Dostawa wyposażenia do budynku użyteczności publicznej - Centrum Tradycji i Turystyki- w ramach programu Centra tradycji i turystyki w miejscowości Kościelisko, Gmina Kościelisko.

Data publikacji 2015-03-26
Data zakończenia 2015-04-08 10:00:00
Instytucja Gmina Kościelisko
Miejscowość Kościelisko
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 67864 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391300002, 391410002, 391413005, 454211531, 391130007, 391212008, 374000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia Centrum tradycji i turystyki w miejscowości Kościeli-sko, Gmina Kościelisko współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ra-mach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007 - 2013

Przedmiot zamówienia obejmuje :

CZĘŚĆ I
dostawa mebli na wymiar oraz mebli standardowych - wyposażenie punktu informacji turystycznej,
części wystawienniczej wewnętrznej oraz części wystawienniczej zewnętrznej oraz kuchni
wraz z dostawą urządzeń agd.

meble na wymiar - biurowe 1 kpl.
krzesła konferencyjne 120 szt.
stoły konferencyjne 10 szt.
elementy do wystawy- ekspozytory 8 szt.
ławy i stoły z bali 6 kpl.
kraty stanowiące konstrukcję pod ekspozycje 75 m2
meble kuchenne na wymiar 1 kpl.
CZĘŚĆ II
dostawa wyposażenie sali fitness

drabinki gimnastyczne 3 szt.
bieżnia 1 szt.
orbitrek 1 szt.
rower stacjonarny 1 szt.
Wioślarz 1 szt.
Materace wraz z
uchwytem 15 szt. + 1 szt.
sztangi do treningu grupowego wraz ze stojakiem 15 szt. + 1 szt.
tubing z rączkami oraz uchwytami 15 szt.
step 15 szt.
piłka 55 cm i 65 cm 15 szt.
lustra ścienne 1 kpl.
poręcz do aerobiku przyścienna 1 kpl.

Opis

CZĘŚĆ I - dostawa mebli na wymiar oraz mebli standardowych - wyposażenie punktu informacji turystycznej, części wystawienniczej wewnętrznej oraz części wystawienniczej zewnętrznej oraz kuchni wraz z dostawą urządzeń agd - nr 1 do SIWZ.
meble na wymiar - biurowe 1 kpl.
krzesła konferencyjne 120 szt.
stoły konferencyjne 10 szt.
elementy do wystawy- ekspozytory 8 szt.
ławy i stoły z bali 6 kpl.
kraty stanowiące konstrukcję pod ekspozycje 75 m2
meble kuchenne na wymiar 1 kpl.CZĘŚĆ III - dostawa wyposażenie sali fitness.
drabinki gimnastyczne 3 szt.
bieżnia 1 szt.
orbitrek 1 szt.
rower stacjonarny 1 szt.
Wioślarz 1 szt.
Materace wraz z
uchwytem 15 szt. + 1 szt.
sztangi do treningu grupowego wraz ze stojakiem 15 szt. + 1 szt.
tubing z rączkami oraz uchwytami 15 szt.
step 15 szt.
piłka 55 cm i 65 cm 15 szt.
lustra ścienne 1 kpl.
poręcz do aerobiku przyścienna 1 kpl.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Kościelisko
Ulica ul. Strzelców Podhalańskich 44
Nr domu 44
Miejscowość Kościelisko
Kod Pocztowy 34-511
Województwo małopolskie
Tel 018 2079100
Internet www.koscielisko.com.pl
Regon 49052655000000
E-mail przetargi@koscielisko.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/07/2015
Wadium 1. Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości: CZĘŚĆ I - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00-100). CZĘŚĆ II - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00-100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: PBS o Zakopane numer rachunku 03 8821-0009-0000-0000-1443-0006 (z dopiskiem wadium przetargo-we ZP.271-17-2015 - proszę o wskazanie części zamówienia na które wnoszone jest wadium). 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 08 kwietnia 2015 roku do godz. 10.00. (De-cyduje data uznania wpłaty na rachunku Zamawiającego). 5. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium zostanie wykluczona z postępowania przetargowego.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Wiedza Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Potencjał Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Zdolne Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Sytuacja Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty ew. pełnomocnictwa
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany umowy mogą być dokonywane w przypadku gdy takie założenie było dopuszczone w postępowaniu o udzielenie zamówienia będącym podstawą do zawarcia niniejszej umowy. Zmiany umowy mogą być dokonywane na następujących zasadach: 1. W przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę przedstawionych w umowie - na wnio-sek Zamawiającego lub Wykonawcy. 2. Zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy. 3. Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy. 4. W przypadku szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych 5. Zawieszenia realizacji zamówienia przez Zamawiającego, 6. Zmian w dokumentacji dokonanych na wniosek Zamawiającego, 7. Opóźnienia w przygotowaniu wnętrz obiektu do montażu wyposażenia 8. Siły wyższej, 9. Zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci: konieczności realizacji zamówienia przy zastosowa-niu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w specyfikacjach, w przypadku gdyby zasto-sowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia; konieczno-ści zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych ze względu na zmiany obowią-zującego prawa, 10. Wad dokumentacji jeżeli takie ujawnią się podczas realizacji zadania, pomimo dołożenia wszelkiej staranności przez Zamawiającego 11. W przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy. 12. W przypadku wystąpienia dostaw zamiennych. 13. W przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowadzenia tych zmian.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Okres udzielonej gwarancji (ponad minimalną)
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.koscielisko.com.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pok. nr 11
Data składania wniosków 08/04/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pok. nr 7
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Centra tradycji i turystyki Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007 - 2013.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)