Data publikacji |
2014-08-04 |
Data zakończenia |
2014-08-13 09:50:00 |
Instytucja |
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku |
Miejscowość |
Gdańsk |
Województwo |
pomorskie |
Branża |
- Stacje robocze,
- Radiotelefony,
- Systemy operacyjne,
- Pakiety oprogramowania użytkowego,
- Usługi pomocy komputerowej i podobne,
- Testowanie oprogramowania,
- Usługi wdrażania oprogramowania,
- Usługi konfiguracji oprogramowania,
- Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania,
- Usługi dostawy oprogramowania
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
259124 / 2014 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
302140002, 322360006, 486200000, 487000005, 503331109, 513110005, 516110009, 722532005, 722541001, 722680001, 722630006, 722650000, 722670004 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
|
Ulica |
ul. Okopowa 15
|
Nr domu |
15
|
Miejscowość |
Gdańsk
|
Kod Pocztowy |
80-819
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
058 3214817
|
Fax |
058 3214810
|
Internet |
www.pomorska.policja.gov.pl
|
Regon |
19123609400000
|
E-mail |
zamowienia-kwp@pomorska.policja.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/11/2014
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wykonawca musi wykazać że na posiadanie wiedzy i doświadczenia, w tym należytym wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie:
- co najmniej jednego projektu o wartości co najmniej 300 000, 00 (trzysta tysięcy złotych brutto), obejmujących dostawę oraz wdrożenie sprzętu radiokomunikacyjnego standardu DMR, a także oprogramowania do zarządzania siecią radiotelefonów cyfrowo-analogowych DMR tożsamego z przedmiotem zamówienia; (wypełnić zał. nr 4a).
|
Zdolne |
Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że do realizacji przedmiotu zamówienia, skieruje osoby spełniające następujące warunki:
- co najmniej jednego specjalistę kierownika projektu posiadającego wykształcenie wyższe z zakresu teleinformatyki lub telekomunikacji lub łączności lub elektroniki oraz doświadczenie potwierdzone dokumentem wystawionym przez odbiorcę potwierdzającego kierowanie realizacją minimum jednego projektu odpowiadającego swoim rodzajem, funkcjonalnością i wartością projektowi stanowiącemu przedmiot zamówienia tzn. obejmujących dostawę oraz wdrożenie sprzętu radiokomunikacyjnego standardu DMR, a także oprogramowania do zarządzania siecią radiotelefonów cyfrowo-analogowych DMR;
- co najmniej trzech specjalistów posiadających wykształcenie wyższe z zakresu teleinformatyki lub telekomunikacji lub łączności lub elektroniki oraz doświadczenie związane z realizacją projektów obejmujących dostawę oraz wdrożenie systemu standardu DMR MotoTRBO Capacity Plus i IP Site Connect oraz oprogramowania dyspozytorsko-zarządzającego TRBOnet Enterprise, zdolnymi do wykonania zamówienia;
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Zamawiający będzie oceniał tylko dostawy wykonane należycie zgodnie z postawionym warunkiem tj:
Wykonawca musi wykazać że na posiadanie wiedzy i doświadczenia, w tym należytym wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie:
- co najmniej jednego projektu o wartości co najmniej 300 000, 00 (trzysta tysięcy złotych brutto), obejmujących dostawę oraz wdrożenie sprzętu radiokomunikacyjnego standardu DMR, a także oprogramowania do zarządzania siecią radiotelefonów cyfrowo-analogowych DMR tożsamego z przedmiotem zamówienia;
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art. 22,
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz Oferty ( zał. nr 1); Uwaga : podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach oraz
Zamawiający obowiązkowo wymaga podania w ofercie: producenta oraz typu
zaoferowanego sprzętu i oprogramowania w rubryce uwagi.
2. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo
3.Oświadczenie z art.22 i 24 upzp
4.Wykaz zrealizowanych, w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz powinien zawiera określenie co najmniej: adresu realizacji / przedmiotu zamówienia (opisu usługi i dostawy), nazwy zamawiającego, daty realizacji, wartości zamówienia brutto .
Do wykazu należy dołączyć dokument wystawiony przez odbiorcę, potwierdzający wykonanie zamówienia oraz informację że usługa i dostawa zostały wykonane z należytą starannością;
( zał. nr 4a);
5.Karty katalogowe lub dokumentacja techniczna oferowanego sprzętu potwierdzająca spełnienie wymagań SIWZ;
6.Dokument, oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu praw autorskich lub kopia umowy z producentem oprogramowania na sprzedaż licencji oprogramowania stanowiącego platformę systemu;
7.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wypełnić zał. nr 4b ), oraz dokumenty wystawione przez odbiorcę, potwierdzającą kierowanie przez wskazanego specjalistę projektem związanym z dostawą oraz wdrożeniem sprzętu radiokomunikacyjnego standardu DMR, a także oprogramowania do zarządzania siecią radiotelefonów cyfrowo-analogowych DMR, tożsamego z przedmiotem zamówienia;
8.Zaświadczenie wystawione przez producenta oprogramowania dyspozytorsko-zarządzającego siecią radiową cyfrowo-analogową TRBOnet Enterprise, potwierdzające posiadanie kwalifikacji w w/w zakresie przez minimum trzy osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
9.Zaświadczenie wystawione przez producenta oferowanego sprzętu radiokomunikacyjnego standardu DMR MotoTRBO Capacity Plus i IP Site Connect potwierdzające posiadanie kwalifikacji przez minimum trzy osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie instalacji, konfiguracji i obsługi sprzętu radiokomunikacyjnego DMR związanego z przedmiotem zamówienia;
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacji gdy:
1) Zachodzi konieczność zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy;
Wykonawca może wnioskować o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia zależnego od Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań:
- przekazania miejsc instalacji urządzeń (zgodnie z zaakceptowanym projektem technicznym);
- jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu.
2) Powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili prowadzenia postępowania i realizacji umowy.
Zmiana parametrów zastosowanych rozwiązań technologicznych i technicznych sprzętu i instalacji, może nastąpić w przypadkach:
- obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację;
- poprawienia sprawności lub wydajności systemu;
- poprawienia parametrów technicznych urządzeń;
- aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów;
- zmiany producenta urządzeń.
|
Kod kryterium |
A
|
Czy będzie aukcja |
Tak
|
Aukcja dod info |
https://aukcje.uzp.gov.pl
|
Adres strony internetowej siwz |
www.pomorska.policja.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk
|
Data składania wniosków |
13/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
09:50
|
Miejsce |
Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013
|
Czy unieważnienie |
Tak
|