Opracowanie Planu Generalnego dot. Międzynarodowego Centrum Szkoleniowo - Badawczego Uniwersytetu Opolskiego (dalej Centrum) w Prószkowie

Data publikacji 2015-06-30
Data zakończenia 2015-07-08 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 160178 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 712410009, 713130005, 722210000, 794111009, 853123208, 732000004, 730000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla Zamawiającego tj. Uniwersytetu Opolskiego
ul. Kopernika 11A, 45-040 Opole usługi w języku polskim i angielskim zamówienia
pt.: Opracowanie Planu Generalnego dot. Międzynarodowego Centrum Szkoleniowo - Badawczego Uniwersytetu Opolskiego w Prószkowie, który ma stanowić plan rozwoju Uniwersytetu Opolskiego wraz z jego infrastrukturą w Prószkowie na okres nie krótszy niż 10 lat (na lata 2015- 2025), z uwzględnieniem przepisów prawa krajowego i międzynarodowego
w zakresie przedmiotu działalności Zamawiającego
2. Przedmiot zamówienia i zakres opracowania opisano w załączniku nr 1A SIWZ i obejmuje następujące etapy:
a) Etap I Opracowanie Planu Generalnego dla Międzynarodowego Centrum Szkoleniowo - Badawczego Uniwersytetu Opolskiego w Prószkowie,
b) Etap II sporządzenie aktualizacji Planu Generalnego Międzynarodowego Centrum Szkoleniowo - Badawczego Uniwersytetu Opolskiego w Prószkowie,
3. Wykonawca pełnić będzie nadzór merytoryczny i doradztwo przez okres 3 lat od dnia odbioru końcowego opracowanego planu. W ramach nadzoru i doradztwa Wykonawca usunie ewentualne błędy ujawnione w tym okresie oraz podejmie się wykonania prac mających na celu zminimalizowanie konsekwencji tych błędów w ramach gwarancji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Opolski
Ulica Pl. Kopernika 11A
Nr domu 11A
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-040
Województwo opolskie
Tel 077 5 415977
Fax 077 5415930
Internet www.uni.opole.pl
Regon 00000138200000
E-mail piestrak@uni.opole.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego , zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp.
Czas D
Data zakończenia 30/03/2016
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Tak
Wiedza 1.Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: 1 usługę, której przedmiotem było sporządzenie Planu Generalnego o wartości minimum 400.000 PLN (z podaniem: nazwy zadania, opisu zadania z podaniem jaki okres czasu/rozwoju zleceniodawcy/zamawiającego objęty został wykonanym planem, z podaniem nazwy zleceniodawcy /zamawiającego, terminu wykonania zadania, wartość zadania) .jeśli Wykonawca legitymuje się doświadczeniem w walucie innej niż PLN, przeliczenie kwoty doświadczenia w celu ustalenia czy ww. warunek został potwierdzony na dzień składania ofert, odbędzie się z zastosowaniem jako kursu przeliczenia - średniego kursu walut ogłoszonego przez NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego. 2. Wykonawca wykaże ze uczestniczył w pracach w zakresie wdrażania procedur projektowych i wsparcia procesu zarządzania projektami rozwoju infrastruktury B+R lub utworzeniu Centrum Badawczego na Rzecz Rolnictwa i Przemysłu Rolno - Spożywczego.
Zdolne Wykonawca wykaże, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:. 1.Kierownik zespołu, który: - posiada wyższe wykształcenie - min. 10 letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie infrastruktury ogrodniczej- pełnił funkcje kierownika zespołu w ramach planowania lub projektowania budowy/ rozbudowy min. 3 projektów jednostek B + R - brał udział w przygotowaniu różnorodnych projektów partnerskich w przemyśle ogrodniczo - rolniczym i w świecie akademickim 2. Ekspertem ds. ogrodnictwa, który; - posiada wyższe wykształcenie - min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie infrastruktury ogrodniczej. Brał udział w przygotowaniu strategii dla instytucji państwowej w zakresie ogrodnictwa, posiada wiedzę w zakresie organizowania i kierowania długotrwałymi projektami obejmującymi wielu uczestników. 3. Ekspertem ds. planowania strategicznego, który: -posiada wyższe wykształcenie - min. 10 letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie infrastruktury rolno-spożywczej. Brał udział w przygotowaniu planu tworzenia regionalnego łańcucha logistycznego dla potrzeb instytucji państwowej min. 1 projektów, 4. Ekspertem ds. analiz środowiskowych, który: - posiada wykształcenie wyższe- min 5 letnie doswiadczenie w rearganizacji instytucji i przedsiebiorstw, posiada wiedze w biezacej sytuacji wojweódzwa opolskiego w zakresie rolno - spozywczej oraz - w okresie ostatnich 3 lat, brał udział w wykonaniu co najmniej 1 - go projektu; Uwaga! Wszelkie zmiany w składzie osobowym Zespołu wykonującego zamówienie w stosunku do wykazanego w ofercie są możliwe jedynie pod warunkiem zachowania wymogów dotyczących potencjału kadrowego Wykonawcy określonych w SIWZ.
Sytuacja Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tys. złotych 00/100).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty formularz ofertowy (wg wzoru -zał. nr 1 do SIWZ )
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia następujących zmian w zakresie terminu realizacji umowy, w przypadku gdy: 1.1) Będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa, 1.2) Przyspieszy ukończenie prac lub usprawni proces realizacji umowy, 1.3) Poprawi efektywność wykonywania przedmiotu zamówienia, 1.4) Zmiana pozostaje w związku z koniecznością realizacji postulatów osób trzecich nieuwzględnionych na etapie podpisania umowy, a ze względów społecznych koniecznych do spełnienia. 2. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian sposobu organizacji świadczenia, w następującym zakresie: 2.1) Zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, a do których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg ogłoszenia o zamówieniu, 3. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie , którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani przeciwdziałać, a które uniemożliwia stronom wykonanie w części lub w całości ich zobowiązań , w szczególności wojna , działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych: terroryzm, rewolucje, przewrót wojskowy lub cywilny, wojnę domową: skutki zastosowania amunicji wojskowej , materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę : klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi: bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawcę: inne wydarzenia losowe.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin wykonania Etapu I
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.zamowienia.uni.opole.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Opolski Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości UO Adres: ul. Grunwaldzka 31(parter pok. nr 9), 45-054 Opole
Data składania wniosków 08/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Uniwersytet Opolski Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości UO Adres: ul. Grunwaldzka 31(parter pok. nr 9), 45-054 Opole
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)