Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
|
Ulica |
ul. Świętokrzyska 12
|
Nr domu |
12
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-916
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 694 45 06
|
Fax |
22 694 52 68
|
Internet |
www.mf.gov.pl
|
Regon |
00000221700000
|
E-mail |
wzp@mofnet.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa centralna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/06/2015
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 7 000, 00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.
4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów:
Bank Gospodarstwa Krajowego
I Oddział Warszawa
nr 78 1130 1017 0200 0000 0013 7228
z dopiskiem:
Wadium - zakup, dostawa, przemieszczenie, montaż oraz ustawienie mebli biurowych na potrzeby Ministerstwa Finansów (nr sprawy: C/378/14/BAD/B/233/234/510/A-1).
5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Zgodnie z przepisem § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231) - zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wskaże w wykazie oraz złoży dowody, o których mowa
w pkt III.4.1) tiret pierwszy niniejszego ogłoszenia, wykonania (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonywania) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch dostaw, polegających na dostarczeniu wraz z montażem mebli o wartości co najmniej 200 000, 00 zł brutto każda
|
Sytuacja |
Zgodnie z przepisem § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231) - zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem środków lub zdolności kredytowej
w wysokości 200 000, 00 zł brutto
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Dokument zawierający dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów niezbędnymi do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian Umowy w następujących okolicznościach:
1) zmiany wartości Umowy w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia obowiązujących stawek podatku VAT, które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy,
2) Zmiany przedmiotu umowy - w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności:
a) niż produkt będący przedmiotem umowy oraz
b) niż określone dla zmienianego produktu w SIWZ,
a w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego. Warunki dostaw, w tym gwarancyjnych pozostają bez zmian z zastrzeżeniem postanowień niniejszego rozdziału. Wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone.
3) zmiana terminu realizacji Umowy wynikających z działania siły wyższej, o której mowa
w § 9 Umowy.
2. Wprowadzenie zmian postanowień Umowy wymaga:
1) zgodnej woli stron,
2) zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.mf.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, pok. 1209
|
Data składania wniosków |
29/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, pok. 308.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Pomoc Techniczna Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. 2.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest przed zawarciem Umowy:
1) przekazać Zamawiającemu wypełniony i podpisany przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 5 do Wzoru umowy;
2) wnieść zabezpieczenie należytego wykonania Umowy w wysokości 5 % wartości ceny całkowitej podanej w ofercie, przy czym:
a) zabezpieczenie może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym), gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;
b) Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w wekslach
z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego oraz przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym
i rejestrze zastawów;
c) kwota stanowiąca 70% wartości całości zabezpieczenia zostanie zwolniona w ciągu
30 dni od daty wykonania przez Wykonawcę całości przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. Pozostała kwota zostanie zwolniona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi zgodnie z postanowieniami art. 568 §1 ustawy z dnia
23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
3) przedstawić umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (o ile występują).
3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia Umowy według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik D do SIWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy
z oferty nie sprzeczne z zapisami SIWZ oraz nie ograniczające praw Zamawiającego.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|