Data publikacji |
2015-03-19 |
Data zakończenia |
2015-03-30 10:00:00 |
Instytucja |
Starostwo Powiatowe |
Miejscowość |
Słupsk |
Województwo |
pomorskie |
Branża |
- Brezenty, żagle do łodzi, desek windsurfingowych lub pojazdów lądowych; markizy, zasłony przeciwsłoneczne, namioty i sprzęt kempingowy,
- Urządzenia do gotowania lub grzewcze używane w gospodarstwie domowym,
- Lampy,
- Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
61068 / 2015 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
442123837, 341133004, 342233009, 341442134, 424132006, 444821003, 315213007, 311200003, 351213001, 397213005, 315213306, 395225301, 425000001, 444000001 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych rękawów (zapór) przeciwpowodziowych i sprzętu przeciwpowodziowego oraz samochodu terenowego wraz z przyczepą transportową realizowana w ramach projektu pn. Budowa mobilnego systemu przeciwpowodziowego - zakup rękawów przeciwpowodziowych wraz z niezbędnym osprzętem oraz środków transportu do ich obsługi
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje części:
1) Dostawa rękawów (zapór) przeciwpowodziowych i sprzętu przeciwpowodziowego - część I zamówienia,
2) Dostawa samochodu terenowego wraz z przyczepą transportową - część II zamówienia.
W ramach I części zamówienia Wykonawca dostarczy:
1) zapory przeciwpowodziowe - szt.120,
2) pompę pływającą - szt. 1,
3) dmuchawę powietrza- szt.1,
4) wąż ssawny - szt.1,
5) wąż tłoczny - szt. 1,
6) agregat prądotwórczy - szt.1,
7) namiot pneumatyczny - sz.2,
8) najaśnica - szt. 4,
9) nagrzewnica gazowa - szt. 1,
10) nadstawki na europaletę - szt. 10,
11) podnośnik hydrauliczny - szt. 1
W ramach II części zamówienia Wykonawca dostarczy:
1) samochód terenowy - szt. 1,
2) przyczepę transportową - szt.1.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) dla części I zamówienia - Załącznik nr 1A do SIWZ
2) dla części II zamówienia - Załącznik nr 1B do SIWZ
W zakresie zamówienia oferta dla części I zamówienia musi zawierać cenę ofertową netto i brutto wraz z podatkiem VAT.
W zakresie zamówienia oferta dla części II zamówienia musi zawierać cenę ofertową netto i brutto wraz z podatkiem VAT podaną w rozbiciu na:
1) dostawę samochodu terenowego
2) kwota brutto za dostawę przyczepy transportowej.
Obowiązują formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie ryczałtowe określone w wybranej w wyniku postępowania przetargowego ofercie.
Wykonawca uwzględni w cenie wszystkie koszty zamówienia, w szczególności: dostawa na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, rozładunek oraz przeprowadzenie przeszkolenia przedstawicieli Zamawiającego w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Opis4. W ramach I części zamówienia Wykonawca dostarczy:
1) zapory przeciwpowodziowe - szt.120,
2) pompę pływającą - szt. 1,
3) dmuchawę powietrza- szt.1,
4) wąż ssawny - szt.1,
5) wąż tłoczny - szt. 1,
6) agregat prądotwórczy - szt.1,
7) namiot pneumatyczny - sz.2,
8) najaśnica - szt. 4,
9) nagrzewnica gazowa - szt. 1,
10) nadstawki na europaletę - szt. 10,
11) podnośnik hydrauliczny - szt. 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dla części I zamówienia - Załącznik nr 1A do SIWZW ramach II części zamówienia Wykonawca dostarczy:
1) samochód terenowy - szt. 1,
2) przyczepę transportową - szt.1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określadla części II zamówienia - Załącznik nr 1B do SIWZ |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Starostwo Powiatowe
|
Ulica |
ul. Szarych Szeregów 14
|
Nr domu |
14
|
Miejscowość |
Słupsk
|
Kod Pocztowy |
76-200
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
059 8418500
|
Fax |
059 8427111
|
Internet |
www.powiat.slupsk.pl
|
Regon |
77098093000000
|
E-mail |
gospodarczy@powiat.slupsk.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/05/2015
|
Wadium |
1. Oferta winna być zabezpieczona wadium:
a) I część zamówienia wadium na kwotę 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące PLN);
b) II część zamówienia wadium na kwotę 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące PLN);
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - nr rachunku 97 9315 0004 0050 6818 2000 0020;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Za termin wniesienia wadium uznaje się termin, w którym środki znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego. Na poleceniu przelewu należy wpisać:
a) w odniesieniu do I części zamówienia: Wadium - dostawa rękawów (zapór) przeciwpowodziowych i sprzętu przeciwpowodziowego w ramach projektu pn. Budowa mobilnego systemu przeciwpowodziowego - zakup rękawów przeciwpowodziowych wraz z niezbędnym osprzętem oraz środków transportu do ich obsługi,
b) w odniesieniu do II części zamówienia: Wadium - dostawa samochodu terenowego wraz z przyczepą transportową w ramach projektu pn. Budowa mobilnego systemu przeciwpowodziowego - zakup rękawów przeciwpowodziowych wraz z niezbędnym osprzętem oraz środków transportu do ich obsługi.
W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w ust.2 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczonych formach określonych w art. 45 ust.6, pkt 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych oryginał dokumentu wadium musi być dołączony do oferty. Dokument powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust. 1 ustawy PZP - Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Wiedza |
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna przedstawienie wykazu wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów. W odniesieniu do:
a) części I zamówienia Zamawiający wymaga wykazania się zrealizowaniem minimum
1 dostawy rękawów (zapór) przeciwpowodziowych i sprzętu przeciwpowodziowego,
za co najmniej 120 000 PLN;
b) części II zamówienia Zamawiający wymaga wykazania się zrealizowaniem minimum
1 dostawy samochodu terenowego, za co najmniej 120 000 PLN;
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia:
a) dla I części zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł.
b) dla II części zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą w odniesieniu do określonej części zamówienia, zostanie podpisana umowa o treści zgodnej ze wzorem umowy:
a) dla części I zamówienia - stanowiącym załącznik nr 7A do SIWZ,
b) dla części II zamówienia - stanowiącym załącznik 7B do SIWZ.
Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadku:
a) w przypadku zmiany danych Dostawcy bez zmian samego Dostawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy);
b) w przypadku zmian obowiązującej stawki VAT;
c) w przypadku zaistnienia omyłki pisarskiej, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje zamówienia oraz powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jej jednoznacznej interpretacji.
d) w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mającej charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona:
e) w sytuacjach, których nie można był przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a korzystnych dla Zamawiającego;
f) w przypadku obiektywnej niemożności zapewnienia realizacji przedmiotu zamówienia odpowiadającego wymogom zawartym w załączniku nr 1 do umowy na dostawę rękawów przeciwpowodziowych oraz sprzętu przeciwpowodziowego oraz w załączniku nr 1 do umowy na dostawę samochodu terenowego wraz z przyczepą transportową z powodu zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku elementów wyposażenia po zawarciu umowy - dopuszcza się zmianę umowy z zakresie rodzaju, typu lub modelu przedmiotu zamówienia, pod warunkiem że nowy sprzęt będzie odpowiadał pod względem jakości sprzętowi pierwotnemu a jego parametry pozostaną nie zmienione lub będą lepsze od pierwotnego;
g) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji:
- gdy zaistnieją okoliczności mające wpływ na termin realizacji, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
- w przypadku zmiany Umowy zawartej z Samorządem Województwa Pomorskiego
dot. realizacji projektu Budowa mobilnego systemu przeciwpowodziowego - zakup rękawów przeciwpowodziowych wraz z niezbędnym osprzętem oraz środków transportu do ich obsługi;
|
Kod kryterium |
C
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.powiat.slupsk.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Starostwo Powiatowe w Słupsku
ul. Szarych Szeregów 14
76-200 Słupsk
pok.210
|
Data składania wniosków |
30/03/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Starostwo Powiatowe w Słupsku
ul. Szarych Szeregów 14
76-200 Słupsk
pok.01 (Biuro Obsługi Interesanta)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Budowa mobilnego systemu przeciwpowodziowego - zakup rękawów przeciwpowodziowych wraz z niezbędnym osprzętem oraz środków transportu do ich obsługi współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013
w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa objętego osią priorytetową 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa
|
Czy unieważnienie |
Nie
|