Data publikacji |
2014-09-05 |
Data zakończenia |
2014-10-17 10:00:00 |
Instytucja |
Gmina Brok |
Miejscowość |
Brok |
Województwo |
mazowieckie |
Branża |
- Komputery osobiste,
- Wyroby elektryczne,
- Sieci komunikacyjne,
- Sieć radiowa,
- Urządzenia sieciowe,
- Sprzęt do przesyłu danych,
- Usługi w zakresie wsparcia technicznego,
- Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
296958 / 2014 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
302130005, 713200007, 452323304, 442122001, 324180006, 325810009, 344131002, 324121108, 324200003, 316825304, 453140001, 453123309, 452323328, 453100003, 454000001, 453143200, 454211531, 503000008, 727200003, 726110006, 302130005 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Brok
|
Ulica |
Plac Kościelny 6
|
Nr domu |
6
|
Miejscowość |
Brok
|
Kod Pocztowy |
07-306
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
029 7457554, 7457587
|
Fax |
029 7457554
|
Internet |
www.bip.brok.pl
|
Regon |
55066793600000
|
E-mail |
fundusze@brok.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
14
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r Nr 96, poz. 620)
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 19 8923 1018 0200 0101 2002 0010 prowadzony w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej Oddz. Brok, z dopiskiem: Wadium - Oznaczenie sprawy: 271.2.14 .
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2)-5), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, przy czym:
1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań,
2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie,
3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale.
6. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2)-5), należy złożyć wraz z ofertą,
w odrębnej kopercie oznaczonej WADIUM Oznaczenie sprawy: 271.2.14.
7. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,
o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
8. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
|
Wiedza |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich:
1. pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał co najmniej 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 PLN brutto obejmujące łącznie:
- budowę sieci szerokopasmowej pracującej w technologii bezprzewodowej w paśmie nielicencjonowanym WiFi oraz licencjonowanym;
- zaprojektowanie i wybudowanie przynajmniej 3 wież lub masztów antenowych o H większe lub równe 30m.
2. w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał co najmniej 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 PLN brutto obejmujące dostawę z uruchomieniem łącznie:
- min. 5 stacji bazowych systemu Wi-Fi
- min. 80 końcówek klienckich systemu Wi-Fi
- min. 5 sztuk przełączników sieciowych
- min. 50 komputerów
- min. 1 zestaw radiolinii na pasmo licencjonowane.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje poniższymi osobami:
a) Inżynier Planowania Radiowego - co najmniej jedna osoba posiadająca certyfikat producenta specjalistycznego oprogramowania do planowania radiowego, który Wykonawca ma zamiar użyć do wykonania przedmiotowego zadania, a dodatkowo realizowała w ostatnich 3 latach co najmniej 1 projekt planowania radiowego na co najmniej 5 stacji bazowych dowolnego systemu Punkt-Wielopunkt w służbie stałej lub ruchomej wykorzystując w/w oprogramowanie,
b) Inżynier Produktów Radiowych - co najmniej dwie osoby posiadające wykształcenie wyższe z tytułem magistra na kierunku telekomunikacja lub radiokomunikacja, posiadające certyfikat potwierdzony przez producenta oferowanych urządzeń radiowych (radiolinie, Access Pointy) w zakresie instalacji i utrzymania,
c) Inżynier Produktów Sieciowych - co najmniej dwie osoby posiadające certyfikat potwierdzony przez producenta oferowanych urządzeń sieciowych (przełączniki) w zakresie instalacji i utrzymania,
d) Instalator Systemów Radiowych - co najmniej 4 osoby posiadające uprawniania do:
wykonywania prac na wysokości potwierdzone badaniami lekarskimi oraz certyfikatem ukończenia szkolenia wysokościowego oraz w polu mikrofalowym,pracy przy instalacjach niskoprądowych do min. 1kV
e) Kierownik Projektu - co najmniej jedna osoba posiadająca doświadczenie na stanowisku kierownika projektu, z co najmniej jednym zakończonym projektem (tj. odebranym przez zamawiającego) polegającym na zaprojektowaniu, budowie i uruchomieniu infrastruktury teleinformatycznej opartej na technologii radiowej oraz dostawie i uruchomieniu sprzętu informatycznego dla beneficjentów ostatecznych,
f) Kierownik Budowy - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania oraz kierowania robotami budowlanymi o specjalności budowlano - konstrukcyjnej,
g) Projektant Sieci Radiowych - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi o specjalności w telekomunikacji radiowej bez ograniczeń.
Zamawiający dopuszcza aby jedna osoba pełniła kilka funkcji. Niedozwolone jest łączenie funkcji Kierownika Projektu z innymi funkcjami.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 1.000.000,00 zł,
b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1.000.000,00 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający zgodnie z art. 144 Ustawy przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli będą korzystne technologicznie lub finansowo dla Zamawiającego. W przypadku niniejszej zmiany postanowienia zawartej umowy dotyczące warunków finansowych mogą ulec zmianie. Wynagrodzenie należne Oferentowi podlega stosownemu zmniejszeniu.
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:
a) dopuszczalna jest zmiana technologii budowy gminnej infrastruktury dostępu do Internetu w przypadku braku możliwości zastosowania technologii wskazanej przez Zamawiającego w opisie przedmiotu Umowy,
b) dopuszczalna jest zmiana technologii budowy gminnej infrastruktury dostępu do Internetu w przypadku zastosowania rozwiązań nowocześniejszych wynikających z postępu technicznego, spełniających wymagania określone w przedmiocie Umowy,
c) dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania Umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający lub osoba trzecia, za której działania albo zaniechanie żadna ze stron nie odpowiada,
d) dopuszczalna jest zmiana Umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
e) dopuszczalna jest zmiana przedstawicieli Stron Umowy pod warunkiem wykazania, że nowe osoby spełniają warunki określone w §16 umowy,
f) dopuszczalna jest zmiana zakresu robót budowlanych wykonywanych przez podwykonawców w przypadku ich zmiany po uzyskaniu zgody zamawiającego na powyższą zmianę,
g) dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany przez ustawodawcę, w trakcie realizacji przedmiotu Umowy, stawek procentowych podatku VAT.
6. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
7. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu art. 144 ust. 1 Pzp podlega unieważnieniu.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.brok.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy w Broku
Plac Kościelny 6
07-306 Brok
|
Data składania wniosków |
17/10/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Gminy w Broku Plac Kościelny 6 07-306 Brok pok. nr 1 (sekretariat)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
60
|
Informacje dodatkowe |
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
|
Czy unieważnienie |
Tak
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|