Roboty budowlane dostosowawcze pomieszczeń serwerowni budynku OMEGA dla Centrum Modelowania oraz Usług Hostingowych i Kolokacyjnych

Data publikacji 2015-06-28
Data zakończenia 2015-07-14 13:00:00
Instytucja Wrocławski Park Technologiczny S.A.
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Aparatura nadawcza wideo,
  • Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym

Szczegóły

Numer ogłoszenia 157806 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 453000000, 453300009, 453310006, 453320003, 453310006, 451000000, 452100000, 452200000, 453100000, 453100003, 453111001, 429610000, 713200007, 453143004, 453122009, 453111001, 453143107, 322234002, 322350009, 429611001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Prace opisane w SIWZ część III - Opis Przedmiotu Zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wrocławski Park Technologiczny S.A.
Ulica ul. Muchoborska 18
Nr domu 18
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 54-424
Województwo dolnośląskie
Tel 71 7985800
Fax 71 7804034
Regon 93189682000000
E-mail bzp@technologpark.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka Prawa Handlowego
Rodzaj zam inny Spółka Prawa Handlowego
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 65
Wadium Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 50.000,00 zł
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: - Min. 2 roboty budowlane obejmujące swym zakresem budowę/przebudowę/adaptację/remont serwerowni lub centrum przetwarzania danych , w sumie zawierające prace elektryczne, montaż klimatyzacji precyzyjnej, okablowanie światłowodowe i LAN, system ppoż, zabudowę RACK oraz CCTV i SSWIN o łącznej wartości min. 1 000 000 zł brutto - Min. 2 dostawy wraz z instalacją szaf serwerowych o wartości co najmniej 150 000 zł brutto każda, - Min. 2 dostawy z instalacją min. CCTV i SSWIN, - Min. 2 dostawy wraz z uruchomieniem klimatyzacji precyzyjnej o mocy chłodniczej co najmniej 500kW każda i wartości co najmniej 500 000 zł brutto każda Zamawiający dopuszcza aby ww. zamówienia były wykonane w ramach jednej lub kilku umów.
Zdolne Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje (i będzie dysponował przez cały okres realizacji zamówienia) odpowiednim potencjałem technicznym oraz wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym m.in.: a) Kierownikiem budowy - kierownikiem robót budowlanych : - posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi - posiada min. 5-letnie doświadczenie zawodowe od dnia uzyskania uprawnień - kierował co najmniej jedną robotą budowlaną w zakresie budowy serwerowni lub Centrum Przetwarzania Danych o wartości co najmniej 1 000 000 zł brutto b) 2 osobami, które posiadają uprawnienia budowlane w specjalnościach: - kierowania robotami w zakresie instalacji sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych kanalizacyjnych oraz min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych kanalizacyjnych od dnia uzyskania uprawnień - kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych od dnia uzyskania uprawnień - w specjalności SB c) Kierownikiem Projektu (odpowiedzialny za nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy, kontrolę i koordynację pracy zespołu Wykonawcy, kontakty z Zamawiającym i innymi wykonawcami, przygotowanie raportów), posiadającym: - wykształcenie wyższe techniczne - doświadczenie w kierowaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert minimum dwoma projektami polegającymi na budowie serwerowni (lub Centrum Przetwarzania Danych) d) Specjalistą ds. centrum przetwarzania danych, posiadającym: - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w branży informatycznej - udział w co najmniej dwóch inwestycjach, każda o wartości min. 1 000 000 zł brutto polegająca na budowie serwerowni lub centrum przetwarzania danych
Sytuacja Wykonawca spełnia warunek, jeżeli znajduje się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, tzn.: - W okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, osiągnął w działalności gospodarczej przychody o wartości min. 1 000 000 PLN - Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 1 000 000 PLN - Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1 000 000 PLN
Sprawozdanie calosc Nie
Lata obrotowe 3
Sprawozdanie calosc 2 Nie
Lata obrotowe 2 3
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 11 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 14 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1)zmiany wynikające ze zmiany sposobu finansowania przedsięwzięcia i/lub warunków współfinansowania; 2)zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy ze względu na zmianę terminów w Projekcie; 3)zaistnienie zmiany ogólnie obowiązujących przepisów, prawa miejscowego oraz wymogów odnoszących się do Zamawiającego, wprowadzonych po dacie wejścia w życie Umowy, bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków Stron Umowy. Zmiany Umowy dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania zapisów Umowy do wprowadzonych przepisów, 4)zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany ze względu na: a)działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót. Pod pojęciem Siła Wyższa Strony rozumieją: Zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i którego Strony nie mogły przewidzieć, oraz którym nie mogły zapobiec, a także przezwyciężyć przy zachowaniu należytej staranności, a które zasadniczo utrudniają wykonywanie zobowiązań wynikających z Umowy, w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki, nadzwyczajne działania przyrody. Każda ze Stron jest obowiązana do niezwłocznego zawiadomienia drugiej Strony o zajściu przypadku Siły Wyższej. O ile druga ze Stron nie wskaże inaczej na piśmie, Strona, która dokonała zawiadomienia będzie kontynuowała wykonywanie swoich obowiązków wynikających z Umowy, w takim zakresie, w jakim jest to faktycznie uzasadnione, musi podjąć również wszystkie alternatywne działania zmierzające do wykonania Umowy, których podjęcia nie wstrzymuje zdarzenie Siły Wyższej. b)ujawnienie w trakcie realizacji przedmiotu Umowy niezidentyfikowanej przeszkody na terenie budowy; c)wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego lub niezależnych zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy , utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie Umowy, d)uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącymi skrócenia terminu. Zmiana skutkuje skróceniem terminu o uzgodniony okres. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt 4 lit. a-c terminy realizacji mogą ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do wykonania przedmiotu Umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 5)zmiany w zakresie zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia, z inicjatywy zarówno Zamawiającego jak i Wykonawcy , prowadzące do odpowiedniego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, w szczególności w przypadku robót zaniechanych (przy czym przez roboty zaniechane należy rozumieć roboty których wykonania zaprzestano lub z nich zrezygnowano), 6)wprowadzenie robót zamiennych jeżeli: a)jest to korzystne dla Zamawiającego na etapie realizacji Umowy, b)roboty te pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej, 7)zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: a)pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; b)pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na skrócenie czasu realizacji inwestycji lub zmniejszenie kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy; c)konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 8)zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów niezbędnych pod inwestycję, w szczególności w przypadku przedłużenia, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, czasu wydania decyzji administracyjnych, zezwoleń, uzgodnień itp. przez właściwe organy, jeżeli opóźnienie przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, w którym powinny zostać one wydane, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót; 9)zmiany osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy i/lub zmiany danych firmy; 10)zmiany dokonane na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. a i b ustawy Prawo budowlane, tj. uzgodnione możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego, pod warunkiem, że zmiany te spowodowane będą okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji robót budowlanych, których nie można było wcześniej przewidzieć; 11)zmiany dokonane podczas wykonywania robót nie odstępujące w sposób istotny od zatwierdzonego projektu pod warunkiem uzgodnienia ich z Zamawiającym, 12)zmiany wynikające z wystąpienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji, 13)zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego ze złożonej oferty w przypadku: a)zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia, w szczególności rezygnacji lub zaprzestania wykonania części robót budowlanych związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia (roboty zaniechane), b)w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT. 14) zmiany sposobu rozliczenia niniejszej Umowy wywołane okolicznościami , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.technologpark.pl
Adres uzyskania siwz j.w.
Data składania wniosków 14/07/2015
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Wrocławski Park Technologiczny S.A , ul. Duńska 9, 54-427 Wrocław, Sekretariat (budynek Delta)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Od Wrocławskiego Parku Technologicznego do Innopolis Wrocław
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)