Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiat Kartuski
|
Ulica |
ul. Dworcowa 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Kartuzy
|
Kod Pocztowy |
83-300
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
58 6810328
|
Internet |
http://spow.kartuzy.ibip.pl
|
Regon |
19168645000000
|
E-mail |
gabiknopinska@wp.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w ilości do 50 % przedmiotowego zamówienia w zakresie robót określonych w przedmiocie robót związanych z robotami nawierzchniowymi
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/04/2015
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, lecz nie później niż do dnia 19.09.2014 r. do godz. 1000.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Kartuzach - Bank PKO BP o/Kartuzy, nr konta: 53 1020 1866 0000 1802 0002 6948, z podaniem tytułu Wadium - przetarg nieograniczony - Przebudowa drogi powiatowej nr 1912G w ramach realizacji projektu: Wzrost atrakcyjności turystycznej miejscowości Gowidlino i Lemany poprzez budowę trasy turystycznej współfinansowanego przez Unię Europejska w Ramach Programu Operacyjnego Ryby.
5. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego, a do oferty - wymóg porządkowy, należy załączyć opisaną zgodnie z pkt 4 kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto.
6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach określonych w pkt 2, beneficjentem jest Powiat Kartuski przy ul. Dworcowej 1 w Kartuzach, dokument wadium należy złożyć w osobnej opisanej kopercie (kopertę wadium spiąć z kopertą oferta), natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, dołączyć do oferty.
7. Wadium składane w formie określonej w pkt 6 musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia postępowania lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium wniesionym w formie niepieniężnej albo zostanie przedłużony przez Wykonawcę albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres.
8. Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium przetargowego, w treści tych gwarancji i poręczeń nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji.
9. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium do upływu terminu składania ofert zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
10. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach oraz na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych polegających na budowie ciągu pieszo - rowerowego wraz z remontem i przebudową drogi o łącznej wartości co najmniej 3 000 000,00 zł brutto
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi posiadającą niezbędne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394).
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 2 000 000,00 zł (dwa miliony złotych)
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 |
Za roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie robót budowlanych oraz załączenia dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (najważniejsze roboty budowlane) uznaje się zgodnie z opisem sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, dwie roboty budowlane polegające na budowie ciągu pieszo - rowerowego wraz z remontem i przebudową drogi o łącznej wartości co najmniej 3 000 000,00 zł brutto
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ),
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 811. 915 i 768) (załącznik nr 3 do SIWZ),
3) Upoważnienie do podpisania oferty (pełnomocnictwo) powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie to powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
4) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podmiot nieuczestniczący w zamówieniu).
5) Dotyczy sekcji III. 4.3.1) Dokumenty podmiotów zagranicznych - Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wymienionych w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Dotyczy sekcji III.4.1) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Nie dopuszcza się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian dotyczących:
1) terminu wykonania zamówienia,
2) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy,
3) udziału podwykonawców.
3. Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku:
1) przerwy realizacji zamówienia na skutek działań podmiotów trzecich np. przedłużanie terminów wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych badań, ekspertyz, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, działanie siły wyższej,
2) konieczności wykonania robót dodatkowych, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty,
3) czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku:
1) zmiany stawki podatku VAT.
5. Zmiana podwykonawcy może nastąpić za zgodą Zamawiającego w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający dokonuje w/w zmiany na pisemny wniosek Wykonawcy.
6. W przypadku zmiany podwykonawcy, Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu nowego podwykonawcę o nie gorszych kwalifikacjach i uprawnieniach w stosunku do podwykonawcy, który został wskazany w ofercie Wykonawcy i niniejszej umowie.
7. Warunki dokonywania zmian:
1) uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia,
2) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.
8.Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów § 12 jest nieważna
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://spow.kartuzy.ibip.pl
|
Adres uzyskania siwz |
w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Gdańskiej 26, w pok. nr 14
|
Data składania wniosków |
19/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Gdańskiej 26, w pok. nr 14
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
W ramach realizacji projektu: Wzrost atrakcyjności turystycznej miejscowości Gowidlino i Lemany poprzez budowę trasy turystycznej współfinansowanego przez Unię Europejską w Ramach Programu Operacyjnego Ryby
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Potencjał |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|