PCFE.272.17.2015 Zakup wyposażenia do pracowni gastronomicznej, pracowni mechanicznej oraz pracowni mechatroniki samochodowej w ramach projektu pn.: Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego i ustawicznego w Zespole Szkół Zawodowych w Grybowie

Data publikacji 2015-03-19
Data zakończenia 2015-03-27 12:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Przybory kreślarskie,
  • Wyposażenie domowe,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Łyżki, widelce,
  • Noże i nożyczki,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Pakiety oprogramowania dla sprzedaży lub marketingu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 62034 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392200000, 392210007, 484810003, 392000004, 392211802, 392411200, 392230001, 397112001, 397112111, 384100002, 442125107, 301946001, 445100008, 385520009, 383420004, 383413206, 383413103, 311530003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla pracowni gastronomicznej, pracowni mechanicznej oraz pracowni mechatroniki samochodowej w Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Grybowie w związku z realizacją projektu pn.: Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego i ustawicznego w Zespole Szkół Zawodowych w Grybowie, w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś priorytetowa 1. Warunki dla rozwoju społeczeństwa opartego na wiedzy, Działanie 1.1 Poprawa jakości usług edukacyjnych. Schemat B. Rozwój infrastruktury kształcenia ustawicznego oraz kształcenia zawodowego.
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części (Pakiety):
1) Pakiet 1: Zakup wyposażenia do pracowni gastronomicznej.
W ramach Pakietu 1 wykonawca dostarczy następujący sprzęt:
a) Ekspres ciśnieniowy do kawy -1 sztuka,
b) Blender - 3 sztuki,
c) Robot wielofunkcyjny z kompletem tarcz - 1 sztuka,
d) Kostkarka do lodu - 1 sztuka,
e) Wózek kelnerski - 3 sztuki,
f) Walizka barmańska - 2 sztuki,
g) Kruszarka do lodu - 1 sztuka,
h) Mikser do koktajli - 1 sztuka,
i) Wyciskarka elektryczna do cytrusów - 1 sztuka,
j) Wyciskarka ręczna do cytrusów - 1 sztuka,
k) Wyciskarka elektryczna do owoców - 1 sztuka,
l) Drobny sprzęt gastronomiczny - 1 zestaw,
m) Sztućce - 1 zestaw,
n) Szkło- 1 komplet,
o) Porcelana - 1 komplet,
p) Garnki i patelnie - 1 komplet,
q) Mikser ręczny - 6 sztuk,
r) Naświetlacz do jaj- 1 sztuka,
s) Programy komputerowe - gastronomiczne wspomagające zadania produkcyjne - 14 sztuk.
2) Pakiet 2: Zakup wyposażenia do pracowni mechanicznej.
W ramach Pakietu 2 wykonawca dostarczy następujący sprzęt:
a) Poziomica elektroniczna - 1 sztuka,
b) Zestaw płytek wzorcowych - 1 komplet,
c) Liniał krawędziowy- 6 sztuk,
d) Kątownik - 12 sztuk,
e) Zestaw narzędzi ślusarskich - 12 zestawów,
f) Zestaw narzędzi traserskich - 2 zestawy,
g) Czujnik zegarowy - 1 sztuka,
h) Podstawa magnetyczna do czujników zegarowych- 1 sztuka,
i) Zestaw mikrometrów - 6 kompletów,
j) Kątomierz uniwersalny- 6 sztuk,
k) Suwmiarki uniwersalne - 12 sztuk.
3) Pakiet 3: Zakup wyposażenia do pracowni mechatroniki samochodowej.
W ramach Pakietu 3 wykonawca dostarczy następujący sprzęt:
a) Wózek warsztatowy(szafka warsztatowa) 7 szuflad - 3 sztuki,
b) Amperomierz analogowy szkolny- 1 sztuka,
c) Woltomierz analogowy szkolny- 1 sztuka,
d) Prostownik do ładowania akumulatorów- 1 sztuka,
e) Multimetr samochodowy - 2 sztuki,
f) Oscyloskop cyfrowy - 1 sztuka,
g) Mikroprocesorowy diagnoskop samochodowy - 1 sztuka.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich
Ulica ul. Kościuszki 3
Nr domu 3
Miejscowość Nowy Sącz
Kod Pocztowy 33-300
Województwo małopolskie
Tel 18 262 18 92
Fax 18 262 18 92
Internet www.pcfe.powiat-ns.pl
Regon 12109129100000
E-mail bziecina@starostwo.nowy-sacz.pl; gporeba@pcfe.powiat-ns.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: a) w przypadku składania oferty na Pakiet 1: 2 500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100), b) w przypadku składania oferty na Pakiet 2: 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100), c) w przypadku składania oferty na Pakiet 3: 400,00 zł (słownie złotych: czterysta 00/100), 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /j.t. Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275, z późn. zm./. 4) Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą zostanie wykluczony. 5) Wadium w pieniądzu: a) wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Nowym Sączu, nr 75 1050 1722 1000 0023 5629 8246 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu PCFE.272.17.2015 Zakup wyposażenia do ZSZ w Grybowie, Pakiet ... b) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku zamawiającego; c) zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 6) Wadium w pozostałych formach dopuszczonych specyfikacją: a) oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji, o których mowa w ppkt. 3) lit. b) - e) należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zaleca, aby dokument poręczenia lub gwarancji nie był trwale połączony z ofertą z uwagi na konieczność jego zwrotu. b) wadium składane w tych formach musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej ostatecznemu terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą, c) W razie zawieszenia biegu terminu związania ofertą lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w ppkt. 3) lit. b), c), d), e) albo zostanie przedłużony przez wykonawcę, albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 7) Zwrot wadium następuje w trybie i na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 8) Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Do oferty powinien być dołączony dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach: 1) zmiany produktu/sprzętu/narzędzi/urządzeń objętych przedmiotem zamówienia na równoważne pod względem jakości (parametry nie gorsze niż określone w specyfikacji), jeżeli w okresie od dnia otwarcia ofert do dnia zakończenia realizacji umowy nie będzie możliwa dostawa przedmiotu umowy opisanego w specyfikacji, z powodu powszechnej niedostępności lub zaprzestania produkcji, bez zmiany wynagrodzenia określonego w umowie, 2) Na wykonawcy spoczywa dowód wykazania okoliczności, o których mowa w ppkt. 1, 3) Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ppkt. 1, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjująca zmianę i wyrażenie zgody przez drugą stronę umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 15
Adres strony internetowej siwz bip.malopolska.pl/pcfens
Adres uzyskania siwz Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33- 300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3, Informacja Dziennik Podawczy (pokój nr 8)
Data składania wniosków 27/03/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3, Informacja Dziennik Podawczy (pokój nr 7)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamówienie udzielone w związku z realizacją projektu pn.: Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego i ustawicznego w Zespole Szkół Zawodowych w Grybowie, w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 2013, Oś priorytetowa 1. Warunki dla rozwoju społeczeństwa opartego na wiedzy, Działanie 1.1 Poprawa jakości usług edukacyjnych. Schemat B. Rozwój infrastruktury kształcenia ustawicznego oraz kształcenia zawodowego. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2a ustawy. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)