Zaprojektowanie i wykonanie instalacji systemu klimatyzacji opartego na zmiennym przepływie czynnika z możliwością sterowania centralnego w pomieszczeniach na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy

Data publikacji 2015-03-18
Data zakończenia 2015-04-02 12:00:00
Instytucja Dzielnica Włochy Miasta Stołecznego Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 60396 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 713200007, 453312204, 454500006, 425000001, 397172003, 425100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji systemu klimatyzacji opartego na zmiennym przepływie czynnika z możliwością sterowania centralnego w pomieszczeniach na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
Przedmiotem zamówienia objęte są pomieszczenia biurowe i korytarz na pierwszym piętrze budynku, jak również prace wykonywane na zewnątrz budynku oraz na dachu budynku Urzędu Dzielnicy Włochy.
2) Zakres prac obejmuje zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji oraz demontaż jednostek wewnętrznych i zewnętrznych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dzielnica Włochy Miasta Stołecznego Warszawy
Ulica al. Krakowska 257
Nr domu 257
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-133
Województwo mazowieckie
Tel 22 44 34 330
Fax 22 44 34 333
Internet http://www.ud-wlochy.waw.pl
Regon 01070258500000
E-mail przetargiwlo@um.warszawa.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 34
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
Wiedza Spełnianie warunku oceniane będzie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. III pkt 3 ppkt 1), 2), tj. -oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, -wykaz wiedzy i doświadczenia w tym: w przypadku wykazu robót budowlanych dowody dotyczące robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone i ewentualnie zobowiązanie zgodnie z zapisem zawartym w art. 26 ust. 2 b Prawa zamówień publicznych o którym mowa w Informacjach dodatkowych, -w przypadku wykazu usług dowody czy usługi zostały wykonane należycie i ewentualnie zobowiązanie zgodnie z zapisem zawartym w art. 26 ust. 2 b Prawa zamówień publicznych o którym mowa w Informacjach dodatkowych. W wykazie wiedzy i doświadczenia: -w przypadku robót budowlanych powinny znaleźć się informacje, że wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał; -w przypadku usług powinny znaleźć się informacje, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: I.co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na instalacji klimatyzacji o wartości min. 90 000,00 zł brutto ORAZ co najmniej 1 usługę obejmującą wykonanie projektu instalacji klimatyzacji o wartości min. 10 000,00 zł brutto; LUB II.co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą projekt i wykonanie instalacji klimatyzacji o łącznej wartości min. 100 000,00 zł brutto; Przez jedną robotę budowlaną zamawiający rozumie robotę budowlaną wykonaną na podstawie jednej umowy lub jednego zadania inwestycyjnego. Do wykazu dotyczącego robót budowlanych należy załączyć dowód dotyczący roboty, określający, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujący, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Wśród dowodów załączonych do oferty musi być dowód dotyczący roboty budowlanej wymaganej kwotowo i rodzajowo przez zamawiającego; Dowody dotyczące robót budowlanych składane zamawiającemu: a)Dowodami, określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, są: poświadczenia; inne dokumenty-jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. b)W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. Do wykazu dotyczącego usług należy załączyć dowód czy usługa została wykonana należycie. Wśród dowodów załączanych do oferty musi być dowód dla usługi wymaganej rodzajowo i kwotowo przez zamawiającego. Dowody dotyczące usług składane zamawiającemu: a)Dowodami obowiązującymi określającymi, czy usługi zostały wykonane należycie są: poświadczenie, oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej. b)W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa wyżej. Wykaz wiedzy i doświadczenia należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia będzie oceniany łącznie.
Potencjał Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
Zdolne Spełnianie warunku oceniane będzie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. III pkt 3 ppkt 1), 3), 4), tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wykaz osób, oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia i ewentualnie zobowiązanie zgodnie z zapisem zawartym w art. 26 ust. 2 b Prawa zamówień publicznych o którym mowa w Informacjach dodatkowych. Ze złożonego oświadczenia i dokumentów powinno wynikać, że wykonawca dysponuje: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wentylacyjnych (zamawiający dopuszcza uprawnienia w ograniczonym zakresie), - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych (zamawiający dopuszcza uprawnienia w ograniczonym zakresie); oraz - projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wentylacyjnych (zamawiający dopuszcza uprawnienia w ograniczonym zakresie), - projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych (zamawiający dopuszcza uprawnienia w ograniczonym zakresie). Wykaz osób należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie oceniany łącznie.
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 Wykaz wiedzy i doświadczenia: -wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. -wykaz wykonanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. -wymagany jest wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. -wymagany jest wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. W wykazie wiedzy i doświadczenia muszą być wpisane: I.co najmniej 1 robota budowlana polegająca na instalacji klimatyzacji o wartości min. 90 000,00 zł brutto ORAZ co najmniej 1 usługa obejmująca wykonanie projektu instalacji klimatyzacji o wartości min. 10 000,00 zł brutto; LUB II.co najmniej 1 robota budowlana obejmująca projekt i wykonanie instalacji klimatyzacji o łącznej wartości min. 100 000,00 zł brutto; Wśród dowodów załączanych do oferty muszą być dowody dotyczące robót budowlanych oraz usług wymaganych kwotowo i rodzajowo przez zamawiającego.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykaz wiedzy i doświadczenia: -wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. -wykaz wykonanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. -wymagany jest wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. -wymagany jest wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. W wykazie wiedzy i doświadczenia muszą być wpisane: I.co najmniej 1 robota budowlana polegająca na instalacji klimatyzacji o wartości min. 90 000,00 zł brutto ORAZ co najmniej 1 usługa obejmująca wykonanie projektu instalacji klimatyzacji o wartości min. 10 000,00 zł brutto; LUB II.co najmniej 1 robota budowlana obejmująca projekt i wykonanie instalacji klimatyzacji o łącznej wartości min. 100 000,00 zł brutto; Wśród dowodów załączanych do oferty muszą być dowody dotyczące robót budowlanych oraz usług wymaganych kwotowo i rodzajowo przez zamawiającego.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Dokument (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz warunki takich zmian: -za dopuszczalne należy uznać zmianę kierownika budowy wskazanego w ofercie. Nowy kierownik budowy musi posiadać uprawnienia nie gorsze niż wskazane w ofercie. -za dopuszczalne należy uznać zmianę kierownika robót wskazanego w ofercie. Nowy kierownik robót musi posiadać uprawnienia nie gorsze niż wskazane w ofercie. -za dopuszczalne należy uznać zmiany projektantów wskazanych w ofercie. Nowi projektanci muszą posiadać uprawnienia nie gorsze niż wskazane w ofercie. -za dopuszczalne należy uznać zmiany rzeczowego zakresu robót przewidzianych dla podwykonawcy wskazanego w formularzu oferty. -możliwa jest zmiana podwykonawców. W sytuacji, gdy wykonawca, wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu, polegał na zasobach innych podmiotów, które następnie brały udział w realizacji przedmiotu zamówienia jako podwykonawcy, w przypadku ich zmiany niezbędne jest wykazanie przez nowego podwykonawcę spełniania warunku w zakresie nie mniejszym niż wykazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego -w przypadku rezygnacji wykonawcy z podwykonawcy (dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych), wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy (zamawiający i wykonawca) zgodnie uznają, że wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Zmiany muszą nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Wydłużenie gwarancji
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.ud-wlochy.waw.pl
Adres uzyskania siwz Zamawiającego pok. 213 lub pocztą. SIWZ pocztą (cena SIWZ+opłata pocztowa). Płatność za SIWZ 14,00 zł-kasa urzędu lub przelew(nr konta-nr 74 1030 1508 0000 0005 5003 5006)..
Data składania wniosków 02/04/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Siedziba zamawiającego, adres j.w., pok. 1 Parter
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje: -zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, -charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zgodnie z art. 26 ust. 2e Prawa zamówień publicznych, Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Termin realizacji zamówienia: Termin rozpoczęcia prac projektowych - z dniem podpisania umowy. Termin zakończenia prac projektowych - 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Termin rozpoczęcia robót - do 3 dni od daty odebrania dokumentacji projektowo-kosztorysowej bez zastrzeżeń. Termin zakończenia robót - 21 dni roboczych od odebrania dokumentacji projektowo-kosztorysowej bez zastrzeżeń.
Czy unieważnienie Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.). Wielkość zamówień uzupełniających stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)