Dostawa papieru kserograficznego.

Data publikacji 2015-06-09
Data zakończenia 2015-06-16 00:00:00
Instytucja Izba Celna w Rzepinie
Miejscowość Rzepin
Województwo lubuskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 137008 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976442
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego (A4-500ark. w ilości 28 800 ryz i A3-500ark. w ilości 40 ryz) do Izb Celnych w Szczecinie, Gdyni, Toruniu i Rzepinie, będących odbiorcami i płatnikami tego przedmiotu.
Papier musi posiadać następujące parametry:
-Gramatura - min. 80 plus minus 2 g/m2,
-Białość - min. 161 plus mnius 2 CIE,
-Nieprzezroczystość - min. mniejsze równe 90%,
-Grubość - min. 108 plus minus 3µm,
-Gładkość(szorstkość) wg Bendtsena - min. 160 plus mnius 50 cm3/min,
-Wilgotność - max. 5%
Papier musi nadawać się do użytkowania w urządzeniach wysokonakładowych.

Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszą cenę, najpóźniej w chwili podpisania umowy, przedstawi zamawiającemu: formularz cenowy, w którym poda wynikające z ceny oferty - ceny jednostkowe netto i brutto za ryzę - odrębnie papieru A4 i A3 oraz przedłoży kopie certyfikatów ISO 9001 lub ISO 9002 oraz ISO 14001 i informację producenta papieru potwierdzającą parametry techniczne zaoferowanego papieru wraz z potwierdzeniem zastosowania do urządzeń wysokonakładowych. Dokumenty te będą stanowić załączniki do umowy.

Szczegółowy zakres zamówienia, jaki wykonawca będzie musiał wykonać w ramach zawartej umowy zawierają opis przedmiotu zamówienia i wzór umowy, udostępnione na stronie zamawiającego: www.rzepin.scelna.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia - Zamówienia Publiczne - Zamówienia Publiczne powyżej 30 tys. euro).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izba Celna w Rzepinie
Ulica ul. Dworcowa 5
Nr domu 5
Miejscowość Rzepin
Kod Pocztowy 69-110
Województwo lubuskie
Tel 95 7509301
Fax 95 7596442
Internet www.rzepin.scelna.gov.pl
Regon 00014383400000
E-mail wojciech.zelezniak@rze.mofnet.gov.pl; artur.kaczmarek@rze.mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, wskazanych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, wskazanych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, wskazanych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, wskazanych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, wskazanych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem; zgodnie z powyższymi wymogami. Postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone przez Dyrektora Izby Celnej w Rzepinie, działającego w imieniu własnym i na swoją rzecz oraz w imieniu i na rzecz Izb Celnych w Szczecinie, Gdyni i Toruniu, na podstawie Zarządzenia nr 10 Ministra Finansów z dnia 9 lutego 2015 r. w sprawie wyznaczenia m. in. Izby Celnej w Rzepinie do przeprowadzenia postępowania oraz udzielenia zamówienia publicznego na dostawę papieru kserograficznego na rzecz określonych izb celnych. Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane sukcesywnie w okresie 12 miesięcy, począwszy od dnia 1 sierpnia 2015r. do wyczerpania przedmiotu zamówienia bądź wyczerpania kwot wynikających z umowy dla poszczególnych izb, w zależności od tego która sytuacja nastąpi wcześniej. Zamawiający zastrzega, że każdy z odbiorców może odstąpić od realizacji zamówienia w zakresie nie przekraczającym 10 % ilości dla niego określonych.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia LE
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: wskazanym w załączniku nr 6 do ogłoszenia, stanowiącym wzór umowy, dostępnym na stronie zamawiającego: www.rzepin.scelna.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia - Zamówienia Publiczne - Zamówienia Publiczne powyżej 30 tys. euro).
Kod kryterium A
Etapy licytacji 1
Czas trwania etapu etap zakończy się jeżeli w ciągu 10 minut od złożenia najkorzystniejszego postąpienia, żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia lub gdy w okresie 10 minut od otwarcia licytacji nie zostanie złożone żadne postąpienie.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Licytacja IV.4.6 http://licytacje.uzp.gov.pl
Licytacja IV.4.7 www.rzepin.scelna.gov.pl
Licytacja IV.4.8 Wymagania formalne: Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl . Wykonawca, aby umożliwić zamawiającemu dopuszczenie siebie do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl (jeżeli nie jest jeszcze zarejestrowanym użytkownikiem), a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji, powinien przekazać zamawiającemu informację o swoim loginie. W przypadku podania przez wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go zamawiającemu wraz z wnioskiem, wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. Brak loginu bądź brak poprawnego loginu będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału wykonawcy w licytacji. Wymagania techniczne Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa, podłączony do sieci Internet.
Licytacja IV.4.9 Licytacja biegnie według czasu podawanego na platformie licytacji elektronicznych UZP. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. W toku licytacji wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto, za wykonanie całego zamówienia, wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. Oferta złożona przez wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 300.00zł. W toku licytacji zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Po zakończeniu licytacji, system automatycznie wygeneruje: nazwę i adres wykonawcy, którego oferta zwyciężyła Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto. Wykonawcy przystępujący do licytacji powinni dokładnie zapoznać się z informacjami zawartymi na platformie (Samouczek, Regulamin).
Data składania wniosków 16/06/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce składania wniosków Wnioski winny być zlożone w siedzibie Zamawiającego.
Termin otwarcia licytacji 5 dni od dnia przekazania Wykonawcom zaproszenia do składania ofert o godz. 10:00 (termin wygenerowany w systemie licytacji).
Wartość zamknięcia licytacji zostanie zamknięta jeżeli w ciągu 10 minut od złożenia najkorzystniejszego postąpienia, żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia lub gdy w okresie 10 minut od otwarcia licytacji nie zostanie złożone żadne postąpienie.
Wymagania zabezpieczenia umowy Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Istotne postanowienia Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umowy, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do ogłoszenia, dostępnym na stronie Zamawiającego: www.rzepin.scelna.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia - Zamówienia Publiczne - Zamówienia Publiczne powyżej 30 tys. euro), w terminie związania ofertą.
Informacje dodatkowe Sposób przekazania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji: Wniosek należy złożyć w oryginale wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami określonymi powyżej, osobiście (w pok. 115 Izby Celnej w Rzepinie) lub przesłać pocztą zwykłą w zamkniętej, zabezpieczonej kopercie (kopertach). Koperta ma być zaadresowana na Zamawiającego: Izba Celna w Rzepinie, ul. Dworcowa 5, 69-110 Rzepin i zawierać oznaczenie: WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ NA DOSTAWĘ PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO - NIE OTWIERAĆ PRZED DN. 16.06.2015r. Ponadto koperta winna spełniać warunek uniemożliwiający odczytanie jej zawartości i być oznaczona nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy. Wnioski złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania. Opis sposobu przygotowania wniosku: Wniosek musi być sporządzony w języku polskim, pismem maszynowym, komputerowym albo ręcznym w sposób czytelny. Wszelkie poprawki muszą być naniesione czytelnie (jednokrotne skreślenie) oraz parafowane przez te osoby. Wniosek oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu wykonawcy bądź osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy. Jeżeli wniosek podpisuje osoba, której umocowanie nie wynika z aktualnego odpisu właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wymagane jest załączenie pełnomocnictwa. Załączane do oferty dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność przez wykonawcę, z dopiskiem za zgodność z oryginałem, z wyjątkiem pełnomocnictwa, które winno być złożone w formie oryginału lub odpisu notarialnego. Jeżeli o zamówienie wykonawcy ubiegają się wspólnie lub prowadzą działalność w formie spółki cywilnej - dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wniosek należy złożyć zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 2, udostępnionym na stronie Zamawiającego: www.rzepin.scelna.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia - Zamówienia Publiczne - Zamówienia Publiczne powyżej 30 tys. euro); Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami: Zamawiający urzęduje w następujących dniach (roboczych) i godzinach: od poniedziałku do piątku w godz. 700 - 1500. Inne, niż złożone z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. przekazywane są na piśmie, za pomocą poczty elektronicznej lub pisemnie - osobiście, lub pocztą zwykłą. Każda ze stron niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania korespondencji w formie elektronicznej. Brak potwierdzenia otrzymania lub wyjaśnienia treści otrzymanego pisma (nieczytelnego) zamawiający traktuje jako skuteczne doręczenie. Zaproszenia zostaną przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający i Wykonawcy wszelkiego rodzaju wnioski, oświadczenia i inne informacje przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy licytacyjnej. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Wojciech Żeleźniak - e-mail wojciech.zelezniak@rze.mofnet.gov.pl - tel. 95 7509255. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)