Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej

Data publikacji 2014-09-16
Data zakończenia 2014-09-26 12:30:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 307538 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302133008, 302321304, 301213006, 302320004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego komputera, drukarek, laptopów i kserokopiarki. Opis przedmiotu zamówienia zawiera punkt 3 SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy-załacznik nr 4 do SIWZ

Opis

Komputer (1szt.). Opis przedmiotu zamówienia zawiera punkt 3 SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera projekt umowy-załacznik nr 4 do SIWZDrukarka (2 szt.), urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.) Opis przedmiotu zamówienia zawiera punkt 3 SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera projekt umowy-załacznik nr 4 do SIWZLaptop z systemem operacyjnym (1 szt.) Opis przedmiotu zamówienia zawiera punkt 3 SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera projekt umowy-załacznik nr 4 do SIWZLaptop z systemem operacyjnym (3 szt.) Opis przedmiotu zamówienia zawiera punkt 3 SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera projekt umowy-załacznik nr 4 do SIWZKserokopiarka (1szt.) Opis przedmiotu zamówienia zawiera punkt 3 SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera projekt umowy-załacznik nr 4 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Warszawska 24
Nr domu 24
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-155
Województwo małopolskie
Tel 12 628 26 56; 628 22 20
Fax 12 6282072
Internet www.pk.edu.pl
Regon 00000156003300
E-mail zampub@pk.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 7
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Potencjał Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu. Dla każdego zadania częściowego, na które składana jest oferta należy załączyć specyfikację techniczną oferowanego sprzętu zawierającą typ, model, producenta, parametry techniczne oferowanego sprzętu oraz akcesorów. Specyfikacja techniczna winna być przygotowana w sposób umożliwiający Zamawiającemu identyfikację poszczególnych zadań częściowych;
Inne dokumenty Formularz oferty-załacznik nr 1 do SIWZ;
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków:a)terminu realizacji umowy w przypadku jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. b) zmiany parametrów technicznych dostarczonego sprzętu, w przypadku gdy Wykonawca jest w stanie dostarczyć Zamawiającemu nowsze niż określone w SIWZ modele sprzętu z zachowaniem cen określonych w ofercie, z tym jednak zastrzeżeniem, iż modele sprzętu/wersje oprogramowania muszą posiadać tożsame lub wyższe parametry w stosunku do określonych w ofercie złożonej w postępowaniu i gdy produkcja jakiegoś sprzętu/ oprogramowania/ elementu została zakończona na etapie realizacji umowy. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.pk.edu.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie, bud. W-9/110
Data składania wniosków 26/09/2014
Godzina składania wniosków 12:30
Miejsce w siedzibie Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie, bud. W-9/110
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: a)7 dni od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: 2 ( w zakresie urządzenia wielofunkcyjnego) 3, 4, 5, b) 7 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę od Zamawiającego zamówienia, zgodnego z umową, potwierdzonego przez MNiSzW, że zamawiany sprzęt jest przeznaczony dla placówki oświatowej- dla zadania częściowego: 1, 2 ( w zakresie drukarek) Zamawiający zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2011 Nr 177 poz. 1054 z późn. zm.) wystąpi do właściwego organu nadzoru o zaświadczenie będące podstawą do zastosowania 0% stawki podatku VAT . W przypadku uzyskania zgody, o której mowa ceną, którą Zamawiający zapłaci na rzecz Wykonawcy za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy będzie cena netto powiększona 0% stawki podatku VAT(- dotyczy zadania częściowego nr 1, zadania częściowego nr 2 w zakresie dostawy drukarek)
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)