Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
Część I dotyczy zamówienia, którego przedmiotem jest sprzedaż oraz dostarczenie wraz z rozładunkiem materiałów biurowych dla potrzeb urzędów górniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I określa załącznik nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
Część II dotyczy zamówienia, którego przedmiotem sprzedaż oraz dostarczenie wraz z rozładunkiem papieru biurowego dla potrzeb urzędów górniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II określa załącznik nr 1b do SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż oraz dostarczenie wraz z rozładunkiem materiałów do siedzib następujących urzędów górniczych:
a) Okręgowy Urząd Górniczy w Gliwicach - ul. Jasna 31, Gliwice,
b) Okręgowy Urząd Górniczy w Katowicach - ul. Obroki 87, Katowice,
c) Okręgowy Urząd Górniczy w Krośnie - ul. Armii Krajowej 3, Krosno,
d) Okręgowy Urząd Górniczy w Kielcach - ul. Wrzosowa 44, Kielce,
e) Okręgowy Urząd Górniczy w Poznaniu - ul. Gdyńska 45, Poznań,
f) Okręgowy Urząd Górniczy w Rybniku - ul. Bolesława Chrobrego 8, Rybnik
g) Okręgowy Urząd Górniczy w Lublin - ul. Magnoliowa 2, Lublin,
h) Okręgowy Urząd Górniczy we Wrocławiu - ul. Kotlarska 41, Wrocław,
i) Okręgowy Urząd Górniczy w Warszawie - ul. Wilcza 46, Warszawa,
j) Specjalistyczny Urząd Górniczy - ul. Obroki 87, Katowice,
k) Wyższy Urząd Górniczy w Katowicach, Poniatowskiego 31, Katowice.
Realizacja zamówienia będzie się odbywała sukcesywnie w miarę bieżącego zapotrzebowania zamawiającego przez okres 2 lat od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do wyczerpania kwoty stanowiącej łączną cenę brutto oferty.
OpisSprzedaż oraz dostarczenie wraz z rozładunkiem materiałów biurowych dla potrzeb urzędów górniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I określa załącznik nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Sprzedaż oraz dostarczenie wraz z rozładunkiem papieru biurowego dla potrzeb urzędów górniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II określa załącznik nr 1b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. |
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Wyższy Urząd Górniczy
|
| Ulica |
ul. Poniatowskiego 31
|
| Nr domu |
31
|
| Miejscowość |
Katowice
|
| Kod Pocztowy |
40-055
|
| Województwo |
śląskie
|
| Tel |
32 736 17 04, 736 19 00
|
| Fax |
32 7361705
|
| Internet |
www.wug.gov.pl
|
| Regon |
00033224500000
|
| E-mail |
przetargi@wug.gov.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa centralna
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
2
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas w miesiącach |
24
|
| Wadium |
nie dotyczy
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
|
| Wiedza |
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali lub są w trakcie wykonywania co najmniej 2 zamówień obejmujących:
- dla części I dostawę materiałów biurowych, każde o wartości brutto minimum 50 000,00 zł,
- dla części II dostawę papieru biurowego, każde o wartości brutto minimum 25 000,00 zł,
|
| Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
|
| Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Dok potw 1 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dokumenty potwierdzające |
w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:
informacji o oferowanych materiałach wg tabeli nr 1 pod nazwą: Opis oferowanych materiałów, znajdującej się w załączniku nr: 7a (dla części I), 7b (dla części II) do SIWZ, i próbki materiałów (tylko dotyczy części I), o których mowa w pozycji nr: 1, 16-22, 26, 41, 52-54, 73-75, 97-100, 110-112, 117, 181-195. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć po 1 szt. oferowanego materiału.
W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje materiał tego samego producenta co wskazany przez zamawiającego to wykonawca nie jest zobowiązany dostarczyć próbek oferowanego materiału (dotyczy pozycji: 16, 18-22, 26, 41, 52-54, 73-75, 110-112, 117, 181-184).
Zamawiający zwróci wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone próbki. Zwrot próbek nastąpi na koszt wykonawcy.
|
| Inne dokumenty |
Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Wzór ten jest wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia. Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie każdej z części przedmiotu zamówienia, zostanie on odpowiednio dostosowany do danej części.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian umowy w przypadku:
a) konieczności zmiany warunków realizacji umowy, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i wynika ona
z przyczyn, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
b) konieczności zmiany warunków realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła
na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy,
c) konieczności zmiany warunków realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła
na skutek okoliczności leżących po stronie zamawiającego,
d) konieczności zmiany warunków realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła
na skutek działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość dostawy,
e) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji (dotyczy przypadku,
w którym wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców),
f) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez wykonawcę,
na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji zamówienia,
g) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ
na realizację umowy,
h) zmiany cen jeżeli zmiana ta będzie korzystna dla zamawiającego tzn. na cenę niższą,
i) zaproponowania przez wykonawcę, innego produktu niż określony w ofercie, jeżeli produkt ten spełnia lub posiada parametry lepsze niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przy czym cena ofertowa brutto nie może ulec podwyższeniu.
j) zmiany miejsca dostawy, m.in. w przypadku zmiany lokalizacji urzędu górniczego,
k) miarkowania kar umownych, w szczególności gdy kara umowna jest rażąco wygórowana.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez zamawiającego jak i przez wykonawcę.
Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie strony umowy, za wyjątkiem przypadku:
- określonego w pkt i, dla którego zmiana treści umowy następować będzie za zgodą zamawiającego na podstawie przyjęcia bez zastrzeżeń, w tym zakresie protokołu odbioru.
- określonego w pkt k, dla którego zmiana treści umowy następować będzie na pisemny i uzasadniony wniosek wykonawcy, za zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych
w szczególności:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana
nr rachunku bankowego),
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
|
| Kod kryterium |
A
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.wug.gov.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Wyższy Urząd Górniczy
ul. Poniatowskiego 31
40-055 Katowice
|
| Data składania wniosków |
02/10/2014
|
| Godzina składania wniosków |
10:00
|
| Miejsce |
Wyższy Urząd Górniczy
ul. Poniatowskiego 31
40-055 Katowice
kancelaria (pok. 33)
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|
| Informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|