Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora immunoenzymatycznego i Laboratoryjnego Systemu Informatycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku

Data publikacji 2015-06-26
Data zakończenia 2015-07-06 09:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Turek
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 156944 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336965000, 384340006, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora immunoenzymatycznego i Laboratoryjnego Systemu Informatycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Poduchowne 1
Nr domu 1
Miejscowość Turek
Kod Pocztowy 62-700
Województwo wielkopolskie
Tel 063 2784550 w. 278
Fax 063 2788400
Internet www.szpital.turek.pl
Regon 00030005000000
E-mail spzoz@turek.lm.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium płatne przed upływem terminu składania ofert, w wysokości - 4 000,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
Wiedza Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
Potencjał Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
Zdolne Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
Sytuacja Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Dokument dopuszczający oferowany do dzierżawy produkt (analizator) do obrotu i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej, zgodnie z odrębnymi przepisami obowiązującymi na terenie Polski w służbie zdrowia (deklaracje CE), 2. Certyfikaty jakości odczynników, dopuszczające je do obrotu i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej na terenie Polski, zgodnie z odrębnymi przepisami obowiązującymi w służbie zdrowia (deklaracje CE)
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy wg Załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. Wypełnione zestawienie asortymentowo - cenowe, opracowane w oparciu o Załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3. Wypełnioną specyfikację techniczna analizatora - parametry graniczne, opracowaną w oparciu o Załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wypełnioną specyfikację techniczna Laboratoryjnego Systemu Informatycznego - parametry graniczne, opracowaną w oparciu o Załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wypełnione minimalne wymagania dla sprzętu i wyposażenia Laboratoryjnego Systemu Informatycznego, opracowane w oparciu o Załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6. Dowód wniesienia wadium, 7. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 8. W przypadku, gdy do realizacji zamówienia zostanie wybrana oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga złożenia umowy regulującej ich współpracę
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy, w sytuacji: - zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmian stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, zmiana cen następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, tj. wynagrodzenie podlega automatycznie zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego, - zmiany polegającej na zmianie danych Wykonawcy, bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu), - zmiany polegającej na zmianie numerów katalogowych produktu
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.szpital.turek.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Turku, ul. Poduchowne 1, 62 - 700 Turek
Data składania wniosków 06/07/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Turku, ul. Poduchowne 1, 62 - 700 Turek - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)