Wykonanie usługi aktywacji w systemie bibliotecznym Centralnej Biblioteki Statystycznej im. Stefana Szulca protokołu komunikacyjnego umożliwiającego udostępnienie zasobów cyfrowych z wykorzystaniem wyszukiwarki udostępnionej przez Federację Bibliotek Cyfrowych w Polsce na potrzeby realizacji zadań projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2)

Data publikacji 2015-04-01
Data zakończenia 2015-05-08 10:00:00
Instytucja Główny Urząd Statystyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania,
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 72988 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722100000, 722532005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi aktywacji w systemie bibliotecznym Centralnej Biblioteki Statystycznej im. Stefana Szulca protokołu komunikacyjnego umożliwiającego udostępnienie zasobów cyfrowych z wykorzystaniem wyszukiwarki udostępnionej przez Federację Bibliotek Cyfrowych w Polsce na potrzeby realizacji zadań projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) aktywację w systemie bibliotecznym Centralnej Biblioteki Statystycznej im. Stefana Szulca protokołu OAI-PMH (The Open Archives Initiative Protocol for Metadata Harvesting) w wersji 2.0;
2) konfigurację komunikacji pomiędzy systemem bibliotecznym Centralnej Biblioteki Statystycznej im. Stefana Szulca a wyszukiwarką udostępnioną przez Federację Bibliotek Cyfrowych w Polsce.
3. Wymagania szczegółowe:
Wykonanie usługi aktywacji w systemie bibliotecznym Centralnej Biblioteki Statystycznej im. Stefana Szulca protokołu komunikacyjnego umożliwiającego udostępnienie zasobów cyfrowych z wykorzystaniem wyszukiwarki udostępnionej przez Federację Bibliotek Cyfrowych w Polsce poprzez:
a) aktywację w systemie bibliotecznym Centralnej Biblioteki Statystycznej im. Stefana Szulca protokołu OAI-PMH (The Open Archives Initiative Protocol for Metadata Harvesting) w wersji v 2.0. Systemem bibliotecznym wykorzystywanym przez Centralną Bibliotekę Statystyczną im. Stefana Szulca jest system Aleph 500 (wersja22.00) w polskiej wersji językowej. Całkowity stan księgozbioru Centralnej Biblioteki Statystycznej na koniec 2014 r. wyniósł 490 928 woluminów, corocznie wpływa do zbiorów 5 000-7 000 woluminów.
W wyniku aktywacji protokołu OAI-PMH v. 2.0 system biblioteczny Centralnej Biblioteki Statystycznej im.Stefana Szulca musi działać jako dostawca metadanych i danych (harvester) dla zasobów cyfrowych biblioteki.
Aktywacja protokołu OAI-PMH v. 2.0 musi zapewniać automatyczną transformację i udostępnienie metadanych przechowywanych w systemie bibliotecznym Centralnej Biblioteki Statystycznej im. Stefana Szulca w formacie US MARC do formatu Dublin Core.
W przypadku gdy aktywacja protokołu OAI-PMH v. 2.0 wymagać będzie zakupu licencji Wykonawca dokona tego w ramach realizowanej usługi i przekaże licencje Zamawiającemu.
b) konfigurację komunikacji pomiędzy systemem bibliotecznym Centralnej Biblioteki Statystycznej im.Stefana Szulca a wyszukiwarką udostępnioną przez Federację Bibliotek Cyfrowych w Polsce. W ramach usługi Wykonawca dokona konfiguracji komunikacji pomiędzy systemem bibliotecznym Centralnej Biblioteki Statystycznej im. Stefana Szulca a wyszukiwarką udostępnioną przez Federację Bibliotek Cyfrowych w Polsce(http://fbc.pionier.net.pl).
Centralna Biblioteka Statystyczna im. Stefana Szulca należy do Federacji Bibliotek Cyfrowych w Polsce na mocy porozumienia z 2009 roku.
Komunikacja musi zapewniać:
- udostępnianie metadanych z sytemu bibliotecznego dla wyszukiwarki,
- obsługę zapytań z wyszukiwarki,
- udostępnienie zasobów cyfrowych z systemu bibliotecznego poprzez wyszukiwarkę.
Udostępniane metadane powinny zawierać minimalnie informacje dotyczące: tytułu publikacji, autora publikacji,miejsca wydania publikacji, daty wydania publikacji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Główny Urząd Statystyczny
Ulica Al. Niepodległości 208
Nr domu 208
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-925
Województwo mazowieckie
Tel 22 6083539
Fax 22 6083189
Internet www.stat.gov.pl
Regon 00033150100017
E-mail G.Osinska@stat.gov.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 3 500 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych).Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Zamawiający będzie żądał od wybranego w postępowaniu o udzielenie zamówienia wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10 % wartości umowy z VAT. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed zawarciem umowy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, jako poręczeniach pieniężnych; 3) poręczeniach bankowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
Zaliczka Nie
Wiedza W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, co oznacza, że wykonawca przedstawi wykaz usług, obejmujący minimum 1 usługę polegającą na wykonaniu implementacji systemu biblioteczno - informacyjnego dla co najmniej 1 biblioteki, której zbiory liczą minimum 200 tyś. woluminów. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie informacji, o której mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do Umowy w następujących przypadkach lub okolicznościach: 1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin lub zakres realizacji przedmiotu Umowy; 2) niezbędnego zmniejszenia zakresu przedmiotu Umowy z uwagi na decyzje podjęte przez organ nadzorujący Zamawiającego, Instytucję Zarządzającą, Pośredniczącą lub Wdrażającą Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, w tym w szczególności zmniejszenie finansowania działalności Zamawiającego; 3) zmiany założeń projektu SISP-2 uzasadniających dokonanie zmiany Umowy; 4) w przypadku wystąpienia Siły Wyższej; 5) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy lub zasad płatności tego wynagrodzenia w przypadku zmiany zakresu przedmiotu Umowy określonego w pkt 1)-4).
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz http://bip.stat.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/przetargi/
Adres uzyskania siwz Główny Urząd Statystyczny, 00-925 Warszawa, al. Niepodległości 208, pok. 210
Data składania wniosków 08/05/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Główny Urząd Statystyczny, 00-925 Warszawa, al. Niepodległości 208, pok. 210
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 60
Czy unieważnienie Tak
Informacje dodatkowe 1. Umowa realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG), 7. osi priorytetowej Społeczeństwo informacyjne - Budowa elektronicznej administracji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Umowa będzie finansowana w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w 15% z polskich środków krajowych (współfinansowanie). 3. Umowa realizowana jest na rzecz Beneficjenta projektu SISP-2, tj. Głównego Urzędu Statystycznego, z uwzględnieniem potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych służb statystyki publicznej. 2. Termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia podpisania Umowy, jednak nie później niż do 22.6.2015 w zależności, który termin nastąpi pierwszy
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)