 2015 roku), oraz budowę przystani wodnej ( mariny ) i pomostu rekreacyjnego w Powidzu ( czas realizacji przewidywany jest od ok. września 2014 roku do ok. 30 kwiecień 2015)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Powidz - Urząd Gminy w Powidzu
Ulica ul. 29 Grudnia 24
Nr domu 24
Miejscowość Powidz
Kod Pocztowy 62-430
Województwo wielkopolskie
Tel 0-63 2776272, 2776273
Fax 0-63 2776272
Internet www.powidz.pl
Regon 31019858000000
E-mail ug_powidz@post.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 29/05/2015
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000 zł.( pięć tysięcy złotych 00/100 ) Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego: PKO B.P Oddz. Słupcy , numer konta: 79 1020 2746 0000 3302 0019 9620 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: ORG-ZP.271.14.2014. UWAGA: Kopię dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Urzędu Gminy Powidz przy ul. 29 Grudnia 24, w Powidzu. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 20.08.2014 r. do godz. 10.30. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. UWAGA: Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.: a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dowody dotyczące najważniejszych robót wydane przez podmiot na rzecz którego zostały wykonane, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: - wartość jednej roboty co najmniej 120. 000 PLN brutto, - wykonanie roboty polegającej na budowie lub przebudowie fontanny Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w: a) oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) w wykazie wykonanych robót budowlanych oraz w dowodach wydanych przez podmiot na rzecz którego zostały wykonane, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest udokumentować. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.: a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że w wykonywaniu zamówienia uczestniczyć będą osoby posiadające uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjami o podstawie dysponowania tymi osobami. Wskazane osoby ( minimum jedna osoba dla danej branży) muszą posiadać : - uprawnienia, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej: kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i co najmniej 5 letnie doświadczenia na stanowisku kierownika budowy - jako kierownik budowy przy realizacji zadania budowa fontanny w Powidzu, - uprawnienia, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej: kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod-kan i co najmniej 5 letnie doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót - jako kierownik robót sanitarnych przy realizacji zadania budowa fontanny w Powidzu, b) Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane (Dz. U z 2010 r., nr 243, poz. 1623 ze. zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w: a) oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, c) oświadczeniu że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż: 100 000,00 zł, Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w: a) oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4, b) o przedłożony dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 Przez jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: - wartość jednej roboty co najmniej 120. 000 PLN brutto, - wykonanie roboty polegającej na budowie lub przebudowie fontanny
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony formularz Oferta - Załącznik nr 1 do SIWZ 2) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1- Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 4) upoważnienie do podpisywania oferty oraz inne dokumenty związane z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. UWAGA: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 5)pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (tylko, jeśli dotyczy).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umów zawartych w trybie przepisów Prawa zamówień publicznych w następujących przypadkach: 1) konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana: a) warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęskami żywiołowymi, uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń , poprzez wydłużenie terminu realizacji o czas trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych c) zmianami będącymi następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego oraz konieczność usunięcia błędów lub wprowadzania zmian w dokumentacji projektowej, d) zmianami będącymi następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji , zezwoleń itp., odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń uzgodnień, e) zmianami spowodowanymi warunkami geologicznymi, architektonicznymi lub terenowymi, takimi jak niewypały , niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, f) koniecznością wykonania robót dodatkowych lub zamiennych wymagających większego nakładu pracy lub jeżeli technologia wykonania robót wymaga dłuższego terminu wykonania danego etapu przedmiotu zamówienia, g)innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkującymi niemożliwością prowadzenia prac; h) kolizjami z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; 2) konieczność zmian technologicznych, w szczególności: a) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne ( kategorie gruntu, kurzawka itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub niespodziewane żądania właścicieli działek zaistniałe w toku realizacji. 3) zmiany osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, doświadczeniem, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane lub innych ustawach, a także w SIWZ, w przypadku choroby lub śmierci osób wskazanych w ofercie Wykonawcy lub zaistnienia szczególnych okoliczności uniemożliwiających ich dalszy udział w realizacji zamówienia, 4) zmianę umowy w zakresie podwykonawców, za uprzednią zgodą zamawiającego, tj. możliwe powierzenie innym podwykonawcom tej części robót , która została wskazana w ofercie wykonawcy, lub innej części robót niż wskazana w ofercie, a także możliwa zmiana podwykonawców na etapie realizacji robót, o ile jest to zgodne z postanowieniami SIWZ 5 ) zmiany wynagrodzenia spowodowane: a) ustawową zmianą stawek podatkowych
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.powidz.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Powidz, ul. 29 Grudnia 24, 62-430 Powidz, pok. nr 17.
Data składania wniosków 20/08/2014
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Urząd Gminy Powidz, ul. 29 Grudnia 24, 62-430 Powidz, pok. nr 9 - sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zadanie będzie realizowane z w ramach Wielkopolskiego Programu Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007- 2013, Priorytet VI Turystyka i środowisko kulturowe, Działanie 6.1 Turystyka, Schemat I Infrastruktura turystyczna.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)