Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
|
Ulica |
ul. Paderewskiego 10
|
Nr domu |
10
|
Miejscowość |
Wałbrzych
|
Kod Pocztowy |
58-301
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
074 8877183
|
Fax |
074 8877103
|
Internet |
www.szpital.walbrzych.pl
|
Regon |
89004717900000
|
E-mail |
sadowska@szpital.walbrzych.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/04/2016
|
Wadium |
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości:
20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 PLN).
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie - zamówienia o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. :
- co najmniej dwie usługi polegające na zarządzaniu projektem finansowanym z zewnętrznych źródeł finansowania np. ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego lub Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Funduszu Spójności lub Norweskiego Mechanizmu Finansowego lub Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub innych równoważnych zewnętrznych źródeł finansowania o wartości każdego z projektów nie mniejszej niż 20.000.000,00 PLN brutto;
- co najmniej dwie usługi polegające na zarządzaniu projektem realizowanym w partnerstwie minimum 8 podmiotów, przy czym wymaga się aby co najmniej jedna z ww. usług wykonywana była na rzecz podmiotów leczniczych;
- co najmniej dwie usługi polegające na zarządzaniu projektem nieinwestycyjnym, dotyczącym wdrażania programów z zakresu promocji zdrowia i profilaktyki zdrowotnej;
- co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu dokumentacji przetargowej (co najmniej Ogłoszenia o zamówieniu, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy i Protokołu postępowania) oraz pełnieniu roli pełnomocnika Zamawiającego na etapie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przy czym wymaga się aby co najmniej jedna z ww. usług dotyczyła zamówienia na dostawy oraz co najmniej jedna z ww. usług dotyczyła zamówienia o szacowanej wartości przedmiotu zamówienia równych lub powyżej kwot ustalonych zgodnie z art. 11 ust. 8 ustawy pzp, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wg wzoru formularza nr 3.
|
Potencjał |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz wykaże, wg wzoru formularza nr 4, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób, w skład którego wchodzą w szczególności:
-Kierownik Projektu: co najmniej jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne, ukończony kurs lub studia podyplomowe w dziedzinie zarządzania projektami lub studia menadżerskie, minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 2 lata na stanowisku Kierownika/ Koordynatora Zespołu, doświadczenie w nadzorowaniu i zarządzaniu co najmniej dwoma projektami o wartości minimum 20.000.000,00 zł brutto i co najmniej 1 projekcie realizowanym w partnerstwie co najmniej 8 podmiotów oraz posiadająca certyfikat zarządzania projektami na poziomie PRINCE Foundation lub równoważny;
-Zastępca Kierownika Projektu: co najmniej jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym minimum 1 rok na stanowisku Kierownika/ Koordynatora Zespołu, doświadczenie w nadzorowaniu i zarządzaniu co najmniej jednym projektem o wartości minimum 10.000.000,00 zł brutto i co najmniej 1 projektem realizowanym w partnerstwie co najmniej 3 podmiotów oraz posiadająca certyfikat zarządzania projektami na poziomie PRINCE Foundation lub równoważny;
-Specjalista ds. Rozliczeń: co najmniej dwie osoby, odpowiedzialne za właściwe przygotowanie rozliczenia projektu, dokonywanie właściwego opisu dokumentacji finansowej jak i merytorycznej projektu, posiadające wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze, posiadające biegłą znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości, posiadające doświadczenie w rozliczaniu co najmniej 2 projektów o wartości powyżej 10 000.000,00 PLN współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego lub Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Funduszu Spójności lub Norweskiego Mechanizmu Finansowego lub Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub innych równoważnych zewnętrznych źródeł finansowania każda z tych osób, przy czym co najmniej jedna z tych osób posiadająca doświadczenie w zakresie rozliczania co najmniej 1 projektu realizowanego w partnerstwie, o wartości całkowitej co najmniej 10 000.000,00 PLN;
-Specjalista ds. Zamówień Publicznych: co najmniej jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz posiadająca doświadczenie w przygotowaniu i nadzorowaniu w imieniu Zamawiającego co najmniej 3 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego o szacowanej wartości przedmiotu zamówienia równych lub powyżej kwot ustalonych zgodnie z art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich;
-Ekspert ds. Prawnych - Prawnik (Radca prawny- adwokat): co najmniej jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz uprawnienia radcy prawnego, adwokata lub prawnika zagranicznego, posiadająca doświadczenie zawodowe jako radca prawny/ adwokat- prawnik zagraniczny polegające co najmniej na rocznej, kompleksowej obsłudze prawnej co najmniej 1 projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego lub Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Funduszu Spójności lub Norweskiego Mechanizmu Finansowego lub Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub innych równoważnych zewnętrznych źródeł finansowania;
-Specjalista ds. działań nieinwestycyjnych tzw. miękkich: co najmniej jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe, posiadająca minimum 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym minimum 1 rok na stanowisku koordynatora przy realizacji działań miękkich, nieinwestycyjnych takich jak szkolenia, konferencje, wykłady i spotkania branżowe w co najmniej dwóch projektach o wartości minimum 1 000 000,00 PLN;
-Lekarz- specjalista ginekolog-położnik: co najmniej jedna osoba posiadająca minimum 5-letnią praktykę lekarską w specjalizacji ginekologia położnictwo;
-Specjalista ds. Promocji: co najmniej 1 osoba posiadająca doświadczenie w przygotowywaniu co najmniej 3 akcji/kampanii promocyjnych o budżecie min. 100 000 zł każda, w skład których wchodziły co najmniej konferencja prasowa oraz opracowywanie materiałów promocyjnych.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaz, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
a)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie składki z tytułu ubezpieczenia,
b)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru formularza nr 2.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień Umowy:
1)zmiany nazwy lub adresu firmy Wykonawcy lub któregokolwiek Zamawiającego,
2)zmiany formy organizacyjno-prawnej, przekształcenia lub połączenia z inną firmą po stronie Wykonawcy lub któregokolwiek Zamawiającego,
3)jeżeli konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Operatora Programu,
4)jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
5)jeżeli konieczność wprowadzenia zmiany wynikać będzie z okoliczności zewnętrznych, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, a wprowadzenie zmiany warunkuje należytą realizację Przedmiotu Umowy;
6)jeżeli zmiana dotyczy osób, które wykonują czynności w związku z realizacją Przedmiotu Umowy, przy czym zmiany kadrowe mogą nastąpić tylko poprzez zastąpienie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, osobami spełniającymi co najmniej warunki postawione przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym dokonano wyboru oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,
7)zmiany podwykonawców, wykonujących czynności Wykonawcy, wymienionych w ofercie, pod warunkiem, że podwykonawcy będą spełniać warunki opisane w SIWZ, a Zamawiający wyrazi na to zgodę.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Metodologia usług
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpital.walbrzych.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy
im. E. Biernackiego
ul. Paderewskiego 10
58-301 Wałbrzych
Dział Techniczny
|
Data składania wniosków |
24/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy
im. E. Biernackiego
ul. Paderewskiego 10
58-301 Wałbrzych
SEKRETARIAT
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt współfinansowany ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego i Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2009-2014
|
Czy unieważnienie |
Tak
|