DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, FAKSÓW, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH DLA KOMENDY PORTU WOJENNEGO GDYNIA.

Data publikacji 2015-06-24
Data zakończenia 2015-07-03 13:30:00
Instytucja Komenda Portu Wojennego Gdynia
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 93069 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301243007, 301251002, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, FAKSÓW, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH DLA KOMENDY PORTU WOJENNEGO GDYNIA.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Wartość poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Portu Wojennego Gdynia
Ulica ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1
Nr domu 1
Miejscowość Gdynia
Kod Pocztowy 81-103
Województwo pomorskie
Tel 261 26 21 98
Fax 261 26 23 14
Internet www.kpwgdynia.wp.mil.pl
Regon 19023285200000
E-mail kpw.przetargi@mw.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/08/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty W celu potwierdzenia powyższego, (tj. czy oferowane materiały eksploatacyjne równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego), Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: a) karty charakterystyk bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC b) Karty z testów produktów wykonanych zgodnie z poszczególnymi normami: ISO/IEC 19752 - norma pomiarów wydajności dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenie posiadające komponenty drukarkowe); ISO/IEC 19798 - norma pomiarów wydajności dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenie posiadające komponenty drukarkowe); ISO/IEC 24711 - norma pomiarów wydajności dla kolorowych kartridży atramentowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenie posiadające komponenty drukarkowe); ISO/IEC 24712 norma pomiarów wydajności dla kolorowych kartridży lub tonerowych dla kolorowych drukarek atramentowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenie posiadające komponenty drukarkowe);wykonane przez podmiot badawczy zewnętrzny, niezależny od producenta testowanego produktu, będącego przedmiotem dostawy. Poprzez uprawnienie należy rozumieć badanie przeprowadzone przez: 1) producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela. 2) notyfikowane laboratorium - niezależne od dostawcy i odbiorcy. Karty muszą zawierać następujące dane: karty muszą zawierać cechy charakterystyczne w zależności od wymagań normy ISO - Zamawiający wymaga dokumentów na przeprowadzenie testów zgodnie z normami ISO 19752, ISO 19798; ISO 24712; ISO 24711, które zawierają dane oraz formę przewidziana dla poszczególnych norm ISO (zgodnie z wytycznymi normy ISO). Wartość średnią, Odchylenie standardowe, Dolną granicę ufności (90%), Datę testowania, Liczbę kaset użytych podczas testów, Liczbę kaset użytych do oblicze, Typ kasety, Informację czy zastosowano procedurę wstrząsania?: Tryb drukowania, Liczba urządzeń użytych podczas testów, użyte nośniki, Format papieru, Orientacja podawanego papieru, Model komputera, System operacyjny, Aplikacja, Wersja sterownika drukarki, Typ interfejsu, Wersja strony testowej, Numery seryjne urządzeń, Oraz dla każdej z testowanych kaset z osobna: - Nr seryjny, - Temperatury (°C): maksymalną, minimalną i średnią, - Wilgotności: maksymalną, minimalną i średnią, - wydajność c) deklaracje producenta IT Eco Declaration zgodne ze standardem ECMA-370 (tylko dla produktów HP i Lexmarka) d) Certyfikaty zgodności ISO 9001 i ISO 14001 w zakresie projektowania i produkcji materiałów eksploatacyjnych
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Jakość
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz www.kpwgdynia.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz Siedziba zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych - bud. 304 na terenie Portu Wojennego Gdynia
Data składania wniosków 03/07/2015
Godzina składania wniosków 13:30
Miejsce KPW Gdynia, Kancelaria Jawna - parter po prawej stronie przy wejściu głównym, czynna w godz. 07:45-10:00, 13:00-15:00
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Termin realizacji umowy: zamówienie podstawowe do 31.08.2015 r. , zamówienie w ramach prawa opcji: do 31.03.2016 r. 2. W trakcie trwania umowy Wykonawca wykona nie więcej niż trzy dostawy w ilości oraz asortymencie wskazanym przez Zamawiającego w pisemnym zamówieniu do Wykonawcy. Termin dostawy jednostkowej wynosi nie więcej niż 5 dni roboczych od daty złożenia pisemnego zamówienia (faksem, e-mailem) do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się potwierdzić termin dostawy po otrzymaniu zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art.34 ust 5 Pzp. Prawem opcji jest możliwość uzupełniającego zwiększenia dostaw materiałów eksploatacyjnych na warunkach zawartej umowy, do wielkości maksymalnych, wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz oferty- kalkulacja cenowa, Tabela nr 2) . Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji przede wszystkim od zwiększenia potrzeb Zamawiającego lub podległych gospodarczo Zamawiającemu jednostek wojskowych. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zawartej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem każdorazowego uruchomienia prawa opcji jest pisemne oświadczenie woli Zamawiającego na wykonanie uzupełniającego zamówienia wykraczającego poza zamówienie podstawowe. Zamawiający, każdorazowo na piśmie określi zakres i wielkość zwiększenia dostawy w ramach prawa opcji.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)