1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu sportowego i dodatkowego wyposażenia hali rekreacyjno-sportowej w Piwnicznej-Zdroju
2.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: dostawę (przywóz i wniesienie) montaż i ustawienie sprzętu sportowego i dodatkowego wyposażenia w hali sportowej, oraz uprzątnięcie hali po zakończeniu dostaw i prac montażowych.
1) Dostawa sprzętu sportowego i dodatkowego wyposażenia do hali sportowej nastąpi transportem Wykonawcy i na jego koszt. Składowanie urządzeń sportowych, wyposażenia i materiałów musi odbywać się w sposób zabezpieczający przed ich uszkodzeniem.Miejsce składowania materiałów będzie zlokalizowane w obrębie terenu budowy lub w pomieszczeniach sali w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym.
2) Realizacja dostaw będzie odbywać się w oparciu o harmonogram realizacji dostaw przygotowany przez Wykonawcę po wyborze oferty i przedstawiony do akceptacji Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.
Wykonawca każdorazowo potwierdzi Zamawiającemu (Oddział Gospodarki lokalnej : tel.18 4464043 wew.40) termin danej dostawy, co najmniej na 3 dni przed tym terminem.
3) Montaż (z użyciem sprzętu Wykonawcy i niezbędnych do montażu materiałów) oraz ustawienie dostarczonego sprzętu sportowego i elementów dodatkowego wyposażenia nastąpi w miejscach wskazanych przez Za-mawiającego. Zastosowany sprzęt nie może spowodować niekorzystnego wpływu na właściwości gruntu podłoża oraz na pogorszenie stanu podłóg. Sprzęt wykorzystywany przez Wykonawcę powinien być sprawny technicznie i spełniać wymagania techniczne w zakresie BHP.
4) Świadczenie serwisu naprawczego i konserwacyjnego w ramach rękojmi za wady w okresie wynoszącym min. 60 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru zamówienia.
5) Przed wykonaniem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z Zamawiającym i uzyskania jego akceptacji, dla zaproponowanych rozwiązań kolorystycznych materiałowych i funkcjonalnych, m.in. poprzez przedłożenie wzorników materiałowych, kolorystycznych lub materiałów informacyjnych z podstawowymi parametrami o sprzętach i urządzeniach objętych dostawą.
6) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za dostawę i jakość ich wykonania, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, zgodność z dokumentacją projektową, niniejszym opisem przedmiotu zamówienia i poleceniami Zamawiającego.
Odstępstwa od wymagań podanych w niniejszym opisie mogą mieć miejsce tylko w przypadkach małych i prostych robót o niewielkim znaczeniu, dla których istnieje pewność, że podstawowe wymagania będą spełnione przy zastosowaniu metod wykonania, wynikających z doświadczenia oraz uznanych reguł i zasad sztuki budowlanej.
2.3. Wyposażenie i urządzenia sportowe;
- Ścianka wspinaczkowa
- Kotara grodząca wraz z z napędem elektrycznym
- Trybuna składania na ścianę trzyrzędowa
- Zestaw do siatkówki
- Tablica wyników do obsługi wszystkich gier zespołowych
-Zestaw do piłki ręcznej
- Zestaw do badmintona-
- Zestaw do unihokeja
- Zestaw do rekreacji; zajęcia joga
- Zestaw do zajęć fitness
- Zestaw do rekreacji
- Zestaw do tenisa stołowego
- Zestaw do koszykówki
- Wyposażenie pokoju nauczycielskiego i szatni
- Wyposażenie gabinetu pielęgniarki
- Zestaw do organizacji wystaw
- Mata ochronna podłogowa
- Maszyna czyszcząca
- Wyposażenie instalacji cctv
- Wyposażenie telekomunikacyjne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1a do niniejszej specyfikacji, który określa minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe dostarczanego wyposażenia. Wykonawca składając ofertę musi potwierdzić wymagane przez Zamawiającego parametry. Jeżeli oferowane wyroby nie spełnią minimalnych podanych parametrów, oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z treścią SIWZ.
2.3.1 Wszystkie urządzenia muszą posiadać wymagane prawem Certyfikaty Zgodności z Normami Bezpieczeństwa Aprobaty techniczne produktów lub deklaracje ich zgodności z odpowiednimi normami, karty techniczne zastosowanych produktów - instrukcje producenckie, zgodnie z obowiązujmy prawem
2.3.2 Wszystkie materiały stosowane do wykonania dostawy muszą odpowiadać wymaganiom niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, atestom higienicznym dopuszczającym materiał do powszechnego stosowania w budownictwie oraz innym przepisom i wymogom obowiązującego prawa .
2.3.3 Niezależnie od powyższych wymagań urządzenia sportowe, wyposażenia boisk i pozostałych urządzeń muszą posiadać odpowiednie świadectwa dopuszczające je do użytkowania oraz winny być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami sportowymi.
2.3.4 Nie wymienienie tytułu jakiejkolwiek dziedziny, grupy, podgrupy czy normy lub przepisu nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku stosowania wymogów określonych prawem .
2.4 W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, normy, patentu lub pochodzenia, służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV
37.40.00.00-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37.42.00.00-8 - Sprzęt gimnastyczny
37.46.00.00-0 - Gry tarczowe i stołowe oraz wyposażenie
39.16.00.00-1- Meble szkolne
32.52.20.00-8 - Sprzęt telekomunikacyjny
32.24.00.00-7 - Instalacja Systemu Telewizji Dozorowej CCTV |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
|
Ulica |
ul. Rynek 20
|
Nr domu |
20
|
Miejscowość |
Piwniczna-Zdrój
|
Kod Pocztowy |
33-350
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
0-18 4464043
|
Fax |
0-18 4464186
|
Internet |
www.piwniczna.pl
|
Regon |
00053078400000
|
E-mail |
epolakiewicza@umig.piwniczna.sacz.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
nie dotyczy
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
10/06/2015
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium;
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: kwota wadium: 12 000,00 (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100);
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Piwnicznej-Zdroju, BS Piwniczna, nr: 62 8813 0004 2001 0000 7100 0001, z adnotacją wadium - Wyposażanie hali rekreacyjno-sportowej w Piwnicznej-Zdroju w ramach projektu pn. Poprawa rozwoju turystyki sportowej w przygranicznych miejscowościach Piwniczna-Zdrój- Sabinov w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska -Republika Słowacka 2007-2013.
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym;
3) w gwarancjach bankowych;
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) w terminie do 30.03.2015r. Sposób przekazania: oryginał dołączony do oferty;
4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym;
5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert , przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego;
6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę;
7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie;
8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela;
9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu;
10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza;
11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy;
12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Wiedza |
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej dwóch dostaw i montażu sprzętu sportowego do hali sportowej o wartości nie mniejszej niż 300 tyś. złotych brutto każda z nich oraz jednej dostawy i montażu ścianki wspinaczkowej odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 tyś. brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów , na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie podlega sumowaniu.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia)nie spełnia, w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja |
Wymagane jest wykazanie się przez Wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł, oraz posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł.
W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia)nie spełnia, w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
A.3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
A.4) Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej z art. 26 ust. 2d Prawa zamówień publicznych
A.5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień ) pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. [x]
A.6) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.7 )Inne dokumenty zgodnie z SIWZ
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. W związku z brzmieniem art. 144 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany niniejszej umowy:
1) w zakresie przedmiotu zamówienia, w okolicznościach, których nie dało się przewidzieć w chwili podpisania umowy, a w szczególności w sytuacji pojawienia się na rynku nowych rozwiązań technologicznych i materiałowych,
2) w przypadku zmiany terminów wykonania dostaw, zwłaszcza gdy dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca,
3) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu dostaw,
4) w zakresie terminów realizacji - jeżeli pojawiły się okoliczności. których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy,
5) w zakresie zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia w zawiązku ze zmianą stawki VAT w zakresie przedmiotu zamówienia.
3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn, o których mowa w niniejszym paragrafie, może nastąpić tylko i wyłącznie o okres niezbędny do wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres uwzględniający faktyczną niemożność wykonania przedmiotu umowy
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Rękojmia
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.piwniczna.pl baner BIP
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
33-350 Piwniczna-Zdrój, ul. Rynek 20
|
Data składania wniosków |
30/03/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
33-350 Piwniczna-Zdrój, ul. Rynek 20
Pokój nr 15
|
Termin |
D
|
Okres data do |
28/04/2015
|
Informacje dodatkowe |
w ramach projektu pn. Poprawa rozwoju turystyki sportowej w przygranicznych miejscowościach Piwniczna-Zdrój- Sabinov w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska -Republika Słowacka 2007-2013.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|