Postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę i montaż mebli biurowych oraz urządzeń AGD w pomieszczeniach administracyjno-biurowych Stadionu Miejskiego w Białymstoku.

Data publikacji 2015-06-24
Data zakończenia 2015-07-02 10:00:00
Instytucja Stadion Miejski Sp. z o.o.
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 154716 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391120000, 391413005, 391211007, 391212008, 391500008, 397113624, 397111000, 397131004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych oraz urządzeń AGD w pomieszczeniach administracyjno-biurowych Stadionu Miejskiego w Białymstoku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 oraz w załącznikach graficznych do opisu przedmiotu nr 1, 2, 3, 4, 5, które stanowią integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
Zamawiający wymaga aby dostarczone meble oraz urządzenia AGD były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi. Meble muszą spełniać wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, że zastosowane materiały, z których będą wykonane meble posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności z PN lub aprobatą techniczną oraz że wykonane zostaną zgodnie z wymogami i przepisami BHP przewidzianymi dla danego typu stanowiska pracy. - Załącznik nr 7.
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia uwzględniając wymagania Zamawiającego w zakresie parametrów opisanych w załączniku nr 2 oraz w załącznikach graficznych do opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu do akceptacji próbki kolorów (wybarwień) płyty meblowej przed przystąpieniem do wykonywania przedmiotu zamówienia.
Na wykonane meble będące przedmiotem zamówienia okres gwarancji wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania bez uwag protokołu końcowego.
Zakres wyposażenia pomieszczeń:
1. uzupełnienie pomieszczeń pracowniczych meblami nowymi w standardzie i wykończeniu identycznym jak meble istniejące, zgodne z projektem i opisem szczegółowym
2. gabinety i sekretariat z holem - meble nowe zgodne z projektem i opisem szczegółowym
3. sale konferencyjno - szkoleniowe - meble nowe zgodne z projektem i opisem szczegółowym,
uzupełnione częściowo krzesłami istniejącymi
4. pomieszczenia socjalno - magazynowe - meble nowe zgodne z projektem i opisem szczegółowym, uzupełnione krzesłami istniejącymi i częściowo istniejącymi szafami i regałami.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Stadion Miejski Sp. z o.o.
Ulica ul. Słoneczna 1
Nr domu 1
Miejscowość Białystok
Kod Pocztowy 15-323
Województwo podlaskie
Tel 85 654 86 80
Fax 85 654 87 15
Internet www.stadion.bialystok.pl
Regon 20076318600000
E-mail sekretariat@stadion.bialystok.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rodzaj zam inny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 50
Wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium, zgodnie z art. 45 ust. 1 ustawy, w wysokości: 2 500,00 zł, 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 85 1240 1154 1111 0010 3579 7475 Bank PEKAO S.A. w Białymstoku. 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeni, o którym mowa w art. 45 ust 6 pkt. 2) - 5) ustawy Pzp wystawione na Stadion Miejski Sp. z o.o. należy złożyć oryginał dokumentu wraz z ofertą w siedzibie Stadion Miejski Sp. Z o.o., ul. Słoneczna 1, 15-323 Białystok. 4. Z treści gwarancji, poręczenia musi wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego tj. stadion Miejski Sp. z o.o., w terminie związania ofertą - zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn nie leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Wiedza zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie dostawy, której przedmiotem była dostawa mebli biurowych wraz z montażem i ustawieniem o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto każda;
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty W przypadku dysponowania zasobami podmiotu trzeciego - zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, wykonawca w takiej sytuacji, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażając w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 2) dowodami o których mowa w rozdz. VIII ust. 1 pkt 2 SIWZ są: a) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a), c) w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 SIWZ , zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a i b). 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne (dotyczy wspólników spółki cywilnej oraz konsorcjum); w takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty);
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach: 1) wynagrodzenia - w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) przedmiotu umowy - w przypadku wycofania przez producenta danego asortymentu towaru, zaproponowanie Zamawiającemu towaru tożsamego spełniającego warunki SIWZ o parametrach nie gorszych niż towar wskazany w ofercie, jednocześnie z zachowaniem ceny przedmiotu zamówienia określonej w złożonej ofercie na pierwotny towar.
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 10
Kryt 3 termin realizacji zamówienia
Kryt 3p 5
Adres strony internetowej siwz www.stadion.bialystok.pl
Adres uzyskania siwz Stadion Miejski Sp. z o.o. ul. Słoneczna 1 15-323 Białystok
Data składania wniosków 02/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Stadion Miejski Sp. z o.o. ul. Słoneczna 1 15-323 Białystok Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)