Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - postępowanie nr 016/POZ/65/2014

Data publikacji 2014-08-05
Data zakończenia 2014-08-26 08:00:00
Instytucja Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia przesyłowe,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów,
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 261734 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 486200000, 483100004, 312130005, 302300000, 302313000, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Część 1
1.Oprogramowanie systemowe - 50 szt.
2.Pakiet aplikacji biurowych - 50 szt.
3.Pakiet aplikacji biurowych - rozszerzony - 10 szt.

Część 2
1.Moduł rozszerzający serwera dyskowego - 5 szt.
2.Zasilacz awaryjny - 20 sz.
3.Zasilacz awaryjny serwerowy - 5 szt.
4.Zestaw komputerowy - 10 szt.
5.Monitor - 5 szt.
6.Drukarka sieciowa - 3 szt.

Opis

1.) Oprogramowanie systemowe - 50 szt.
2.)Pakiet aplikacji biurowych - 50 szt.
3.) Pakiet aplikacji biurowych - rozszerzony - 10 szt.1.) Moduł rozszerzający serwera dyskowego - 5 szt.
2.) Zasilacz awaryjny - 20 sz.
3.) Zasilacz awaryjny serwerowy - 5 szt.
4.) Zestaw komputerowy - 10 szt.
5.) Monitor - 5 szt.
6.) Drukarka sieciowa - 3 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy
Ulica ul. Fredry 12
Nr domu 12
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-701
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8560681
Fax 061 8515092
Internet www.anr.gov.pl
Regon 01300860300000
E-mail ekosowska@anr.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu. Ocena tego warunku dokonywana będzie na podstawie złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu.
Wiedza Zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu. Ocena tego warunku dokonywana będzie na podstawie złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu.
Potencjał Zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu. Ocena tego warunku dokonywana będzie na podstawie złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu.
Zdolne Zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu. Ocena tego warunku dokonywana będzie na podstawie złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu.
Sytuacja Zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu. Ocena tego warunku dokonywana będzie na podstawie złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając termin, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy, wykonawcy wspólnie występujący są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, wymienionych, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców, albo wszyscy wykonawcy wspólnie. 6. Każdy z wykonawców składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 Ustawy. 7. Każdy z wykonawców składających ofertę wspólną musi wraz z ofertą złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację, że nie należy do tej samej grupy kapitałowej. 8. W przypadku złożenia przez wykonawców oferty wspólnej do oferty winny być ponadto załączone: 8.1. pełnomocnictwo regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowa konsorcjum, jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z tej umowy) złożone w oryginale, zawierające wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 8.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, podpisane przez pełnomocnika lub wszystkich wykonawców składających ofertę, 8.3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 Ustawy, podpisane przez pełnomocnika lub wszystkich wykonawców składających ofertę. 9. Wszystkie kopie dokumentów załączone do oferty muszą być podpisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez pełnomocnika lub lidera. 10. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 11. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne 1.2 Zmiany spowodowane powstaniem okoliczności za które wyłączną winę ponosi zamawiający 1.3 Siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ i treścią umowy 2. Pozostałe zmiany a) zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu siedziby, nazwy. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie w sposób pisemny.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.anr.gov.pl
Adres uzyskania siwz Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61 - 701 Poznań.
Data składania wniosków 26/08/2014
Godzina składania wniosków 08:00
Miejsce Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61 - 701 Poznań. Kancelaria Zamawiającego - parter.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)