Adaptacja akustyczna sal, system elektroakustyczny oraz system oświetlenia scenicznego dla Państwowej Szkoły Muzycznej im. M. Karłowicza w Katowicach.

Data publikacji 2015-06-25
Data zakończenia 2015-07-10 09:00:00
Instytucja Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Mieczysława Karłowicza w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 156348 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323424006, 450000007, 454530007, 453100003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Adaptacja akustyczna sal, system elektroakustyczny oraz system oświetlenia scenicznego dla Państwowej Szkoły Muzycznej im. M. Karłowicza w Katowicach przy ul. Teatralnej 16, który swoim zakresem obejmuje adaptację funkcjonalną pomieszczeń Auli Dużej na 1 piętrze, Auli Małej i dwóch Sal Dydaktycznych wraz z przedsionkiem na 3 piętrze celem dostosowania ich do nowych potrzeb wynikających z rozszerzenia działalności szkoły o klasę wokalu estradowego.
Adaptacja, o której mowa powyżej obejmuje swoim zakresem wskazane poniżej branże, które przewidują m.in. następujące prace:
Branża budowlana wraz z akustyką, Branża instalacji elektrycznych, Branża instalacji elektroktroakustycznej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Mieczysława Karłowicza w Katowicach
Ulica ul. Teatralna 16
Nr domu 16
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-003
Województwo śląskie
Tel 32 259 96 51
Fax 32 259 68 41
Internet http://psm.katowice.pl http://bip.e-cea.pl/0917
Regon 00028192100000
E-mail paulkad@ae.katowice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa Szkoła Muzyczna
Rodzaj zam inny Państwowa Szkoła Muzyczna
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 2
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Formularz nr 2 SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
Wiedza Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Formularz nr 2 SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
Potencjał Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Formularz nr 2 SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia -nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności: a) co najmniej 1 osobą (Kierownik robót) odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. b) co najmniej 1 osobą (Kierownik robót) z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych oraz posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych; c) co najmniej 1 osobą, elektroakustykiem, posiadającym wyższe wykształcenie techniczne o specjalności akustyka lub inżynieria dźwięku. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Formularz nr 2 SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 3.10. W przypadku oferowania materiałów/sprzętu/urządzeń innych niż wymagane w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz tych materiałów/sprzętu/urządzeń, sporządzony według wzoru Formularza nr 9 SIWZ oraz dołączyć do oferty dokumentację techniczno-ruchową lub karty katalogowe potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanych urządzeń z parametrami i wymogami wskazanymi w dokumentacji projektowej dla każdego z osobna.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp możliwość dokonania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1. wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, 2. przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności będących następstwem konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim w/w okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d) gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym w/w decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. (definicja: Siła wyższa - wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu; wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy; której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć; oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu.) 3. osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków, nienależyte wykonywanie obowiązków, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały minimum takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie. 4. zmiana zakresu części prac powierzonych podwykonawcy może być dokonana na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy i po zaakceptowaniu przez Zamawiającego, z wyłączeniem robót przewidzianych do wykonania przez Wykonawcę osobiście. 5. w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy, przy zachowaniu warunków i parametrów nie gorszych niż w ofercie lub lepszych, w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, b) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 Prawa Budowlanego, c) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, d) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, e) wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu lub technologii wykonania przedmiotu zamówienia, a co się z tym wiąże zastosowania robót zamiennych, proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego i /lub niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, 6. wystąpienia siły wyższej, 7. wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, 8. gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, a szczególności terminu realizacji zamówienia oraz ceny w przypadkach i na warunkach przewidzianych w umowie.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://psm.katowice.pl http://bip.e-cea.pl/0917
Adres uzyskania siwz Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Mieczysława Karłowicza w katowicach, ul. Teatralna 16, 40-003 Katowice, pok. nr 6
Data składania wniosków 10/07/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Mieczysława Karłowicza w katowicach, ul. Teatralna 16, 40-003 Katowice, pok. nr 6
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)