Dostawa papierów rejestrujących i elektrod EKG dla SPZOZ w Krotoszynie - pakiet nr 1-2

Data publikacji 2015-04-13
Data zakończenia 2015-04-24 09:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Krotoszyn
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Artykuły elektroniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 82034 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331980004, 317111406
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa papierów rejestrujących i elektrod do EKG
dla SPZOZ w Krotoszynie, według załącznika nr 2 - Formularz cenowy pakiet nr 1 - 2.

Opis

1 Papier do USG Mitsubishi K-65 HM 110 x 20-21 rol. 120
2 Papier z nadrukiem do EKG Ascard A-4 /B 56 /MR Blue /MR Silver/ 112 x 25 rol. 130
3 Papier z nadrukiem do EKG Ascard Mr.Gold 3
210x20 rol. 60
4 Papier z nadrukiem do EKG Ascard A-3 104 x 40 rol. 10
5 Papier z nadrukiem do EKG Ascard B-5 60 x 25 rol. 50
6 Papier z nadrukiem do EKG FARUM E 600 G
110 x 34 rol. 350
7 Papier z nadrukiem do KTG SONICAID OXFORD TEAM 143 x 150 x 300 op. 90
8 Papier z nadrukiem do KTG SUNRAY SRF 618 B
112 x 100 x 150 szt. 280
9 Papier z nadrukiem do defibrylatora
ZOLL M - series 90 x 90 x 200 szt. 90
10 Papier z nadrukiem do defibrylatora LIFEPAK 12
108x25 rol. 50
11 Papier z nadrukiem do defibrylatora LIFEPAK 12
50 x 26 rol. 20

Zamawiający dopuszcza:
Poz. 1 Zamawiający dopuszcza papier równoważny o tych samych parametrach i równoważnej lub wyższej czułości. Zaoferowany produkt równoważny powinien być
jednocześnie kompatybilny z videoprinterem firmy Mitsubishi posiadanym przez Zamawiającego1 Elektroda jednorazowa żelowana do EKG z żelem stałym ,o rozmiarze 42-43x45-46 mm szt. 35 000
2 Elektroda jednorazowa żelowana do EKG z żelem ciekłym, o Ø 50 mm szt. 10 000
Wymagania dotyczące elektrod:
a)Podłoże na cienkiej gąbce PE, charakteryzujące się elastycznością, niealergicznością i doskonałą przyczepnością.
b) Czujnik Ag/AgCl zapewniajacy wysoką jakość sygnału.
c) Żel stały jak i ciekły charakteryzujący się niskim poziomem impedencji oraz adhezyjnością zarówno od strony skóry pacjenta jak i czujnika,
co w dużym stopniu eliminuje artefakty ruchowe.
d) Przyjazne dla skóry pacjenta, hypoalergiczny klej nie powodujący podrażnień skóry oraz nie pozostający na skórze po odklejeniu elektrody,
maksymalny czas użycia 48 h.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Młyńska 2
Nr domu 2
Miejscowość Krotoszyn
Kod Pocztowy 63-700
Województwo wielkopolskie
Tel 062 5880390 w. 253
Fax 062 5880402
Internet www.spzoz.krotoszyn.pl
Regon 00031022628200
E-mail spzoz@krotoszyn.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Dostawa papierów rejestrujących i elektrod EKG, maksymalnie 20% zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ oraz : a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy §6 Projektu umowy:2.Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : -ustawową zmianę stawek podatku VAT. 3.W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa, bez konieczności podpisywania oddzielnego aneksu do umowy. § 13 Projektu umowy:2.Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: -numeru katalogowego produktu (w tym przypadku zmiana może być dokonana na podstawie pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zmianie numeru katalogowego, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym zmiana numeru katalogowego dotyczy), -nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, -przedmiotowym / produkt zamienny , -sposobu konfekcjonowania, -liczby opakowań, -wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego, -przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania przedmiotu umowy, do wartości nie większej niż całkowita wartość umowy, maksymalnie 12 miesięcy. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Pokój nr 20.
Data składania wniosków 24/04/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)