1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1.ROBOTA BUDOWLANA: polegająca na wykonaniu kompleksowego remontu Starej Sali Senatu (pomieszczenie nr 127) oraz wykonanie kompleksowego remontu Wejścia Cesarskiego w budynku A-1 Politechniki Wrocławskiej przy Wybrzeżu Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu.
Zakres robót:
1) Wykonanie kompleksowego remontu Starej Sali Senatu (pomieszczenie nr 127)
- określonego w dokumentacji projektowej dla części korytarzy i klatek schodowych
oraz Wejścia Cesarskiego w budynku A1 Politechniki Wrocławskiej przy Wybrzeżu
St. Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu jako ETAP VI - Zadanie 1 oraz ETAP VI - Zadanie 3 i ETAP VI - Zadanie 4 w zakresie dotyczącym pom. nr 127 w bud. A-1 oraz w Wytycznych realizacyjnych dot. Starej Sali Senatu (pomieszczenie nr 127)
w budynku A-1,
2) Wykonanie kompleksowego remontu Wejścia Cesarskiego - określonego
w dokumentacji projektowej dla części korytarzy i klatek schodowych oraz Wejścia Cesarskiego w budynku A1 Politechniki Wrocławskiej przy Wybrzeżu St. Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu jako ETAP II - Zadanie 2 w zakresie dotyczącym Westybulu Cesarskiego, przedsionka korytarza północnego oraz tarasu nad wejściem Cesarskim
w bud. A-1 oraz w Wytycznych realizacyjnych dot. Wejścia Cesarskiego w budynku A-1 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Remont części korytarzy, części klatek schodowych i Wejścia Cesarskiego w budynku A1 Politechniki Wrocławskiej przy Wybrzeżu St. Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu - zwany przedmiotem umowy.
Roboty budowlane oznaczają pełen zakres robót budowlano-montażowych, robót rozbiórkowych, robót demontażowych i montażowych, prac konserwatorskich, usług budowlanych oraz zakupu, dostawy i montażu urządzeń i wyposażenia meblowego w zakresie określonym powyżej i opisanym w dokumentacji projektowej z wyłączeniem:
1) Wymiany okna ok1 w korytarzu południowym przy pomieszczeniu nr 127,
2) Wymiany grzejników w Westybulu Cesarskim oraz przedsionku korytarza północnego w bud. A-1,
3) Remontu posadzek w obrębie Westybulu Cesarskim i przedsionku,
4) Remontu kamiennych schodów zewnętrznych przy Wejściu Cesarskim.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty jw. zgodnie z dokumentacją projektową, decyzjami udzielającymi pozwolenia na ww. remonty, niniejszą umową, SIWZ, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i przepisami BHP oraz przekazać je Zamawiającemu.
Zakres robót szczegółowo obejmuje dokumentacja projektowa (projekt budowlany i projekt wykonawczy, przedmiar robót, wytyczne realizacyjne) i STWIOR stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Termin wykonania zamówienia: 3,5 miesiąca licząc od dnia zawarcia umowy.
Szczegóły dotyczące terminu wykonania i warunków realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Politechnika Wrocławska
|
Ulica |
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
|
Nr domu |
27
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
50-370
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 3202182,3203145
|
Fax |
71 3202143
|
Internet |
http://przetargi.pwr.edu.pl/
|
Regon |
55181193009000
|
E-mail |
bzp@pwr.edu.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (do 50%) w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
45
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się: - należytym zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wielobranżowym remoncie lub/i przebudowie (z udziałem branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej) wewnątrz budynku na kwotę min. 400 tyś. zł brutto każda z robót, w tym obie roboty w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków. Dla ww. wartości wykazanej przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania (tj. z dnia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych).
|
Zdolne |
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że dysponują: osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2013 r., poz. 932) a w szczególności: osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, z co najmniej dwuletnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (ROZPORZĄDZENIE MINISTRA KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych(..) Dz. U. nr 165 poz. 987); b) kierownik robót sanitarnych osoba posiadająca uprawnienia budowlane instalacyjne w specjalności sanitarnej; c) kierownik robót elektrycznych osoba posiadająca uprawnienia budowlane instalacyjne w specjalności elektrycznej.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2.1. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2.2. Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia: a) pisemnego zobowiązania (oryginału) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów wraz z określeniem: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem - oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2.3 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za udostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczony notarialnie odpis) ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiany umowy możliwe są pod warunkiem wystąpienia następujących okoliczności i w niżej wskazanym zakresie: 1) zmiana osób, danych kontaktowych lub adresów stron wskazanych w niniejszej umowie, 2) zmian przepisów prawa mających wpływ na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót, 3) powstania konieczności dostosowania zapisów umowy do zmian w obowiązującej legislacji, 4) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w niniejszej umowie oraz zmiana danych teleadresowych lub zmiana nazwy Stron niniejszej umowy, 5) zmiana terminu realizacji robót budowlanych i/lub przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia istotnych, z punktu widzenia terminu realizacji umowy (co Wykonawca wykaże), błędów projektowych, b) zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej, c) w przypadku niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień dostawców w dostawie urządzeń i materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji o czas opóźnienia dostawców, d) wystąpienia czynników zewnętrznych, nieleżących po stronie Wykonawcy, mających wpływ na terminy realizacji umowy określone w § 3 ust. 1 wzoru umowy, dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji umowy o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy, przy czym wynagrodzenie brutto Wykonawcy określone w § 4 ust. 1 wzoru umowy nie ulegnie zmianie, e) doznania przez Wykonawcę przeszkody w prowadzeniu robót ze strony Zamawiającego.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
96
|
Kryt 2 |
gwarancja - czas trwania
|
Kryt 2p |
4
|
Adres strony internetowej siwz |
www.przetargi.pwr.edu.pl.
|
Adres uzyskania siwz |
Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, pok.409, 50-370 Wrocław.
|
Data składania wniosków |
13/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, pok.409 - sekretariat, 50-370 Wrocław.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|