Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Archiwum Państwowe w Katowicach
|
Ulica |
ul. Józefowska 104
|
Nr domu |
104
|
Miejscowość |
Katowice
|
Kod Pocztowy |
40-145
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
0-32 208 78 01
|
Fax |
0-32 208 78 05
|
Internet |
www.katowice.ap.gov.pl
|
Regon |
00000106300000
|
E-mail |
administracja@katowice.ap.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Nie
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: jednostka budżetowa skarbu państwa
|
Rodzaj zam inny |
jednostka budżetowa skarbu państwa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/12/2014
|
Wadium |
Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 36 ust. 3 w zw. z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie żąda wniesienia przez Wykonawców wadium w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Wiedza |
Warunek powyższy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizował) co najmniej 2 (dwie) usługi, polegające na digitalizacji zbiorów archiwalnych o podobnym charakterze, dotyczących co najmniej 50-letnich dokumentów, należących do instytucji kultury lub instytucji naukowej, zajmującej się przechowywaniem takich zbiorów (biblioteki, muzea, archiwa), o wartości brutto co najmniej 35.000,00 zł (trzydziestu pięciu tysięcy złotych) każda z usług, z podaniem wartości brutto (każdej z usług z osobna), przedmiotu, dat ich wykonania, oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
|
Potencjał |
Warunek powyższy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
1. skanerami z komputerem i oprogramowaniem, oświetleniem zimnym, pozbawionym promieniowania UV i IR, wielkość stołu do formatu A2, możliwość skanowania z płytą szklaną lub bez niej, wymagana możliwość skanowania bez docisku, szalki uchylne, głowica skanująca 36-bitowa, rozdzielczość optyczna regulowana, automatyczna kalibracja przez pobór balansu bieli, oprogramowanie - funkcja wypłaszczania z możliwością korekty bez powtórnego naświetlania;
2. komputerami z oprogramowaniem do obróbki zeskanowanych plików
|
Zdolne |
Warunek powyższy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 3 (trzema) osobami, które będą brały udział w realizacji przedmiotu zamówienia, pracującymi bezpośrednio przy procesie digitalizacji.
|
Sytuacja |
1. Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł (dwieście tysięcy złotych),
2. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł (jeden milion złotych).
Warunek powyższy zostanie spełniony w razie złożenia przez Wykonawcę stosownych dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4 SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający poniżej przewiduje możliwości dokonania zmiany postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1 Zmiana terminu wykonania umowy:
1.1 wystąpienie okoliczności siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron, występujące po podpisaniu umowy o wykonanie zamówienia publicznego, a powodujące niemożliwość wywiązania się przez jedną lub obie Strony z postanowień umowy w jej obecnym brzmieniu, w ustalonym umową pierwotnym terminie, a którym strona nie będzie mogła zapobiec nawet przy zastosowaniu należytej staranności, jak np. pożar, powódź, trzęsienie ziemi, strajk generalny (z wyjątkiem strajków w przedsiębiorstwach Stron i podwykonawców) wojna, mobilizacja, działania wojenne wroga, ataki terrorystyczne, embargo lub zarządzenia władz;
2 Zmiany technologiczne:
2.1 pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowej generacji albo nowych technologii wykonania przedmiotu zamówienia, korzystnych dla Zamawiającego, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia, w szczególności poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia publicznego;
2.2 konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia publicznego przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w SIWZ w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2.4 konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
3 Zmiany osobowe:
3.1 zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego Podwykonawcę, dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym co uprzedni Podwykonawca;
3.2 rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się Podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania zamówienia, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu zamówienia bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ.
4 Pozostałe zmiany:
4.1 rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz w konsekwencji zmniejszenie ceny kontraktowej objętej ofertą Wykonawcy, która została uznana za najkorzystniejszą, w przypadku wstrzymania lub ograniczenia finansowania zamówienia publicznego lub w przypadku wystąpienia po stronie Zamawiającego innych okoliczności, o których mowa w pkt. 4.2 poniżej; w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie stosownie pomniejszone przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione należycie przez Wykonawcę świadczenia;
4.2 inne niż wymieniona w pkt. 1.1 powyżej siła wyższa zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ oraz umową zawartą w sprawie zamówienia publicznego;
4.3 wydłużenie terminu gwarancji w związku z przedłużeniem terminu realizacji zamówienia lub zadeklarowaniem dłuższego terminu gwarancji przez podmiot udzielający gwarancji inny niż Wykonawca;
4.4 zmiany wysokości należnego podatku od towarów i usług VAT na skutek zmian w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa,
4.5 obniżenie wysokości wynagrodzenia na skutek wadliwego wykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia publicznego,
4.6 inna niż przewidziane w punktach powyżej - zamian umowy korzystna dla Zamawiającego, w szczególności, acz nie wyłącznie, w zakresie dokonywania płatności.
6 Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) oraz zmiany oznaczeń Stron, w tym firmy, zmiany adresu, siedziby, danych teleadresowych.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.ap.gov.pl/katowice
|
Adres uzyskania siwz |
Archiwum Państwowe w Katowicach
ul. Józefowska 104
40-145 Katowice
|
Data składania wniosków |
22/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Archiwum Państwowe w Katowicach
ul. Józefowska 104
40-145 Katowice
pokój 107, Budynek nr 1, I piętro
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Niniejsze zamówienie publiczne jest dofinansowane ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Wieloletniego Programu Rządowego Kultura+, priorytet: Digitalizacja.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|