Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gminna Biblioteka Publiczna im. Kaziemierza Zielińskiego w Modliborzycach
|
Ulica |
Ul. Piłsudskiego 63
|
Nr domu |
63
|
Miejscowość |
Modliborzyce
|
Kod Pocztowy |
23-310
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
15 871 51 03
|
Fax |
15 871 71 02
|
Regon |
43121476000000
|
E-mail |
marzenka-d-1@o2.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Samorządowa instytucja kultury
|
Rodzaj zam inny |
Samorządowa instytucja kultury
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/11/2015
|
Zaliczka |
Nie
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
|
Wiedza |
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwie dostawy wyposażenia, każda o wartości nie mniejszej niż: 100.000,00 zł brutto ( zakres wykonanych dostaw - urządzenia komputerowe i multimedialne) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwie dostawy wyposażenia, każda o wartości nie mniejszej niż: 100.000,00 zł brutto ( zakres wykonanych dostaw - urządzenia komputerowe i multimedialne) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi
|
Inne dokumenty |
1) Formularz ofertowy wraz z załączonym formularzem cenowym i specyfikacją techniczną 2) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia -załącznik nr 8 (jeżeli dotyczy). 3) oparafowany wzór umowy 4) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru 6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: - oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. - dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w pierwotnie określonym terminie nie leży w interesie Zamawiającego, w szczególności z powodu: sytuacji finansowej, zdolności płatniczych, warunków organizacyjnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; b) zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności ekonomicznej, fizycznej lub technicznej po stronie Wykonawcy, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy. 3. Zmiany umowy przewidziane w ust.2 dopuszczalne są na następujących warunkach 1. ad. a) w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego; 2. ad. b) o czas niezbędny do usunięcia zaistniałej przeszkody w realizacji prac objętych przedmiotem niniejszej umowy. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy po rygorem nieważności
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.gbpmodliborzyce.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Gminna Biblioteka Publiczna im. Kazimierza Zielińskiego w Modliborzycach, ul. Piłsudskiego 63, 23-310 Modliborzyce
|
Data składania wniosków |
10/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Gminna Biblioteka Publiczna im. Kazimierza Zielińskiego w Modliborzycach, ul. Piłsudskiego 63, 23-310 Modliborzyce
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|