Dostawa sprzętu medycznego - 8/ZP/2015

Data publikacji 2015-03-20
Data zakończenia 2015-03-30 09:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 62876 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331921209, 349111007, 391433102, 331941100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia USK nr 1 im N. Barlickiego w Łodzi, Gm. M. Łódź, pow. m. łódzki, województwo łódzkie jest dostawa sprzętu medycznego o właściwościach, w opakowaniach i ilościach szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1A do specyfikacji stanowiącym jednocześnie formularz ofertowy.
2. Szczegółowe wymagania techniczne są zawarte w Załączniku nr 1A, C1, 1C2, 1C3, 1C4 i 1C5 do SIWZ.
3. Termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni i dłuższy niż 60 dni.
4. Zamawiający wymaga minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji.
5. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego sprzętu na warunkach określonych w zał. 1A, 1C1, 1C2, 1C3, 1C4 i 1C5 do SIWZ.

Opis

Łóżko elektryczne - (opis techniczny załącznik 1C1), wartość pakietu: 58 320,00 zł nettoKardiomonitor 12 cali z modułem standardowym - (opis techniczny załącznik 1C2), wartość pakietu: 19 663,00 zl nettoKardiomonitor 17 cali z modułem transportowym - (opis techniczny załącznik 1C3), wartość pakietu:33 362,00 zł nettoWózek do przewozu chorych w pozycji leżącej, wartość pakietu 5 500,00 zł nettoSZAFKA PRZYŁÓŻKOWA z blatem bocznym, wartość pakietu: 4 020,00 złKontener transportowy ze stali nierdzewnej, wartość pakietu: 41 548,68 zł nettoPompy infuzyjne, wartość pakietu: 17 049,60 zł nettoŁóżko szpitalne z szafką przyłóżkową (komplet)., wartość pakietu: 46 480,00 zł netto

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
Ulica ul. Kopcińskiego 22
Nr domu 22
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-153
Województwo łódzkie
Tel 42 677 68 24, 42 291 95 70
Fax 42 678 99 52
Internet www.barlicki.pl
Regon 00028877400000
E-mail dzial.zamowien.publicznych@barlicki.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 8
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 84
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 1.2. posiadają wiedzę i doświadczenie; 1.3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. spełniają warunki co do sytuacji ekonomicznej i finansowej. V. OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale VI SIWZ. Wykonawca musi spełnić wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i wymagania wynikające z przepisów ustawy PZP. Niespełnienie wymagań powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b PZP, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy 4. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
Wiedza a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (Załącznik Nr 2 do SIWZ)
Potencjał a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (Załącznik Nr 2 do SIWZ)
Zdolne a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (Załącznik Nr 2 do SIWZ)
Sytuacja a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (Załącznik Nr 2 do SIWZ)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt będący przedmiotem zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, oraz spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r, Nr 107, poz. 679) Zamawiający żąda: a) oświadczenie wykonawcy o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu i używania zaoferowanego asortymentu zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r, Nr 107, poz. 679 ze zm.) i rozporządzeniami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie - zawarte w załączniku 7 do SIWZ. b) oświadczenie potwierdzające posiadanie znaku CE (dotyczy Pakietu 1 poz. 4 i Pakietu 1 poz. 6) c) oświadczenie o posiadaniu: ­ Certyfikatu potwierdzającego posiadanie znaku CE, ­ WPISU do Rejestru Wyrobów Medycznych ­ Certyfikatu ISO 9001:2000 lub równoważnego potwierdzającego zdolność do ciągłego dostarczania wyrobów zgodnie z wymaganiami ­ Certyfikatu ISO 13485:2003 potwierdzającego, że producent wdrożył i utrzymuje system zarządzania jakością dla wyrobów medycznych (dotyczy Pakietu 1 poz. 5 i Pakietu 3) 2. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt medyczny będący przedmiotem zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a) aktualne katalogi - dla wszystkich oferowanych towarów. W katalogach należy czytelnie oznakować każdą oferowaną pozycję (np. pozycja 2) . 3. Pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej. 4. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale VI punkt 2.2 w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem) pieczęcią Wykonawcy, imienna pieczątka osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale VI punkt 2.2 oraz jej podpisem.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Warunki gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.barlicki.pl
Adres uzyskania siwz Dział Zamówień Publicznych SP ZOZ USK Nr 1 UM w Łodzi, 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22, pok. 208 II piętro w budynku administracyjnym.
Data składania wniosków 30/03/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Sekretariat Finansowo - Techniczny SP ZOZ USK nr 1 UM w Łodzi, 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22, II piętro w budynku administracyjnym (pokój 201).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)