Dostawa zestawów słuchawkowych aktywnych z przełącznikiem PTT dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu- nr sprawy 4/2015

Data publikacji 2015-03-30
Data zakończenia 2015-04-08 09:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 4101
Miejscowość Lubliniec
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe,
  • Urządzenia łączności

Szczegóły

Numer ogłoszenia 70718 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 325700009, 323421003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawę zestawów słuchawkowych aktywnych z przełącznikiem PTT dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu, wyszczególnionego według asortymentów i ilości opisanego szczegółowo w ofertowym formularzu cenowym zawierającym opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 4 do SIWZ oraz Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Zamówienie obejmuje:
Zadanie nr 1 - dostawa zestawów słuchawkowych aktywnych oraz przełączników PTT w ilości wskazanej w Załączniku nr 4 do SIWZ- tabela kalkulacyjna
Zadanie nr 2 - dostawa zestawów słuchawkowych aktywnych typu stereo oraz przełączników PTT w ilości wskazanej w Załączniku nr 4 do SIWZ- tabela kalkulacyjna.

Opis

Zadanie nr 1 - dostawa zestawów słuchawkowych aktywnych oraz przełączników PTT w ilości wskazanej w Załączniku nr 4 do SIWZ- tabela kalkulacyjnaZadanie nr 2 - dostawa zestawów słuchawkowych aktywnych typu stereo oraz przełączników PTT w ilości wskazanej w Załączniku nr 4 do SIWZ- tabela kalkulacyjna

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa Nr 4101
Ulica ul. Sobieskiego 35
Nr domu 35
Miejscowość Lubliniec
Kod Pocztowy 42-700
Województwo śląskie
Tel 34 3520450
Fax 34 3520380
Internet www.przetargi.jwkom.mil.pl
Regon 15056051800000
E-mail przetargi@jwkom.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Obrona, Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Obrona, Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 60
Wadium Zadanie nr 1 - 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) Zadanie nr 2 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Termin wniesienia wadium upływa w dniu: 08.04.2015 r. o godz. 09:00.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji.
Wiedza Zamawiający wymaga spełnienia warunków w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia poprzez wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - należy wykazać przynajmniej jedno zamówienie w zakresie dostawy sprzętu będącego przedmiotem niniejszego postępowania na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł brutto jednorazowo - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie wymaga spełnienia warunków w zakresie posiadania potencjału technicznego
Zdolne Zamawiający nie wymaga spełnienia warunków w zakresie posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Sytuacja Zamawiający nie wymaga spełnienia warunków w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) Dowód wniesienia wadium - osobno dla zadania nr 1 i dla zadania nr 2. 2) Kartę katalogową wystawioną przez producenta i przetłumaczoną na język polski (dopuszcza się własne tłumaczenie Wykonawcy wraz z poświadczeniem za zgodność z oryginałem), 3) Numer NSN wraz z potwierdzeniem nadanego numeru Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Inne dokumenty 4) Wraz z dostawą należy zapewnić i dostarczyć: - kopię certyfikatu producenta dla dostarczanego asortymentu - instrukcje użytkowania w języku polskim lub angielskim,
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 wydłużenie okresu gwarancji do 36 miesięcy
Kryt 2p 10
Kryt 3 skrócenie terminu dostawy o minimum 7 dni
Kryt 3p 10
Adres strony internetowej siwz www.przetargi.jwkom.mil.pl
Adres uzyskania siwz Jednostka Wojskowa 4101 ul. Sobieskiego 35 42- 700 Lubliniec Sekcja Zamówień publicznych, kancelaria nr 8, Sztab.
Data składania wniosków 08/04/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Jednostka Wojskowa 4101 ul. Sobieskiego 35 42- 700 Lubliniec Kancelaria jawna, Sztab
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)