Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
|
Ulica |
ul. Szpitalna 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Kłodzko
|
Kod Pocztowy |
57-300
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Internet |
www.zoz.klodzko.pl
|
E-mail |
kolodziej.kamil@zoz.klodzko.pl, sekretariat@zoz.klodzko.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
5
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Wadium |
Zamawiający w prowadzonym postępowaniu wymaga wadium w wysokości:
Zadanie 1 wadium w wysokości - 2 800,00 zł
Zadnie 2 wadium w wysokości - 70,00 zł
Zadanie 3 wadium w wysokości - 250,00 zł
Zadanie 4 wadium w wysokości - 1 600,00 zł
Zadanie 5 wadium w wysokości - 1 600,00 zł
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku .
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku .
|
Potencjał |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku .
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku .
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku .
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest dopuszczony do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmio-tem zamówienia oraz , iż nie jest ogłoszona upadłość lub likwidacja firmy wykonawcy (datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert).
2. Dowód wniesienia wadium.
3. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 u.p.z.p. z dnia 29 stycz-nia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć:
4. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podsta-wie art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wy-konawca do oferty zobowiązany jest dołączyć:
Aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8,10,11 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami.
Aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami.
5. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 36 ust. 4 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Jeżeli Wykonawca realizację części zamówienia za-mierza powierzyć podwykonawcy, to w złożonej ofercie musi wskazać którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcy oraz wskazać podwykonawcę. Oświadczenie jest wymagane także gdy wykonawca nie przewiduje powierzenia ja-kiejkolwiek części zadania podwykonawcom. Uwaga wykonawca, który zamierza sam wykonać zamówienie także składa powyższe oświadczenie wpisując w treści , iż nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcom.
6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 44 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami.
7. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu
Wykonawcy z opłacaniem podatku, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (datowane nie wcze-
śniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert).
8. Aktualne zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpiecze-nia społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odro-czenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykona-nia decyzji właściwego organu (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert).
9. Wypełniony załącznik nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 , w zależności na które zadanie Wykonawca składa ofertę.
10. Wypełniony druk oferty .
11. Informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej lub listę podmiotów powią-zanych kapitałowo zgodnie z art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
12. Dotyczy zadania nr 4 - Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbek po 1 szt. z każdego rodzaju worków i folii wymienionych w zał nr 5.
13. Dotyczy zadania nr 3 - dokumenty wymienione w opisie pod tabelką.
14. Karta charakterystyki produktu leczniczego - dotyczy tlenów medycznych.
15. Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu tlenu medycznego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
16. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia usta-nawiają oni pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23, ust. 2 u.p.z.p. z dnia 29.01.2004 r , z póź-niejszymi zmianami). Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przedkłada komplet wymaganych dokumentów wymienionych w punk-tach 1,3,4,5,6,7.
13. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postę-powaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty za-ległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wy-stawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o do-puszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła-dania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem są-dowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego od-powiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wyko-nawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia .
Wszystkie w/w dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Na podstawie art. 144 ustęp 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z
późniejszymi zmianami Zamawiający informuje, że dopuszcza zmianę treści oferty po
podpisaniu umowy z wyłonionym wykonawcą w następujących przypadkach:
1. Zmiany stawki podatku vat lub wprowadzenia innych podatków , akcyzy, opłat przez upoważnione organy jeżeli będą dotyczyły przedmiotu zamówienia ,a któ-rych wcześniej nie można było przewidzieć. W takim przypadku ulega zmianie wysokość kwoty brutto. Cena netto pozostaje bez zmian.
2. Przesunięcia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczności niezależne od Wyko-nawcy nie mogą być uznane opóźnienia z tytułu dostaw przedmiotu zamówienia spowodowane przez producenta bądź innych dystrybutorów, lub podwykonawców uczestniczących w realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający nie uzna
także za okoliczności niezależne od Wykonawcy braki kadrowe w jego firmie.
3. W przypadkach określonych we wzorze umowy.
4. Zmiany przez Wykonawcę podwykonawcy
Wszystkie zmiany muszą być wprowadzone w formie pisemnej aneksem do umowy pod ry-gorem nieważności.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
97
|
Kryt 2 |
termin dostawy
|
Kryt 2p |
3
|
Adres strony internetowej siwz |
https://www.e-bip.org.pl/zozklodzko/
|
Adres uzyskania siwz |
Podmiot leczniczy Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
ul. Szpitalna 1a
57-300 KŁODZKO
|
Data składania wniosków |
13/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
sekretariat Zamawiającego
Podmiot leczniczy Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
ul. Szpitalna 1a
57-300 KŁODZKO
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|