Dostawa materiałów promocyjnych w ramach realizacji projektu Turystyka biznesowa jako markowy produkt turystyczny Łodzi realizowaną ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007- 2013. DOA-ZP-III.271.14.2015

Data publikacji 2015-04-15
Data zakończenia 2015-04-24 10:30:00
Instytucja Miasto Łódź, Oddział ds. Projektów Europejskich w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 85884 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów promocyjnych w ramach realizacji projektu Turystyka biznesowa jako markowy produkt turystyczny Łodzi realizowaną ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007- 2013.
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę następujących materiałów promocyjnych: pendrive 1000 sztuk oraz notatnik 2000 sztuk.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013 (Oś Priorytetowa III: Gospodarka, Innowacyjność, Przedsiębiorczość; Działanie III.2 Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Łódź, Oddział ds. Projektów Europejskich w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
Ulica ul. ks. I.J. Skorupki 21
Nr domu 21
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-532
Województwo łódzkie
Tel 42 638 48 88
Fax 42 638 48 77
Internet www.uml.lodz.pl
Regon 00051418200000
E-mail zamowienia@uml.lodz.pl; t.olszowka@uml.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt III.4.2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, z zachowaniem terminu, tj. wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Łodzi Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji ul. ks. Ignacego Skorupki 21 90-532 Łódź
Data składania wniosków 24/04/2015
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Urząd Miasta Łodzi Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji ul. ks. Ignacego Skorupki 21 90-532 Łódź pokój 8 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013 (Oś Priorytetowa III: Gospodarka, Innowacyjność, Przedsiębiorczość; Działanie III.2 Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw). 2. Termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia akceptacji materiałów promocyjnych przez Zamawiającego*. Szczegółowo rozpisane terminy realizacji zamówienia znajdują się w Załączniku nr 6 - wzór umowy. *Powyższe uzależnione jest od podania przez Wykonawcę w ofercie terminu wykonania zamówienia w kryterium :Termin. 3. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednią wagę punktową: - Cena brutto - 95 % - 95 punktów; - Termin - 5 % - 5 punktów. Każda z ofert otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru: LP = C + T gdzie: LP całkowita liczba punktów przyznanych ofercie C liczba punktów przyznanych za kryterium (1) - Cena T liczba punktów przyznanych za kryterium (2) - Termin Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Przyznanie ilości punktów ofertom będzie odbywać się wg poniższej zasady: - W przypadku kryterium Cena oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: Pi (C) = Cmin / Ci X 95 (C) gdzie: Pi(C) I Ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium Cena Cmin Cena oferty z najniższą ceną Ci Cena oferty rozpatrywanej C Znaczenie kryterium Cena W przypadku kryterium Termin oferta otrzyma następującą ilość punktów: Zamawiający będzie oceniał: Wykonawca otrzyma 5 pkt. w przypadku , gdy zobowiąże się zrealizować dostawę materiałów promocyjnych od dnia ich akceptacji przez Zamawiającego w terminie do 21 dni. Wykonawca otrzyma 0 pkt. - w przypadku, gdy zobowiąże się zrealizować dostawę materiałów promocyjnych od dnia ich akceptacji przez Zamawiającego w terminie do 30 dni. W tym celu wykonawca wypełnia pkt 6 - Formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawca zaznacza jeden z kwadratów poprzez wstawienie znaku X, który wskazuje na termin będący zobowiązaniem Wykonawcy, tj. termin dostarczenia materiałów promocyjnych od dnia ich akceptacji przez Zamawiającego do odpowiednio dnia wskazanego przez Wykonawcę. W przypadku niezaznaczenia żadnego kwadratu, lub w przypadku kiedy Wykonawca zaznaczy więcej niż jeden kwadrat Zamawiający przyzna Wykonawcy - 0 pkt za kryterium TERMIN przyjmując, że Wykonawca dostarczy materiały promocyjne od dnia ich akceptacji przez Zamawiającego w terminie do 30 dni. 4. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej, - składania ofert wariantowych, - rozliczania w walutach obcych, - aukcji elektronicznej, - dynamicznego systemu zakupów, - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, - udzielenie zamówień uzupełniających - prawa opcji, - wprowadzenia zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 6. Zakres i warunki zmian postanowień zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)