Dostawa fabrycznie nowych, pochodzących z produkcji bieżącej, tj. z 2014 - 2015 roku, lamp, żarówek i części do systemu nawigacyjnego lotniska.

Data publikacji 2015-06-24
Data zakończenia 2015-07-06 09:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 4228
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Żarówki elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 154496 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 349682002, 315100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, pochodzących z produkcji bieżącej, tj. z 2014- 2015 roku, lamp, żarówek i części do systemu nawigacyjnego oświetlenia lotniska. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 zadań:
Zadanie nr 1 - Oprawy do lamp lotniskowych;
Zadanie nr 2 - Gniazda i wtyki;
Zadanie nr 3 - Transformatory;
Zadanie nr 4 - Klosze wewnętrzne do lamp lotniskowych;
Zadanie nr 5 - Żarówki;
Zadanie nr 6 - Lampy lotniskowe;
Zadanie nr 7 - Części do systemu oświetlenia nawigacyjnego;
- wyszczególnionych w załączniku do SIWZ - Zestawienie ilościowo - wartościowe.

Opis

Oprawy do lamp lotniskowych wyszczególnione w załączniku do SIWZ - Zestawienie ilościowo - wartościowe.Gniazda i wtyki wyszczególnione w załączniku do SIWZ - Zestawienie ilościowo - wartościoweTransformatory wyszczególnione w załączniku do SIWZ - Zestawienie ilościowo - wartościowe.Klosze wewnętrzne do lamp lotniskowych wyszczególnione w załączniku do SIWZ - Zestawienie ilościowo - wartościowe.Żarówki wyszczególnione w załączniku do SIWZ - Zestawienie ilościowo - wartościowe.Lampy lotniskowe wyszczególnione w załączniku do SIWZ - Zestawienie ilościowo - wartościowe.Części do systemu oświetlenia nawigacyjnego wyszczególnione w załączniku do SIWZ - Zestawienie ilościowo - wartościowe.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 4228
Ulica ul. Montelupich 3
Nr domu 3
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30-901
Województwo małopolskie
Tel 261 137 554
Fax 261 137 553
Internet http://www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
Regon 12139041500000
E-mail 3rblog.zamowieniapubliczne@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka wojskowa
Rodzaj zam inny jednostka wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/10/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem do SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie załącznikiem do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie załącznikiem do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie załącznikiem do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony druk Oferta - załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Wypełnione oraz podpisane Zestawienie ilościowo - wartościowe (załącznik nr 1 do SIWZ). 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę - do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pz.p. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności w następujących przypadkach i na następujących warunkach: a) Zmiany miejsca dostawy - w przypadku zmiany Odbiorcy bądź dyslokacji jednostki wojskowej będącej Odbiorcą, b) zmiany terminu wykonania umowy - gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, c) przedłużenia terminu wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Dla celów niniejszej umowy przyjmuje się, że momentem rozpoczęcia postępowania odwoławczego jest dzień doręczenia Zamawiającemu odwołania zaś momentem zakończenia dzień uznania odwołania przez Zamawiającego bądź dzień wydania postanowienia lub wyroku przez KIO, d) zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia, - zgodnie ze zmienionymi przepisami, e) innych postanowień umowy - jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy. f) zmiany w zakresie przedmiotu umowy w stosunku do poszczególnych szczotek - gdy towar, którego dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku, pod warunkiem, że towar zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego oraz że cena nie przekroczy wartości oraz cen jednostkowych zawartych w załączniku nr 1 do umowy. g) Zamawiający może dokonać zmiany §11 ust. 3 poprzez jego wykreślenie bądź zmianę terminu, jeżeli jest to uzasadnione interesem Sił Zbrojnych. 2. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy w zakresie zmian, o których mowa w ust. 1, wraz z ich uzasadnieniem.
Kod kryterium B
Kryt 1p 96
Kryt 2 Termin realizacji przedemiotu zamówienia
Kryt 2p 4
Adres strony internetowej siwz http://www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl/pl
Adres uzyskania siwz Jednostka Wojskowa 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, Sekcja Zamówień Publicznych, bud. 28, pok. 17.
Data składania wniosków 06/07/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w siedzibie Jednostki Wojskowej 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków - Kancelaria Jawna.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe Rozpoczęcie: od daty zawarcia umowy. Zakończenie: w stosunku do poszczególnych zadań: w terminie określonym przez Wykonawcę w pkt 1. druku Oferta. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane od dnia zawarcia umowy w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, nie później jednak niż do dnia 30.10.2015 r.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)