Dostawa sprzętu serwerowego i oprogramowania, sprzętu sieciowego oraz podzespołów.

Data publikacji 2014-08-22
Data zakończenia 2014-09-01 10:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 280472 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002, 480000008, 302331600, 302312009, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu serwerowego i oprogramowania, sprzętu sieciowego oraz podzespołów. Przedmiot zamówienia określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci Formularza Cenowego (Załącznik Nr 1 do SIWZ), który określa potrzeby asortymentowo - ilościowe Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w zakresie Pakietu Nr 1 składanie ofert równoważnych. Opis równoważności zawarty został w Załączniku Nr A do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 Pakiety i obejmuje dostawę sprzętu serwerowego i oprogramowania, sprzętu sieciowego oraz podzespołów, których wymagane parametry techniczne określono: - w zakresie Pakietu Nr 1 w Załączniku Nr Z1 do SIWZ - w zakresie Pakietu Nr 2 w Załącznikach Nr Z2 i Z3 do SIWZ- ponadto w przypadku zaoferowania w Pakiecie Nr 1 systemu równoważnego Systemowi Windows Server 2012 R2 Standard - w Załączniku Nr A do SIWZ, jak również w zakresie Pakietu Nr 1-2 świadczenie gwarantowanych usług serwisowych w okresie na jaki udzielona jest gwarancja na oferowany przedmiot zamówienia na zasadach określonych odpowiednio w Załącznikach Nr Z1- Z3 do SIWZ oraz w zakresie Pakietu Nr 1-2 przeszkolenie pracowników na zasadach określonych odpowiednio w Załącznikach Nr Z1- Z3 do SIWZ. Termin realizacji: w zakresie Pakietu Nr 1 do 40 dni od daty podpisania umowy, w zakresie Pakietu Nr 2 do 14 dni od daty podpisania umowy. Sprawa Nr AE/ZP-27-72/14.

Opis

Dostawa serwera oraz biblioteki taśmowej wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ -Formularz cenowy, o parametrach określonych w Załączniku Nr Z1 do SIWZDostawa przełączników oraz konsoli KVM wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ -Formularz cenowy, o parametrach określonych w Załączniku Nr Z2 i Z3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika
Ulica ul. Szpitalna 13
Nr domu 13
Miejscowość Tarnów
Kod Pocztowy 33-100
Województwo małopolskie
Tel 14 63 10 341
Fax 14 6310337
Internet http://www.ssz.tar.pl
Regon 00031340800000
E-mail zamowienia@ssz.tar.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 40
Wadium Wadium nie jest wymagna
Zaliczka Nie
Uprawnienie W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.1 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia
Wiedza W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.2 SIWZ oraz dokumentów o których mowa w pkt IV.2.2 SIWZ tj. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie, a wykaz będzie zawierał w zakresie Pakietu Nr 1 - co najmniej 1 dostawę serwerów lub biblioteki taśmowej wraz z instalacją oprogramowania na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł albo co najmniej 1 dostawę serwerów i biblioteki taśmowej wraz z instalacją oprogramowania na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł. Zamawiający nie żąda informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Wykaz sporządza się według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. Za główne dostawy uważa się dostawy niezbędne do wykazania warunku określonego w punkcie IV.2.2. SIWZ Dowodami są: a) poświadczenie z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie a). W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów wymienionych w punkcie IV.2.2 a) i b) SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia
Potencjał W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.3 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia
Zdolne W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.3 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia
Sytuacja W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.4 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli wykaz będzie zawierał w zakresie Pakietu Nr 1 - co najmniej 1 dostawę serwerów lub biblioteki taśmowej wraz z instalacją oprogramowania na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł albo co najmniej 1 dostawę serwerów i biblioteki taśmowej wraz z instalacją oprogramowania na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł. Zamawiający nie żąda informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie RP, które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie. 2. Materiały informacyjne (w języku polskim) dotyczące każdego zaoferowanego w Pakiecie Nr 1-2 sprzętu i oprogramowania
Inne dokumenty 1. Oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi, a w przypadku podzlecenia części zamówienia należy (w pkt III.3 Formularza Ofertowego) wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji, nie wnosi co do niej zastrzeżeń i akceptuje ogólne warunki umowy ujęte w niniejszej specyfikacji. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy wymaga się załączenia do oferty oryginału lub kopii informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub ich zdolność kredytową, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę, którą Wykonawca pozyska od tych podmiotów. 5. Wykonawca polegając na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26. ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa w pkt-cie III.4.3.1 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przezWykonawcę (osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania firmy).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane w niniejszym postępowaniu oświadczenia wymienione pkt. IV.1.2 SIWZ oraz dokumenty wymienione w pkt IV.3.2 - IV.3.3 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przez podmioty występujące wspólnie, a oferta musi być podpisana przez pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, z uwzględnieniem art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian umowy : 1) terminu realizacji zamówienia w przypadku : - wystąpienia przerw w realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego po pisemnym stwierdzeniu tego faktu przez Zamawiającego, - gdy zmiana tego terminu - odpowiednio udokumentowana - wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 2) innych postanowień umowy w przypadkach: a) zmian wynikających z przekształceń własnościowych, b) zmian organizacyjno-technicznych, c) zmiany adresu , d) zastąpienia przedmiotu umowy w części produktem o lepszych parametrach, przy zachowaniu ceny oferowanej przedmiotu zamówienia, e) zmiany numerów katalogowych produktu, f) obniżenia ceny, g) wystąpienia siły wyższej mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy, h) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, i) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na zasoby którego Wykonawca powoływał się w postępowaniu o udzielenie zamówienia pod warunkiem wykazania, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ssz.tar.pl
Adres uzyskania siwz Budynek Dyrekcji Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie, pokój nr 11
Data składania wniosków 01/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Budynek Dyrekcji, ul.Szpitalna 13, pokój nr 11.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)