Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego, asysty technicznej i opieki powdrożeniowej Zintegrowanego Systemu Informatycznego do obsługi działalności statutowej i pozastatutowej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach

Data publikacji 2015-03-19
Data zakończenia 2015-03-30 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów,
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 60982 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722670004, 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego, asysty technicznej i opieki powdrożeniowej Zintegrowanego Systemu Informatycznego do obsługi działalności statutowej i pozastatutowej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach obejmującej moduły: umowy i wnioski, kadry, płace, kancelaria, archiwum, budżetowanie, finansowo-księgowy, zamówienia publiczne, human resources, środki trwałe, administrator, aplikacje portal beneficjenta oraz generator raportów, w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do specyfikacji.
Charakterystyka systemu została zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
Ulica ul. Plebiscytowa 19
Nr domu 19
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-035
Województwo śląskie
Tel 32 6032200
Fax 32 2510406
Internet www.wfosigw.katowice.pl
Regon 27180698300000
E-mail p.niemiec@wfosigw.katowice.pl; przetargi@wfosigw.katowice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca składając ofertę wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i zakresem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, każde: - polegające na serwisowaniu systemu informatycznego opartego na bazie ORACLE dla liczby użytkowników min. 50, oraz - o terminie realizacji nieprzerwanie przez minimum 12 miesięcy.
Potencjał Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem minimum 2 osobowym przewidzianym do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającym niezbędne kwalifikacje polegające na posiadaniu przez minimum 1 z tych osób co najmniej jednego z czterech wymienionych certyfikatów: OCP, OCM, OCA, OCE, o profilu: - administrator i operator baz danych (DB) ORACLE oraz Serwera Aplikacji (AS).
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, co najmniej na kwotę 100.000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 W wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, należy uwzględnić usługi potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale V pkt 1.1.3. SIWZ (str. 4 i 5). Wykaz należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. W sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od łączących go z nimi stosunków, Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli fakt opłacenia polisy nie wynika z jej treści, Wykonawca załączy do oferty kopie dowodów opłacenia polisy w całości lub rat składek wymagalnych na dzień składania ofert. Zamawiający przypomina, iż polisa (inny dokument) ma być opłacona na dzień składania ofert. Jeżeli wysokość ubezpieczenia będzie przedstawiona w walutach obcych, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP na dzień składania ofert. Do wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług należy załączyć dowody czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są poświadczenia lub oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 1) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231) w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Okoliczności zmiany umowy zostały zawarte we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Czas reakcji na zgłoszenie awarii
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.wfosigw.katowice.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach, ul. Plebiscytowa 19, 40-035 Katowice.
Data składania wniosków 30/03/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach, ul. Plebiscytowa 19, 40-035 Katowice. Kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, ma obejmować: ich przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane. Wykonawca ma załączyć dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, ma obejmować informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 8 do SIWZ.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)