DOSTAWA PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH W 2015 ROKU

Data publikacji 2014-09-16
Data zakończenia 2014-09-24 10:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 4213
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty,
  • Pieczywo,
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta

Szczegóły

Numer ogłoszenia 197573 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158110006, 156125006, 158111007, 158121004, 158122005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 134 000 euro na dostawę pieczywa i wyrobów cukierniczych w 2015 roku dla Jednostki Wojskowej 4213 Wrocław dla poszczególnych punktów:
1) ul. Hallera 36/38 we Wrocławiu (obiekt JW 1245)
2) ul. Graniczna 13 we Wrocławiu (obiekt JW 2644)
3) ul. Obornicka 108 we Wrocławiu (obiekt CSWIiCh)
4) ul. Sikorskiego 6 w Brzegu (obiekt JW 2697)
5) ul. Świerczewskiego 49 w Dusznikach Zdrój (obiekt OSPG Jodła)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 4213
Ulica ul. Obornicka 100/102
Nr domu 100
Nr miesz 102
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-984
Województwo dolnośląskie
Tel 0-71 7656 202
Fax 0-71 7652 228
Internet www.2wog.wp.mil.pl
Regon 02062570100000
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka wojskowa
Rodzaj zam inny jednostka wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony (-e) formularz (-e) ofertowy (-e) (wg załącznika nr 1 do SIWZ); 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określone w art. 22 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2 do SIWZ); 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wg wzoru zawartego w załączniku nr 3 do SIWZ);. 5. Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum). 6. Certyfikat systemu HACCP wdrożonego przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacyjnego z siedzibą w Warszawie lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje Zasady systemu HACCP. /podstawa prawna żądania dokumentu wymienionego w pkt. 6.1.6 SIWZ - art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r nr 136 poz. 914 z późn. zm.)/ 7. Aktualna decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia niezwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres działalności, zwanych dalej podmiotami zatwierdzonymi /podstawa prawna żądania dokumentu wymienionego w pkt. 6.1.7 SIWZ - art. 27ust. 2 w zw. Z art. 3 ust.10 ustawy z dnia 11.05.2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - tj. Dz. U. z 2005 r. nr 31 poz. 265 z póź. zm art. 61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. Nr 171 poz. 1225 z póź. zm./
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.2wog.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz W-w, Obornicka 100-102, bud. nr 2, pok. 101 lub pocztą. Opł. 33,58 zł, prośby na fax 71/76 56 228, przelew: 62 1010 1674 0001 2722 3100 0000 tyt. ŻYWN/516/2014
Data składania wniosków 24/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wrocław, ul. Obornicka 100-102, bud. nr 2, I piętro, pok 121 Kancelaria Jawna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom (art. 36a ust. 1 ustawy PZP). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy (art. 36b ust. 1 ustawy PZP). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia (art. 36b ust. 2 ustawy PZP). Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.09.2014 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego - bud. nr 2, parter, sala odpraw (pok. 19)
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)