1. Zaprojektowanie, wykonanie, inwentaryzacja i modernizacja sieci światłowodowej - część II realizowanego w ramach projektu: Bezpieczna sieć szerokopasmowa Miasta Ełku
W ramach niniejszego projektu należy dostarczyć i wdrożyć:
- opracowanie szczegółowej koncepcji projektowanych sieci i przyłączy telekomunikacyjnych zgodnych z warunkami technicznymi i przedstawienie jej do akceptacji Zleceniodawcy,
- wykonania na podstawie zaakceptowanej koncepcji kompletnej dokumentacji projektowej i wybudowania na terenie miasta Ełk sieci i przyłączy telekomunikacyjnych z wykorzystaniem rur fi 110 i fi 160,
- pozyskania aktualnych map do celów projektowych,
- uzyskania właściwych dla danego projektu opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań,
projektowych oraz dla lokalizacji tego wymagających prawomocnych pozwoleń na budowę projektowanych elementów,
- opracowanie dokumentacji budowlanej dla projektowanych przyłączy telekomunikacyjnych,
- opracowanie dokumentacji wykonawczej na potrzeby budowy kablowych przyłączy optotelekomunikacyjnych w oparciu o ww. projekt przyłączy telekomunikacyjnych a następnie wybudowanie go zgodnie z opracowaną dokumentacją,
- dostarczenia w celu sprawdzenia i zatwierdzenia przez Zleceniodawcę opracowań projektowych w terminach zgodnych z umową,
- opracowania koncepcji logicznej sieci.
- wszystkie kable optyczne muszą być zakańczane w pełnym profilu na przełącznicach optycznych (dopuszcza się zakończenie kabli w pełnym profilu na złączu optycznym)
- poprzez zewnętrzne złącze optyczne Zamawiający rozumie iż Wykonawca dostarczy i wykona złącze optyczne zewnętrzne w którym: umieści panel optyczny, dokona rozszycia minimum 8 włókien a w przypadku złącza które ma być umieszczone na końcu kabla optycznego Wykonawca rozszyje i zakończy wszystkie włókna, umieści studnie SK-2 w której zostawi zapas kabla optycznego, obok umieści studnię SK-1 którą połączy ze studnią SK-2 minimum 4 rurami fi 110 na studni SK-1 umieści szafkę instalacyjną zewnętrzną.
W związku z wykonaniem w ramach inwestycji miejskich nowych ciągów pieszych (chodniki z kostki polbrukowej) w pasach drogowych na terenie miasta Ełk, Zleceniobiorca zobowiązany jest w przypadku prowadzenia prac ziemnych metodą wykopu otwartego do odbudowy chodnika oraz przejęcia gwarancji z tytułu nieprawidłowego odtworzenia nawierzchni w ciągach pieszych w momencie zakończenia prowadzenia robót budowlanych w pasach drogowych ww. ulic związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
Koszty zajęcia pasa drogowego, innych terenów/gruntów oraz nadzorów (archeolog, PKP, GDDKiA, konserwator zabytków, przyrody, ZMiUW itp.) na czas prowadzenia robót obciążają wykonawcę.
W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym opłaty z tytułu nadzorów ze strony gestorów sieci, koszty sporządzenia map do celów projektowych, inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w SIWZ i SST, a które należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej. W terminie 14 dni od podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółowy Plan wdrożenia, zawierający:
a) projekt systemu, zawierający opis konfiguracji systemu i urządzeń,
b) harmonogram działań, zawierający także terminy zgłaszania gotowości do odbioru systemów w poszczególnych lokalizacjach,
c) harmonogram płatności.
Oferent powinien przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miasto Ełk
|
Ulica |
ul. M. J. Piłsudskiego 4
|
Nr domu |
4
|
Miejscowość |
Ełk
|
Kod Pocztowy |
19-300
|
Województwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
087 73 26 200
|
Fax |
087 73 26 230
|
Internet |
www.elk.pl
|
E-mail |
zium@um.elk.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
200
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 PLN (siedem tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
- w pieniądzu
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z
tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- w gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r.
Nr 42, poz 275).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy zamawiającego:
85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 (konto Urzędu Miasta Ełku w PKO BP S.A.)
Uwaga!
Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za
zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1.
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
|
Wiedza |
Wykonawca wykaże się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie kanalizacji teletechnicznej wraz z montażem kabla światłowodowego o wartości min. 150 000,00 PLN brutto,
Uwaga: Jeżeli wykazywane roboty będą potwierdzać wysokość tych robót w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1.
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1.
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
|
Sytuacja |
Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 200 000 PLN.
Uwaga: Jeżeli posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa wykazywana będzie w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia ich na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 |
Wykonawca wykaże się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie kanalizacji teletechnicznej wraz z montażem kabla światłowodowego o wartości min. 150 000,00 PLN brutto.
Uwaga: Jeżeli wykazywane roboty będą potwierdzać wysokość tych robót w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy (Zał. nr 1 do SIWZ) - wzór.
2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w przypadku:
a) zmiany terminu realizacji umowy. Termin realizacji umowy może ulec zmianie za zgodą stron, w szczególności gdy zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą uważa się działania sił przyrody, takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne itp. W takim przypadku strony ustalą nowy termin realizacji umowy, z tym, że maksymalny termin zakończenia będzie przypadał nie później niż 30 dni po zakończeniu okresu przerwy lub postoju spowodowanego wystąpieniem siły wyższej.
b) gdy przedmiot zamówienia (urządzenia) zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jest dostępny na polskim rynku. W takim przypadku Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub dystrybucji, przy czym zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisane przez producenta lub dystrybutora w Polsce oświadczenie o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji oferowanego sprzętu oraz jednocześnie przedstawi propozycję zmian. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję lub zamienniki o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż w złożonej ofercie. Zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu realizacji umowy i innych warunków udzielenia zamówienia określonych w SIWZ. Zmiana musi zostać zaakceptowana przez Instytucję Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Warmia i Mazury 2007-2013. W przypadku braku akceptacji IZ Zamawiający ma prawo do odstąpienia od tej części zamówienia.
c) zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy,
d) przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego skutkujących następstwem prawnym,
2. W przypadku wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz okresu świadczeń gwarancyjnych.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta w Ełku,
ul. Piłsudskiego 4,
19 - 300 Ełk
|
Data składania wniosków |
23/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Urząd Miasta w Ełku,
ul. Piłsudskiego 4,
19 - 300 Ełk,
Pokój nr 114 (sekretariat)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Inwestycja będzie finansowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007- 2013 Nazwa i numer Osi priorytetowej: Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego, Nazwa i numer Działania: Tworzenie infrastruktury społeczeństwa informacyjnego oraz ze środków własnych
|
Czy unieważnienie |
Tak
|