Dostawa, montaż, integracja urządzeń z systemem teleinformatycznym (sprawa nr 54/ZP/14)

Data publikacji 2014-09-16
Data zakończenia 2014-09-24 09:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 197531 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i integracja urządzeń teleinformatycznych z systemem teleinformatycznym Zamawiającego oraz uruchomienie i przetestowanie poprawności działania dostarczonych urządzeń w lokalizacjach wskazanych poniżej,
2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w następujących lokalizacjach/siedzibach Zamawiającego w Warszawie:
a) al. Solidarności 90,
b) ul. Żelazna 99,
c) ul. Syreny 18,
3) Dostarczone urządzenia będą wykorzystane do budowy systemu przewodowego w związku z tym muszą współpracować z system Metropolitalnej Sieci Teleinformatycznej (MST) UM.
4) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia serwisu gwarancyjnego oraz wsparcia technicznego w zakresie dostarczonych urządzeń, na warunkach i w terminach określonych w umowie oraz przekazania Zamawiającemu:
a) niezbędnych licencji, dokumentacji technicznej i wdrożeniowej zawierającej:
- nazwę producenta,
- model,
- numer seryjny,
- gwarancje,
b) nośników i kompletu standardowej dokumentacji dotyczącej urządzeń dla użytkownika, w formie papierowej lub elektronicznej,
5) Zamawiający dokona ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia pod warunkiem sprawdzenia dokonanej instalacji urządzeń pod kątem:
a) kompletności, kompatybilności i integracji z systemem Metropolitarnej Sieci Teleinformatycznej (MST) oraz zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy,
b) poprawności funkcjonowania w formie testów przez okres 5 dni roboczych od dnia zakończenia prac przez Wykonawcę,
6) Potwierdzeniem realizacji przedmiotu zamówienia będzie podpisany bez uwag przez Wykonawcę i Zamawiającego protokół odbioru bezpośrednio po wykonaniu całego zamówienia.
7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane minimalne parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne urządzeń oraz warunki realizacji zamówienia wskazane są we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załącznikami, tj. opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do wzoru umowy) i wzorze karty gwarancyjnej (załącznik nr 3 do wzoru umowy) oraz formularzu ofertowym

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Ulica Al. Solidarności 90
Nr domu 90
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-003
Województwo mazowieckie
Tel 22 5048586,87,89,90
Fax 22 5048592
Internet www.wola.waw.pl
Regon 01525966300161
E-mail zampub@wola.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 12/11/2014
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie ------------
Wiedza -----------
Potencjał -----------
Zdolne -----------
Sytuacja ------------
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik lub, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 2. Dokumenty z których wynika umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Stosownie do postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, wobec czego w/w zmiany oraz warunki tych zmian zostały określone we wzorze umowy w § 10 tj.: § 10 1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności, tj.: 1) w sytuacji, gdy w trakcie integracji przedmiotu zamówienia z systemem Metropolitalnej Sieci Teleinformatycznej (MST) UM nastąpi awaria techniczna, której wystąpienie uniemożliwia realizację umowy, przewiduje się przedłużenie terminu wykonania zamówienia o czas wystąpienia awarii. 2) w sytuacji trudności i barier technicznych niezależnych od stron umowy, których wystąpienie uniemożliwia realizację umowy, przewiduje się przedłużenie terminu wykonania zamówienia o czas niezbędny na ich usunięcie, 3) w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, przewiduje się przedłużenie terminu wykonania zamówienia. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Tak
Aukcja dod info http://aukcje.um.warszawa.pl
Adres strony internetowej siwz www.wola.waw.pl
Adres uzyskania siwz Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 8,40 zł), można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pokój Nr 219.
Data składania wniosków 24/09/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, w pokoju Nr 219 - Zespół Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Oferta wspólna (np. konsorcjum lub spółka cywilna): Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym: 1) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w części III.4.2); III.4.3); III.4.4), składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 2) pozostałe oświadczenia i dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie,
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)