Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem , instalacją i konfi-guracją w ramach realizacji projektu Zapewnienie dostępu do Internetu dla osób zagrożonych wykluczeniem cyfrowym w Gminie Kościelisko współfinansowane-go z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8 Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki. Działa-nie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu - elnclusion.

Data publikacji 2014-09-12
Data zakończenia 2014-09-25 10:00:00
Instytucja Gmina Kościelisko
Miejscowość Kościelisko
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów,
  • Systemy operacyjne,
  • Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC),
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 304802 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302300000, 483100004, 726110006, 516000008, 453142200, 486200000, 486240008, 503120005, 503000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego zgodnie ze specyfikacją określoną w załączniku nr 1 do SIWZ do:55 szt. do gospodarstw domowych-zestawy komputerowe obejmujące: komputer stacjonarny z systemem operacyjnym, monitor, klawiatura, myszka, drukarka, pakiet biurowy, program zabezpieczający program antywirusowy; dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego zgodnie ze specyfikacją określoną w załączniku nr 1 do SIWZ, do jednostek podległych (w tym sprzęt na potrzeby koordynatora projektu i jego asystenta): 47 sztuk zestawów komputerowych stacjonarnych z systemem operacyjnym wraz z monitorem, klawiaturą oraz myszką 49 szt. komputerów przenośnych z systemem operacyjnym 12 szt. drukarek 96 szt. pakiet biurowy 96 szt. program zabezpieczający program antywirusowy 2. Przedmiot zamówienia obejmuje transport w miejsca wskazane przez zamawiającego- teren Gminy Kościelisko (szczegółowy wykaz adre-sów zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy),instalację, konfigurację i uruchomienie dostarczonego sprzętu komputerowego, udzielenie gwarancji na okres co najmniej 60 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 8 do SIWZ wzór karty gwarancyjnej udzielenie wsparcia technicznego oraz świadczenie serwisu w okresie 60 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu umowy,polegające na udzielaniu poradnictwa i wsparcia użytkownikom we wszelkich kwestiach dotyczących użytkowania sprzętu za pośrednictwem różnych środków komunikacji infolinia telefoniczna, zgłoszenia internetowe rozmowę telefoniczną z Użytkownikiem i udzielenie wskazówek prowadzących do rozwiązania problemu,rozwiązanie problemu,w przypadku braku możliwości usunięcia usterki zdalnie, wykonawca ustala termin wizyty z użytkownikiem i dokonuje usunięcia usterki problemu na miejscu. Usterka musi być usunięta w ciągu dwóch dni roboczych.Uwagi do przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy nie może nosić znamion użycia, musi być sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania oraz musi spełniać normy energooszczędności. Poszczególne części składowe stanowiące przedmiot zamówienia winne być ze sobą kompatybilne. Wykonawca dokona instalacji, konfiguracji sprzętu komputerowego wraz z wymaganym oprogramowaniem tak aby był on gotowy do pracy po przekazaniu beneficjentowi ostatecznemu i aby nie była konieczna ingerencja Zamawiającego. Koszty opłat ponosi wykonawca i są one wliczone w cenę ogólną. Wszystkie programy wymagające aktywizacji winny być aktywowane najpóźniej w momencie uruchomienia. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania wymaganego w SIWZ oprogramowania oraz konfiguracji i uruchomienia sprzętu .Wykonawca jest zobowiązany, po wykonaniu przedmiotu zamówienia, do przekazania Zamawiającemu kompletu oprogramowania i sterowników do zestawów komputerowych, licencji dla wymaganego oprogramowania, a także niezbędnych do instalacji oprogramowania i jego legalnego użytkowania kluczy sprzętowych, numerów seryjnych, kodów aktywacyjnych i innych- każdy komplet opisany - informujący co najmniej o dacie, miejscu- adresie wykonanej usługi. 6Wszystkie nazwy ujęte w SIWZ i jej załącznikach odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamiennych klas, typów, firm jednak o nie gorszych parametrach technicznych Do oferty należy załączyć dokumenty określające para-metry techniczne elementów zastosowanych jako równoważne. Zastosowane elementy jako równoważne muszą po-siadać certyfikaty bezpieczeństwa. Równoważność oznacza, że przedmiot zamówienia, zaoferowany przez Wykonaw-cę, posiada wszystkie cechy techniczne i jakościowe przedmiotu określonego przez Zamawiającego a różni się od nie-go znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jako równoważne Zamawiający uzna produkty: - których ja-kość jest zgodna z wymaganiami norowymi, atestami, świadectwami; dopuszczenia produktów opisanych przez Zamawiającego; o takim samym przeznaczeniu; tożsame tematycznie; które nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów; które mają wymiary liczbę elementów wskazane przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Kościelisko
Ulica ul. Strzelców Podhalańskich 44
Nr domu 44
Miejscowość Kościelisko
Kod Pocztowy 34-511
Województwo małopolskie
Tel 018 2079100
Internet www.koscielisko.com.pl
Regon 49052655000000
E-mail przetargi@koscielisko.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/11/2014
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium 1. Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00 100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmiana-mi). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: PBS oZakopane numer rachunku 03 8821-0009-0000-0000-1443-0006 (z dopiskiem wadium przetargowe - ZP.271.47.2014). 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 25 września 2014 roku do godz. 10.00 (De-cyduje data uznania wpłaty na rachunku Zamawiającego). 5. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Wiedza Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej :, - dwie dostawy sprzętu komputerowego wraz z jego instalacją o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każda. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, należy także załączyć dowody czy zostały wyko- nane należycie
Potencjał Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolne Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że : - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł w przypadku gdy środki będą w walucie innej niż PLN Zamawiający zastosuje przelicznik zgodny z kursem ustalonym i publikowanym przez NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania,
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć następujące dokumenty:1) Dokumenty dotyczące komputerów stacjonarnych dla gospodarstw domowych, które należy załączyć do oferty: a) Procesor: Dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w pkt 1 w tabeli będzie dołączony do oferty wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z prze prowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) Karta grafiki : Dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w pkt 5 w tabeli będzie dołączony do oferty wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z prze prowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c) Deklaracja producenta spełnienia przez sprzęt wymaganych norm CE d) Certyfikat Energy Star - komputer musi spełniać wymogi Energy Star co najmniej 5.0 lub dokumenty równoważne np. wydruk ze strony internetowej przykładowo http:www.eu-energystar.org lub http:www.energystar.gov.2) Dokumenty dotyczące komputerów stacjonarnych dla jednostek podległych, które należy załączyć do oferty:a) Procesor: Dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w pkt 1 w tabeli będzie dołączony do oferty wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z prze prowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. b) Karta graficzna: Dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w pkt 5 w tabeli będzie dołączo ny do oferty wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c) Deklaracja producenta spełnienia przez sprzęt wymaganych norm CE d) Certyfikat Energy Star - komputer musi spełniać wymogi Energy Star co najmniej 5.0 lub dokumenty równoważne np. wydruk ze strony internetowej przykładowo http:www.eu-energystar.org lub http:www.energystar.gov3) Dokumenty dotyczące monitorów dla gospodarstw domowych i dla jednostek podległych, które należy załączyć do oferty:a) Certyfikat spełniania normy jakościowej TCO 06, lub TCO 03, lub TCO 99 - lub równoważne b) Deklaracja producenta spełnienia przez sprzęt wymaganych norm CE c) Certyfikat Energy Star - komputer musi spełniać wymogi Energy Star co najmniej 5.0 lub dokumenty równoważne np. wydruk ze strony internetowej przykładowo http:www.eu-energystar.org lub http:www.energystar.gov. 4) Dokumenty dotyczące komputerów przenośnych dla jednostek podległych:a) Procesor Dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w pkt 3 - w przypadku braku zaoferowanego przez Wykonawcę procesora na liście, Wykonawca obowiązany jest przeprowadzić test Passmarka i jego wynik załączyć do oferty b) Karta graficzna: Dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w pkt 6 w tabeli będzie dołączony do oferty wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów.c) Deklaracja producenta spełnienia przez sprzęt wymaganych norm CE d) Certyfikat Energy Star - komputer musi spełniać wymogi Energy Star co najmniej 5.0 lub dokumenty równoważne np. wydruk ze strony internetowej przykładowo http:www.eu-energystar.org lub http:www.energystar.gov.e) dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001 lub równoważnymi5) Dokumenty drukarek dla gospodarstw domowych:a) Deklaracja producenta spełnienia przez sprzęt wymaganych norm CE b) Certyfikat Energy Star - musi spełniać wymogi Energy Star co najmniej 5.0 lub dokumenty równoważne np. wydruk ze strony internetowej przykładowo http:www.eu-energystar.org lub http:www.energystar.govc) dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001 lub równo ważnymi6) Dokumenty drukarek dla jednostek podległych:a) Deklaracja producenta spełnienia przez sprzęt wymaganych norm CE b) Certyfikat Energy Star - musi spełniać wymogi Energy Star co najmniej 5.0 lub dokumenty równoważne np.wydruk ze strony internetowej przykładowo http:www.eu-energystar.org lub http:www.energystar.gov. c) dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001 lub równo ważnymi; ew. pełnomocnictwa
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany umowy mogą być dokonywane w przypadku gdy takie założenie było dopuszczone w postępowaniu o udzielenie zamówienia będącym podstawą do zawarcia niniejszej umowy. Zmiany umowy mogą być dokonywane na następujących zasadach: 1. W przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów przedstawio-nych w umowie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. 2. Zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy. 3. Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy. 4. Zmiany terminu dokonania odbioru przewidzianych w umowie, 5. Siły wyższej, 6. W przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy. 7. W przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowadzenia tych zmian. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany beneficjentów ostatecznych w trakcie trwania umowy- w takim przy-padku Wykonawca będzie zobowiązany do przeniesienia, montażu, uruchomienia i konfiguracji zestawu kompute-rowego pod nowym wskazanym adresem na terenie Gminy Kościelisko- w terminie 5 dni roboczych od daty zgłosze-nia zmiany.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.koscielisko.com.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pok. nr 11
Data składania wniosków 25/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pok. nr 7
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8 Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki , Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu - elnclusion
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)