Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
|
Ulica |
ul. St. Dubois 5A
|
Nr domu |
5A
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-184
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 5970927
|
Fax |
022 5970937
|
Internet |
www.csioz.gov.pl
|
Regon |
00137770600000
|
E-mail |
biuro@csioz.gov.pl; t.banas@csioz.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Jednostka budżetowa
|
Rodzaj zam inny |
Jednostka budżetowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
20/11/2015
|
Wadium |
I. WYSOKOŚĆ WADIUM
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie:
7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)
II. FORMA WADIUM
Wadium może być wniesione wyłącznie w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy.
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620)
III. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM
1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego
w Rozdziale VI, podrozdział I.
2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 42 1010 1010 0064 4813 9120 0000. W takiej sytuacji Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć potwierdzenie dokonania przelewu (wpłaty wadium).
3) Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji /poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być załączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z Ustawą. Dokument taki winien być sporządzony w języku polskim. Oprócz oryginału dokumentu Wykonawca winien przedłożyć kopię gwarancji/ poręczenia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Oryginały przedmiotowych dokumentów zostaną zwrócone Wykonawcom w terminach wynikających z Ustawy. Jeśli gwarancja/poręczenie zostaną przedłożone w języku innym, niż polski Zamawiający wymaga przedłożenia ze strony Wykonawcy tłumaczenia takiego dokumentu na język polski.
5) Wadium w pieniądzu winno być wniesione z następującym tytułem płatności:
WADIUM - WZP.6151.37.2015
6) Z dokumentu wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji bankowej/ ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie, że poręczyciel/gwarant w każdym z przypadków, dla których Ustawa przewiduje zatrzymanie wadium, wypłaci należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na pierwsze żądanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 30 dni od pierwszego żądania Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty wyznaczonej przez Zamawiającego, w której upływa termin składania ofert.
7) Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także niewniesienie wadium na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
IV. ZWROT WADIUM
1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust. 4a Ustawy.
2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
V. UTRATA WADIUM
Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Ustawy.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wykonawca winien wykazać w wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej jedno zamówienie dotyczące opracowania dokumentów zgodnych z architekturą HL7 CDA o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto;
|
Zdolne |
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającym warunkom określonym w poniżej:
1. Specjalista w zakresie informatyzacji ochrony zdrowia (minimum 1 osoba)
1) posiada minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie projektowania, wdrażania lub eksploatacji systemów teleinformatycznych w ochronie zdrowia;
2) posiada wykształcenie wyższe.
2. Specjalista w zakresie standardów wymiany danych (minimum 1 osoba)
1) posiada minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie norm i standardów wymiany danych;
2) posiada praktyczną znajomość standardu HL7 CDA potwierdzoną aktualnym certyfikatem Certified HL7 CDA Specialist lub równoważnym*;
3) posiada wykształcenie wyższe.
3. Specjalista w zakresie dokumentów elektronicznych (minimum 1 osoba)
1) posiada minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie projektowania i budowy systemów informatycznych obsługujących dokumenty elektroniczne w postaci xml;
2) posiada wykształcenie wyższe.
Zamawiający nie dopuszcza aby jedna osoba była wykazywana w więcej niż jednej roli.
*Informacje w zakresie równoważności certyfikatu Certified HL7 CDA Specialist:
Zamawiający dopuszcza posiadanie certyfikatu innego niż wskazany przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że przedstawiony certyfikat potwierdza posiadanie co najmniej takiej samej wiedzy i doświadczenia co certyfikat wskazany przez Zamawiającego;
|
Sytuacja |
Wykonawca winien wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej, niż 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Kopia certyfikatu członkowskiego organizacji Health Level Seven International (HL7).
|
Inne dokumenty |
1) W przypadku Wykonawcy reprezentowanego przez pełnomocnika - dokument pełnomocnictwa.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia dokument pełnomocnictwa dla podmiotu reprezentującego Wykonawców upoważniający do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień Umowy w przypadkach, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na wykonanie Umowy;
2) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy;
3) w przypadku uzasadnionej potrzeby modyfikacji terminu wykonania Umowy, która nie była znana w chwili zawierania Umowy;
4) w przypadku przerwy w wykonaniu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego lub w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania w zakresie terminu wykonania Umowy;
5) w wyniku zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego, mających wpływ na wykonanie Umowy;
6) nastąpi zmniejszenie stawki podatku od towarów i usług na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy. W takim przypadku ulega zmniejszeniu kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług;
7) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy, a które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej treścią i celem.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Gotowość do realizacji zadań wsparcia Zamawiającego w soboty
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.csioz.gov.pl/zamowienia.php
|
Adres uzyskania siwz |
Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, ul. Stanisława Dubois 5A; 00-184 Warszawa, pokój 121
|
Data składania wniosków |
08/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, ul. Stanisława Dubois 5A; 00-184 Warszawa, piętro I, pokój 132 C;
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Priorytet 7 Społeczeństwo Informacyjne - Budowa elektronicznej administracji Projekt Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania Zasobów Cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych Dotacje na innowacje Inwestujemy w Waszą przyszłość
|
Czy unieważnienie |
Tak
|