1. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Wykonanie materiałów promocyjnych oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego.
2. Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: BA-F-II-3710-19/15.
3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego. Zamówienie jest podzielone na dwie części - I i II. Przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 A do SIWZ (dla części I zamówienia) i Załączniku nr 1 B do SIWZ (dla części II zamówienia).
4. Cześć I zamówienia obejmuje :
- Długopis żelowy, 1000 szt.,
- Cienkopis, 1000 szt.,
- Ołówek automatyczny, 1000 szt.,
- Blok A4, 500 szt.,
- Blok A5, 500 szt.,
- Teczka składana, 500 szt.,
- Papier firmowy, 200 szt.,
- Torby papierowe duże, 500 szt.,
- Torby papierowe małe, 500 szt.,
- Wizytówki, 450 szt.,
- Naklejki, 1200 szt. (duże 200 szt. i małe 1000 szt.),
- Tabliczka na drzwi, 20 szt.,
- Breloczek ratowniczy z maseczką i rękawiczkami nitrylowymi, 500 szt.,
- Zewnętrzna pamięć ze złączem USB - pendrive, 400 szt.,
- Samozaciskowa opaska odblaskowa, 1000 szt.,
- Pulsacyjny brelok odblaskowy, 1000 szt.,
- Opaski silikonowe z nadrukiem, 500 szt.,
- Opaski silikonowe tłoczone, 500 szt.,
- Fluorescencyjne opaski silikonowe, 500 szt.,
- Filiżanki w komplecie z podstawką, 200 szt.,
- Kubek silikonowy z nakładką, 200 szt.,
- Bidon, 200 szt.,
- Torba bawełniana, 500 szt.,
- Apaszka dziecięca, 500 szt.,
- Maskotka szmaciana, ręcznie wykonana z metką, 200 szt.,
- Maskotka renifer, 200 szt.,
- Czapka z daszkiem, 200 szt.,
- Zagłówek dmuchany, 200 szt.,
- Parasolka, 300 szt.
5. Cześć II zamówienia obejmuje :
- Opracowanie logotypu projektu, 1 szt.,
- Tablica informacyjna na ścianę, 77 szt.,
- Tabliczka informacyjna na drzwi, 10 szt.,
- Zestaw - filiżanka ze spodkiem, 250 szt.,
- Zewnętrzna pamięć ze złączem USB - pendrive, 250 szt.,
- Koszulka typu t-shirt z nadrukiem, 250 szt.,
- Blok - notatnik A5, 500 szt.,
- Długopis, 500 szt.,
- Roll-up stojący, 2 szt.,
- Naklejki, 200 szt.,
- Ulotka promująca projekt, 1000 szt.,
- Torba bawełniana, 500 szt.,
- Wieszak-zawieszka-uchwyt na torbę, 250 szt.,
- Parasolka, 250 szt.
6. Zamówienie realizowane w ramach projektów:
część I - Norweski Mechanizm Finansowy w ramach wdrażania Programu Operacyjnego Budowanie potencjału instytucjonalnego i współpraca w obszarze wymiaru sprawiedliwości Poprawa skuteczności wymiaru sprawiedliwości, finansowanego ze środków funduszy norweskich oraz środków krajowych;
część II - Norweski Mechanizm Finansowy w ramach wdrażania Projektu Poprawa zdolności administracyjnych sądów w tym systemów informatycznych finansowanego ze środków funduszy norweskich oraz środków krajowych.
7. Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy, Zamawiający przewiduje unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na fakt, że środki finansowe, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w części pochodzą z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) i mogą nie zostać przyznane Zamawiającemu.
Opis1. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Wykonanie materiałów promocyjnych oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego.
2. Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: BA-F-II-3710-19/15.
3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego. Przedmiot zamówienia dla części I zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 A do SIWZ.
4. Cześć I zamówienia obejmuje :
- Długopis żelowy, 1000 szt.,
- Cienkopis, 1000 szt.,
- Ołówek automatyczny, 1000 szt.,
- Blok A4, 500 szt.,
- Blok A5, 500 szt.,
- Teczka składana, 500 szt.,
- Papier firmowy, 200 szt.,
- Torby papierowe duże, 500 szt.,
- Torby papierowe małe, 500 szt.,
- Wizytówki, 450 szt.,
- Naklejki, 1200 szt. (duże 200 szt. i małe 1000 szt.),
- Tabliczka na drzwi, 20 szt.,
- Breloczek ratowniczy z maseczką i rękawiczkami nitrylowymi, 500 szt.,
- Zewnętrzna pamięć ze złączem USB - pendrive, 400 szt.,
- Samozaciskowa opaska odblaskowa, 1000 szt.,
- Pulsacyjny brelok odblaskowy, 1000 szt.,
- Opaski silikonowe z nadrukiem, 500 szt.,
- Opaski silikonowe tłoczone, 500 szt.,
- Fluorescencyjne opaski silikonowe, 500 szt.,
- Filiżanki w komplecie z podstawką, 200 szt.,
- Kubek silikonowy z nakładką, 200 szt.,
- Bidon, 200 szt.,
- Torba bawełniana, 500 szt.,
- Apaszka dziecięca, 500 szt.,
- Maskotka szmaciana, ręcznie wykonana z metką, 200 szt.,
- Maskotka renifer, 200 szt.,
- Czapka z daszkiem, 200 szt.,
- Zagłówek dmuchany, 200 szt.,
- Parasolka, 300 szt.
5. Część I zamówienia realizowanajest w ramach projektu : Norweski Mechanizm Finansowy w ramach wdrażania Programu Operacyjnego Budowanie potencjału instytucjonalnego i współpraca w obszarze wymiaru sprawiedliwości Poprawa skuteczności wymiaru sprawiedliwości, finansowanego ze środków funduszy norweskich oraz środków krajowych;
6. Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy, Zamawiający przewiduje unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na fakt, że środki finansowe, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w części pochodzą z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) i mogą nie zostać przyznane Zamawiającemu.1. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Wykonanie materiałów promocyjnych oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego.
2. Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: BA-F-II-3710-19/15.
3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego. Przedmiot zamówienia dla części II zamówienia opisany został Załączniku nr 1 B do SIWZ.
4. Cześć II zamówienia obejmuje :
- Opracowanie logotypu projektu, 1 szt.,
- Tablica informacyjna na ścianę, 77 szt.,
- Tabliczka informacyjna na drzwi, 10 szt.,
- Zestaw - filiżanka ze spodkiem, 250 szt.,
- Zewnętrzna pamięć ze złączem USB - pendrive, 250 szt.,
- Koszulka typu t-shirt z nadrukiem, 250 szt.,
- Blok - notatnik A5, 500 szt.,
- Długopis, 500 szt.,
- Roll-up stojący, 2 szt.,
- Naklejki, 200 szt.,
- Ulotka promująca projekt, 1000 szt.,
- Torba bawełniana, 500 szt.,
- Wieszak-zawieszka-uchwyt na torbę, 250 szt.,
- Parasolka, 250 szt.
5. Część II zamówienia jest realizowana w ramach projektu : Norweski Mechanizm Finansowy w ramach wdrażania Projektu Poprawa zdolności administracyjnych sądów w tym systemów informatycznych finansowanego ze środków funduszy norweskich oraz środków krajowych.
6. Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy, Zamawiający przewiduje unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na fakt, że środki finansowe, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w części pochodzą z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) i mogą nie zostać przyznane Zamawiającemu. |