Sukcesywna dostawa zestawów komputerowych wraz z akcesoriami oraz monitorów do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

Data publikacji 2014-08-28
Data zakończenia 2014-09-08 10:00:00
Instytucja Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 184123 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów komputerowych wraz z akcesoriami oraz monitorów do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w tym:
- ZADANIE I - dostawa zestawów komputerowych Typ I,
- ZADANIE II - dostawa zestawów komputerowych Typ II oraz akcesoriów do komputerów (głośniki),
- ZADANIE III - dostawa zestawów komputerowych Typ III i akcesoriów do komputerów (głośniki oraz karty WiFi),
- ZADANIE IV- dostawa zestawów komputerowych Typ IV i akcesoriów do komputerów (głośniki oraz karty WiFi),
- ZADANIE V - dostawa monitorów
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1,2,3,4,5 oraz nr 6 - umowa, do SIWZ

Opis

dostawa zestawów komputerowych Typ Idostawa zestawów komputerowych Typ II oraz akcesoriów do komputerów (głośniki)dostawa zestawów komputerowych Typ III i akcesoriów do komputerów (głośniki oraz karty WiFi)dostawa zestawów komputerowych Typ IV i akcesoriów do komputerów (głośniki oraz karty WiFi)dostawa monitorów

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Ulica Aleja Niepodległości 162
Nr domu 162
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-554
Województwo mazowieckie
Tel 22 5648608
Fax 22 5648608
Internet www.sgh.waw.pl
Regon 00000150200000
E-mail dzp@sgh.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/03/2015
Wadium 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości : - na ZADANIE I - 3 000,00 zł, Słownie: trzy tysiące złotych, - na ZADANIE II- 3 600,00 zł, słownie: trzy tysiące sześćset złotych, - na ZADANIE III - 4 500,00 zł, słownie: cztery tysiące pięćset złotych, - na ZADANIE IV - 4 500,00 zł, słownie: cztery tysiące pięćset złotych, - na ZADANIE V - 1 800,00 złotych, słownie: jeden tysiąc osiemset złotych
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) W celu złożenia oferty na ZADANIE I - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje minimum jedno zamówienie, którego przedmiotem była (jest) dostawa zestawów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie. b) W celu złożenia oferty na ZADANIE II - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje minimum jedno zamówienie, którego przedmiotem była (jest) dostawa zestawów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto, oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie. c) W celu złożenia oferty na ZADANIE III - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje minimum jedno zamówienie, którego przedmiotem była (jest) dostawa zestawów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie, d) W celu złożenia oferty na ZADANIE IV - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje minimum jedno zamówienie, którego przedmiotem była (jest) dostawa zestawów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie, e) W celu złożenia oferty na ZADANIE V - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje minimum jedno zamówienie, którego przedmiotem była (jest) dostawa monitorów o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w części IV SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zadanie I-dostawa zestawów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, Zadanie II -dostawa zestawów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto, Zadanie III -dostawa zestawów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, Zadanie IV -dostawa zestawów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, Zadanie V -dostawa zestawów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość następujących zmian umowy: 1.W przypadku zmian w przepisach prawa dotyczących stawki podatku od towarów i usług umowa będzie odpowiednio zmieniona w zakresie dotyczącym kwoty podatku VAT i wynagrodzenia brutto Wykonawcy. 2.W przypadku zaistnienia poniższych okoliczności, zamawiający może dokonać zmiany terminu realizacji umowy oraz modelu zaoferowanego urządzenia: a.zmiana modelu zaoferowanego urządzenia może nastąpić wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony - za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie; b.zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić z przyczyn niezależnych od WYKONAWCY, z zastrzeżeniem że termin ten nie może zostać wydłużony o więcej niż 30 dni kalendarzowych od ostatniego dnia terminu realizacji postanowień umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.sgh.waw.pl
Adres uzyskania siwz Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 02-554 Warszawa, Al.Niepodległości 162, Dział Zamówień Publicznych pok. 419
Data składania wniosków 08/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 02-554 Warszawa, Al.Niepodległości 162, Dział Zamówień Publicznych pok. 419
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty 1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Dowód wniesienia wadium.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)